Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
DogDay DogDay DogDay DogDay

Curiosity kills the cat?

Curiosity kills the cat?

Curiosity kills the cat?

Curiosity kills the cat?

Eyst Pty Ltd.
Eyst Pty Ltd.
Eyst Pty Ltd.
Eyst Pty Ltd. •  ASCII Corporation (PS1) •  AT&I (PS1)
PC
1997
PC
1997
PC
1997
PS1
26.11.1998
PC
1997
PS1
26.11.1998
DogDay DogDay DogDay DogDay
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

DogDay je adventura z prvního pohledu od nepříliš známého studia Eyst Pty, které později roku 2000 vytvořilo strategii Wartorn. V této 3D adventuře se vžijete do role obyčejného psa, žijícího ve totalitním státě ovládaném psím diktátorem říkajícím si Chegga. V příběhu mírně inspirovaném gremliním Normality bude nutné skrze skupinu odporu C.A.T.S. (Coalition Against Totalitarian Society) sbírat evidenci o neakceptovatelné vládě Cheggy. Hra neobsahuje žádné dialogy, vše je tak názorné aby tomu porozuměl každý hráč bez nutnosti cizího jazyka.

I přes pozitivní kritiku se DogDay komerčně neuchytil, za což může především minimální reklama a vysoká obtížnost titulu. To však nezabránilo tvůrcům od vytvoření portu na konzoli Playstation, který byl však vydán pouze v Japonsku. Stejně tak tvůrci chystali pokračování, nazvané Dog Day II, které mělo vyjít roku 1999. Díky komplikacím s distributorem z toho však sešlo.
DogDay je adventura z prvního pohledu od nepříliš známého studia Eyst Pty, které později roku 2000 vytvořilo strategii Wartorn. V této 3D adventuře se vžijete do role obyčejného psa, žijícího v totalitním státě ovládaném psím diktátorem říkajícím si Chegga. V příběhu, mírně inspirovaném gremliním Normality, bude nutné skrze skupinu odporu C.A.T.S. (Coalition Against Totalitarian Society) sbírat evidenci o neakceptovatelné vládě Cheggy. Hra neobsahuje žádné dialogy, vše je tak názorné, aby tomu porozuměl každý hráč bez nutnosti cizího jazyka.

I přes pozitivní kritiku se DogDay komerčně neuchytil, za což může především minimální reklama a vysoká obtížnost titulu. To však nezabránilo tvůrcům od vytvoření portu na konzoli Playstation, který byl však vydán pouze v Japonsku. Stejně tak tvůrci chystali pokračování, nazvané Dog Day II, které mělo vyjít roku 1999. Kvůli komplikacím s distributorem z toho však sešlo.
DogDay je adventura z prvního pohledu od nepříliš známého studia Eyst Pty, které později roku 2000 vytvořilo strategii Wartorn. V této 3D adventuře se vžijete do role obyčejného psa, žijícího v totalitním státě ovládaném psím diktátorem říkajícím si Chegga. V příběhu, mírně inspirovaném gremliním Normality, bude nutné skrze skupinu odporu C.A.T.S. (Coalition Against Totalitarian Society) sbírat evidenci o neakceptovatelné vládě Cheggy. Hra neobsahuje žádné dialogy, vše je tak názorné, aby tomu porozuměl každý hráč bez nutnosti cizího jazyka.

I přes pozitivní kritiku se DogDay komerčně neuchytil, za což může především minimální reklama a vysoká obtížnost titulu. To však nezabránilo tvůrcům od vytvoření portu na konzoli Playstation, který byl však vydán pouze v Japonsku. Stejně tak tvůrci chystali pokračování, nazvané Dog Day II, které mělo vyjít roku 1999. Kvůli komplikacím s distributorem z toho však sešlo.
DogDay je adventura z prvního pohledu od nepříliš známého studia Eyst Pty, které později roku 2000 vytvořilo strategii Wartorn. V této 3D adventuře se vžijete do role obyčejného psa, žijícího v totalitním státě ovládaném psím diktátorem říkajícím si Chegga. V příběhu, mírně inspirovaném gremliním Normality, bude nutné skrze skupinu odporu C.A.T.S. (Coalition Against Totalitarian Society) sbírat evidenci o neakceptovatelné vládě Cheggy. Hra neobsahuje žádné dialogy, vše je tak názorné, aby tomu porozuměl každý hráč bez nutnosti cizího jazyka.

I přes pozitivní kritiku se DogDay komerčně neuchytil, za což může především minimální reklama a vysoká obtížnost titulu. To však nezabránilo tvůrcům od vytvoření portu na konzoli Playstation, který byl však vydán pouze v Japonsku. Stejně tak tvůrci chystali pokračování, nazvané Dog Day II, které mělo vyjít roku 1999. Kvůli komplikacím s distributorem z toho však sešlo.