"We Should Not Have Connected."
S touhle myšlenkou, která kontrastně rozporuje s tím, o čem byla první hra, přichází režisér Hideo Kojima v pokračování své netradiční hry Death Stranding. Co přesně stojí za touto změnou pohledu, na to si hráči musí v rámci příběhu přijít sami.
Ameriku se podařilo znovu sjednotit a vytvořit tak UCA (United Cities of America). Po necelém roce byla přeprava zásilek plně automatizována a všechnu přepravu nyní zajišťují stroje. Hlavní hrdina Sam Porter, který pracuje jako kurýr, se společně se svými spojenci vydává za hranice UCA, tentokrát jako součást nově založené společnosti Drawbridge, která se zaměřuje na rozšíření chirální sítě i mimo území UCA, aby jednoho dne i tato území byla plně automatizována a lidé už nadále nemuseli riskovat své životy. K cestování přes nekonečná moře využívají nové vznášející plavilo s názvem Magellan, které slouží také jako přenosná základna.
Tento problém však nebude jedinou záležitostí, kterou se budou hlavní hrdinové zabývat. Nebezpečí fenoménu zvaný Příliv smrti (Death stranding) je stále aktuální a lidstvu nadále hrozí možnost vyhynutí. Navíc se začínají objevovat tajemné a nebezpečné skupiny lidí a přítomnost tzv. BT's (Beached things) též není na ústupu a je znát více než kdy dříve.
Jádro hratelnosti opět sestává primárně z přepravování nákladu přes nepřístupný a nelítostný terén. Ten bude daleko větší a rozmanitější, než v předešlém díle. Kromě otevřených luk nebo zasněžených horských lokací tu najdeme i rozsáhlé pouště, pralesy a samozřejmě taky různé městské základny, které budou v mnoha případech našimi koncovými zákazníky. Hra bude nyní o trochu více akčnější ale furt si zachová převážně pomalejší tempo a podobnou atmosféru prvního dílu.
Stejně tak budeme mít opět možnost si cestu světem značně usnadnit různými stavbami, ať už jde o mosty nebo napnutá lana mezi dvěma pilíři, po kterých můžeme rychle sjet a další vymoženosti. Tentokrát nás ale nebude trápit pouze postupné opotřebení materiálu, které povede ke zničení stavby. Nepřívětivé počasí nám tento proces může značně urychlit a tak kdejaká bouřka nebo záplava nebude představovat nic pěkného.
S touhle myšlenkou, která kontrastně rozporuje s tím, o čem byla první hra, přichází režisér Hideo Kojima v pokračování své netradiční hry Death Stranding. Co přesně stojí za touto změnou pohledu, na to si hráči musí v rámci příběhu přijít sami.
Ameriku se podařilo znovu sjednotit a vytvořit tak UCA (United Cities of America). Po necelém roce byla přeprava zásilek plně automatizována a všechnu přepravu nyní zajišťují stroje. Hlavní hrdina Sam Porter, který pracuje jako kurýr, se společně se svými spojenci vydává za hranice UCA, tentokrát jako součást nově založené společnosti Drawbridge, která se zaměřuje na rozšíření chirální sítě i mimo území UCA, aby jednoho dne i tato území byla plně automatizována a lidé už nadále nemuseli riskovat své životy. K cestování přes nekonečná moře využívají nové vznášející plavilo s názvem Magellan, které slouží také jako přenosná základna.
Tento problém však nebude jedinou záležitostí, kterou se budou hlavní hrdinové zabývat. Nebezpečí fenoménu zvaný Příliv smrti (Death stranding) je stále aktuální a lidstvu nadále hrozí možnost vyhynutí. Navíc se začínají objevovat tajemné a nebezpečné skupiny lidí a přítomnost tzv. BT's (Beached things) též není na ústupu a je znát více než kdy dříve.
Jádro hratelnosti opět sestává primárně z přepravování nákladu přes nepřístupný a nelítostný terén. Ten bude daleko větší a rozmanitější, než v předešlém díle. Kromě otevřených luk nebo zasněžených horských lokací tu najdeme i rozsáhlé pouště, pralesy a samozřejmě taky různé městské základny, které budou v mnoha případech našimi koncovými zákazníky. Hra bude nyní o trochu více akčnější ale furt si zachová převážně pomalejší tempo a podobnou atmosféru prvního dílu.
Stejně tak budeme mít opět možnost si cestu světem značně usnadnit různými stavbami, ať už jde o mosty nebo napnutá lana mezi dvěma pilíři, po kterých můžeme rychle sjet a další vymoženosti. Tentokrát nás ale nebude trápit pouze postupné opotřebení materiálu, které povede ke zničení stavby. Nepřívětivé počasí nám tento proces může značně urychlit a tak kdejaká bouřka nebo záplava nebude představovat nic pěkného.
We should not have connected.
S touhle myšlenkou, která kontrastuje s dějem první hry, přichází Hideo Kojima v pokračování svého netradičního díla Death Stranding. Na to, co přesně stojí za touto změnou pohledu, si budou muset hráči v rámci příběhu přijít sami.
Bývalé Spojené státy americké se podařilo znovu sjednotit pod novým názvem UCA (United Cities of America). Po necelém roce od založení UCA byla přeprava zásilek plně zautomatizována. Náš hrdina Sam Porter Bridges (Norman Reedus) se společně se svými spojenci vydává za hranice UCA, do bývalého Mexika, pod záštitou společnosti Drawbridge, kterou založila Fragile (Léa Seydoux), aby zde rozšířili chirální síť a následně zautomatizovali přepravu, jako tomu je v UCA. K dispozici mají DHV Magellan, loď, která se dokáže plavit po dehtových mořích. Její posádku ztvárnila známá jména jako George Miller, Fatih Akin, Elle Fanning, Shioli Kutsuna či Nicolas Winding Refn. Ve hře se ale objeví i jiné známé tváře jako Troy Baker, Alastair Duncan, Debra Wilson nebo Luca Marinelli se svou ženou Alissou Jung.
Jádro hratelnosti opět spočívá v doručování zásilek přes nepřístupný a nelítostný terén. Ten je ještě rozlehlejší a rozmanitější než v předešlém díle; od pouští přes pralesy až po zasněžené horské hřebeny, včetně městské zástavby. Chybět nebude ani akce, ať už půjde o střety s lidskými protivníky, nebo nově s těmi robotickými. Na pozoru se bude třeba mít i před monstrózními BTs (Beached Things).
Opět budeme mít možnost si cestu usnadnit různými stavbami, od mostů přes lanovky, které lze sdílet s ostatními hráči v asynchronním multiplayerovém režimu. Tentokrát nám ale život nebude komplikovat pouze opotřebení materiálu, ale i nejrůznější projevy extrémního počasí, jako jsou záplavy, písečné bouře nebo masivní sesuvy půdy.
S touhle myšlenkou, která kontrastuje s dějem první hry, přichází Hideo Kojima v pokračování svého netradičního díla Death Stranding. Na to, co přesně stojí za touto změnou pohledu, si budou muset hráči v rámci příběhu přijít sami.
Bývalé Spojené státy americké se podařilo znovu sjednotit pod novým názvem UCA (United Cities of America). Po necelém roce od založení UCA byla přeprava zásilek plně zautomatizována. Náš hrdina Sam Porter Bridges (Norman Reedus) se společně se svými spojenci vydává za hranice UCA, do bývalého Mexika, pod záštitou společnosti Drawbridge, kterou založila Fragile (Léa Seydoux), aby zde rozšířili chirální síť a následně zautomatizovali přepravu, jako tomu je v UCA. K dispozici mají DHV Magellan, loď, která se dokáže plavit po dehtových mořích. Její posádku ztvárnila známá jména jako George Miller, Fatih Akin, Elle Fanning, Shioli Kutsuna či Nicolas Winding Refn. Ve hře se ale objeví i jiné známé tváře jako Troy Baker, Alastair Duncan, Debra Wilson nebo Luca Marinelli se svou ženou Alissou Jung.
Jádro hratelnosti opět spočívá v doručování zásilek přes nepřístupný a nelítostný terén. Ten je ještě rozlehlejší a rozmanitější než v předešlém díle; od pouští přes pralesy až po zasněžené horské hřebeny, včetně městské zástavby. Chybět nebude ani akce, ať už půjde o střety s lidskými protivníky, nebo nově s těmi robotickými. Na pozoru se bude třeba mít i před monstrózními BTs (Beached Things).
Opět budeme mít možnost si cestu usnadnit různými stavbami, od mostů přes lanovky, které lze sdílet s ostatními hráči v asynchronním multiplayerovém režimu. Tentokrát nám ale život nebude komplikovat pouze opotřebení materiálu, ale i nejrůznější projevy extrémního počasí, jako jsou záplavy, písečné bouře nebo masivní sesuvy půdy.