Série FIFA z licenčních důvodů změnila název na EA Sports FC 24. Tvoří tedy novou sérii fotbalů určenou pro všechny aktuálně relevantní konzole a PC. Hlavní verze oproti verzi na starší generaci konzolí obsahuje několik specialit navíc. Jsou jimi HyperMotion V a AcceleRATE 2.0.
Technologie HyperMotion V přebrala data ze 180 skutečných fotbalových zápasů, v nichž hrály převážně anglické a španělské profesionální mužské a ženské týmy. Data ze zápasů byla shromažďována z kamer rozmístěných na stadionech, což znamená, že se postavy ve hře budou pohybovat více jako jejich skutečné předlohy. Kromě kamer využívali vývojáři také data zaznamenaná rukavicemi StretchSense, které nosili hráči v poli a zaznamenávali údaje o tom, jak se při hře pohybují ruce. Data se hromadila do implementované AI, která pak rozpohybovala hráče.
EA také vylepšila svou funkci AcceleRATE na AcceleRATE 2.0. V minulém díle byli hráči hodnoceni jedním ze tří archetypů zrychlení, které ovlivňovaly jejich pohyb při běhu. AcceleRATE 2.0 používá sedm archetypů, které jsou však stále přiřazovány automaticky na základě fyzických vlastností, nikoliv na základě údajů o hráči. Rychlost postavy se odvíjí od statistik hráče. Novinkou je doplněk PlayStyles, který reprezentuje skutečné styly fotbalistů. Na výběr je 36 stylů v šesti kategoriích.
Hlavním tahákem nového fotbalu od EA Sports je režim Ultimate Team, jehož novinkou je přidání režimu Evolutions. Hráčům umožňuje vylepšovat karty hráčů pro použití v Ultimate Teamu, což přináší zvýšení statistik a nové herní styly. Poprvé byly do Ultimate Teamu zahrnuty i ženské fotbalistky, přičemž hráči mohli v jednom týmu používat jak muže, tak ženy.
Hra také obsahuje klasický Kariérní režim a režimy Clubs a VOLTA Football. Ty zůstaly většinou beze změn, s aktualizovanou grafikou a více herními možnostmi. EA Sports FC 24 poprvé podporuje cross-play v režimech pro uživatele všech konzolí a PC (kromě Nintenda Switch), čímž rozšířila cross-play na všechny online režimy pro více hráčů.
Technologie HyperMotion V přebrala data ze 180 skutečných fotbalových zápasů, v nichž hrály převážně anglické a španělské profesionální mužské a ženské týmy. Data ze zápasů byla shromažďována z kamer rozmístěných na stadionech, což znamená, že se postavy ve hře budou pohybovat více jako jejich skutečné předlohy. Kromě kamer využívali vývojáři také data zaznamenaná rukavicemi StretchSense, které nosili hráči v poli a zaznamenávali údaje o tom, jak se při hře pohybují ruce. Data se hromadila do implementované AI, která pak rozpohybovala hráče.
EA také vylepšila svou funkci AcceleRATE na AcceleRATE 2.0. V minulém díle byli hráči hodnoceni jedním ze tří archetypů zrychlení, které ovlivňovaly jejich pohyb při běhu. AcceleRATE 2.0 používá sedm archetypů, které jsou však stále přiřazovány automaticky na základě fyzických vlastností, nikoliv na základě údajů o hráči. Rychlost postavy se odvíjí od statistik hráče. Novinkou je doplněk PlayStyles, který reprezentuje skutečné styly fotbalistů. Na výběr je 36 stylů v šesti kategoriích.
Hlavním tahákem nového fotbalu od EA Sports je režim Ultimate Team, jehož novinkou je přidání režimu Evolutions. Hráčům umožňuje vylepšovat karty hráčů pro použití v Ultimate Teamu, což přináší zvýšení statistik a nové herní styly. Poprvé byly do Ultimate Teamu zahrnuty i ženské fotbalistky, přičemž hráči mohli v jednom týmu používat jak muže, tak ženy.
Hra také obsahuje klasický Kariérní režim a režimy Clubs a VOLTA Football. Ty zůstaly většinou beze změn, s aktualizovanou grafikou a více herními možnostmi. EA Sports FC 24 poprvé podporuje cross-play v režimech pro uživatele všech konzolí a PC (kromě Nintenda Switch), čímž rozšířila cross-play na všechny online režimy pro více hráčů.