Tato hra mi uvízla v paměti především díky tomu, jak jsem jí získal. Na steamgifts se objevil giveaway s 20000 kopiemi této hry. Vývojáři asi chtěli ještě chvíli udržet své servery v chodu, nebo něco takového. Nakonec se tuším rozdalo asi jen 15 tisíc kopií.
Hra se skládá z jednotlivých úrovni, které trvají, dokud se nepodaří nasbírat předepsaný počet surovin. Před každou úrovní je krátký briefing, který je namluven velmi zajímavým hlasem s netradičním přízvukem, takhle nějak si představuju trpasličí proslov :)
Vše spočívá v tom, že hráč z pohledu ze shora instruuje své trpaslíky kterým směrem mají kopat, aby se pokud možno dostali k ložiskům zlata a dalších drahých hornin a kovů. Zpočátku je to brnkačka, ale trpaslíci pomalu přibývají a už není úplně v silách hráče je všechny hlídat, takže se občas prokopou k vodě, nebo k lávě a ty se pak nekontrolovatelně šíří a ničí vše v cestě, včetně trpaslíků. Hra mě pomalu přestávala bavit a když se takovéto důlní katastrofy začaly opakovat co 10 minut, tak jsem ji nakonec opustil.
Hra se skládá z jednotlivých úrovni, které trvají, dokud se nepodaří nasbírat předepsaný počet surovin. Před každou úrovní je krátký briefing, který je namluven velmi zajímavým hlasem s netradičním přízvukem, takhle nějak si představuju trpasličí proslov :)
Vše spočívá v tom, že hráč z pohledu ze shora instruuje své trpaslíky kterým směrem mají kopat, aby se pokud možno dostali k ložiskům zlata a dalších drahých hornin a kovů. Zpočátku je to brnkačka, ale trpaslíci pomalu přibývají a už není úplně v silách hráče je všechny hlídat, takže se občas prokopou k vodě, nebo k lávě a ty se pak nekontrolovatelně šíří a ničí vše v cestě, včetně trpaslíků. Hra mě pomalu přestávala bavit a když se takovéto důlní katastrofy začaly opakovat co 10 minut, tak jsem ji nakonec opustil.
Pro: Briefingy, těžba
Proti: Důlní katastrofy, pořád téměř stejné