Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Egypt Kids Egypt Kids Egypt Kids Egypt Kids

Egypte Kids

Egypte Kids

Egypte Kids

Egypte Kids

EMG (nově vytvořeno) •  Cryo Interactive Entertainment, Réunion des Musées Nationaux (nově vytvořeno)
EMG (Electro Mechanic Games) •  Cryo Interactive Entertainment
EMG (Electro Mechanic Games) •  Cryo Interactive Entertainment
EMG (Electro Mechanic Games) •  Cryo Interactive Entertainment
PC
2001
PC
2001
PC
2001
PC
2001
Egypt Kids Egypt Kids Egypt Kids Egypt Kids
Žánr
dětská > adventura pro děti *
adventura > 3D adventura
dětská > adventura pro děti *
adventura > 3D adventura
dětská > adventura pro děti *
adventura > 3D adventura
dětská > adventura pro děti *
adventura > 3D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Malý ještěr Dragoo právě od svého bratrance Hrocha obdržel volání o pomoc: jeho kamarádka Nay se ztratila! Dragoo proto požádá hráče, aby prohledal svůj pokoj, vzal si nejnutnější věci (fotoaparát a album) a doprovodil jej časem do roku 1360 před n. l. Bude to stačit na záchranu před duchem mumie?

Egypt Kids je edukativní adventura z vlastního pohledu, zacílená na mladší hráče. Využívá lokací ze staršího projektu Crya, konkrétně titulu Egypt II, které ovšem doplňuje o lokace nové, které už nejsou klasicky renderované - naopak jsou zpracovány do klasické kreslené podoby. Tyto nové lokace jsou použity především pro snové prostředí dětského světa, ve kterém s hráčem komunikují místo lidí kreslená zvířata. Kromě klasických dialogů s postavami a používání předmětů dojde i na puzzly a mezihry, zde nazývané workshopy, ve kterém má hráč za úkol pomoci např. s luštěním hieroglyfů či s vypracováním architektonických plánů. Puzzly i workshopy mají tři různé stupně obtížnosti. Jako poradce slouží hráči ještěr Dragoo a vestavěná encyklopedie, kterou je možné doplňovat fotografiemi navštívených míst.
Malý ještěr Dragoo právě od svého bratrance Hrocha obdržel volání o pomoc: jeho kamarádka Nay se ztratila! Dragoo proto požádá hráče, aby prohledal svůj pokoj, vzal si nejnutnější věci (fotoaparát a album) a doprovodil jej časem do roku 1360 před n. l. Bude to stačit na záchranu před duchem mumie?

Egypt Kids je edukativní adventura z vlastního pohledu, zacílená na mladší hráče. Využívá lokací ze staršího projektu Crya, konkrétně titulu Egypt II, které ovšem doplňuje o lokace nové, které už nejsou klasicky renderované - naopak jsou zpracovány do klasické kreslené podoby. Tyto nové lokace jsou použity především pro snové prostředí dětského světa, ve kterém s hráčem komunikují místo lidí kreslená zvířata. Kromě klasických dialogů s postavami a používání předmětů dojde i na puzzly a mezihry, zde nazývané workshopy, ve kterém má hráč za úkol pomoci např. s luštěním hieroglyfů či s vypracováním architektonických plánů. Puzzly i workshopy mají tři různé stupně obtížnosti. Jako poradce slouží hráči ještěr Dragoo a vestavěná encyklopedie, kterou je možné doplňovat fotografiemi navštívených míst.
Malý ještěr Dragoo právě od svého bratrance Hrocha obdržel volání o pomoc: jeho kamarádka Nay se ztratila! Dragoo proto požádá hráče, aby prohledal svůj pokoj, vzal si nejnutnější věci (fotoaparát a album) a doprovodil jej časem do roku 1360 před n. l. Bude to stačit na záchranu před duchem mumie?

Egypt Kids je edukativní adventura z vlastního pohledu, zacílená na mladší hráče. Využívá lokací ze staršího projektu Crya, konkrétně titulu Egypt II, které ovšem doplňuje o lokace nové, které už nejsou klasicky renderované - naopak jsou zpracovány do klasické kreslené podoby. Tyto nové lokace jsou použity především pro snové prostředí dětského světa, ve kterém s hráčem komunikují místo lidí kreslená zvířata. Kromě klasických dialogů s postavami a používání předmětů dojde i na puzzly a mezihry, zde nazývané workshopy, ve kterém má hráč za úkol pomoci např. s luštěním hieroglyfů či s vypracováním architektonických plánů. Puzzly i workshopy mají tři různé stupně obtížnosti. Jako poradce slouží hráči ještěr Dragoo a vestavěná encyklopedie, kterou je možné doplňovat fotografiemi navštívených míst.
Malý ještěr Dragoo právě od svého bratrance Hrocha obdržel volání o pomoc: jeho kamarádka Nay se ztratila! Dragoo proto požádá hráče, aby prohledal svůj pokoj, vzal si nejnutnější věci (fotoaparát a album) a doprovodil jej časem do roku 1360 před n. l. Bude to stačit na záchranu před duchem mumie?

Egypt Kids je edukativní adventura z vlastního pohledu, zacílená na mladší hráče. Využívá lokací ze staršího projektu Crya, konkrétně titulu Egypt II, které ovšem doplňuje o lokace nové, které už nejsou klasicky renderované - naopak jsou zpracovány do klasické kreslené podoby. Tyto nové lokace jsou použity především pro snové prostředí dětského světa, ve kterém s hráčem komunikují místo lidí kreslená zvířata. Kromě klasických dialogů s postavami a používání předmětů dojde i na puzzly a mezihry, zde nazývané workshopy, ve kterém má hráč za úkol pomoci např. s luštěním hieroglyfů či s vypracováním architektonických plánů. Puzzly i workshopy mají tři různé stupně obtížnosti. Jako poradce slouží hráči ještěr Dragoo a vestavěná encyklopedie, kterou je možné doplňovat fotografiemi navštívených míst.