Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dead to Rights: Reckoning Dead to Rights: Reckoning
Rebellion
Rebellion
PSP
28.06.2005
PSP
28.06.2005
Dead to Rights: Reckoning Dead to Rights: Reckoning
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

Dead to Rights: Reckoning je akční hra z pohledu třetí osoby vyvinutá exkluzivně pro platformu PlayStation Portable. Hra nezapře svou příbuznost se hrou Dead to Rights II vydanou o dva měsíce dříve na domácí konzole, a to ať už jde o gameplay, vizuální zpracování, atmosféru či dokonce některé identické lokace a assety.

S hlediska příběhu se jedná o prequel k výše zmíněnému druhému dílu. V roli policisty Jacka Slatea a jeho věrného psa Shadowa se hráč vydává na krvavou misi za záchranou unesené dcery senátora z Grant City, při níž nemilosrdně odpraví stovky gaunerů bránícím mu ve výkonu služby. Příběh je hráči servírován pouze pomocí titulků, hra totiž neobsahuje žádný dabing.

Gameplay je zaměřen na frenetické přestřelky s využitím zpomaleného času. Shadow může být vyslán k útoku na protivníky, což přidává strategický prvek do hratelnosti. Hráč ale nemá možnost manuálně ovládat kameru, a tak je samotný combat realizovaný výhradně typickou "lock on" mechanikou.
Dead to Rights: Reckoning je akční hra z pohledu třetí osoby vyvinutá exkluzivně pro platformu PlayStation Portable. Hra nezapře svou příbuznost se hrou Dead to Rights II vydanou o dva měsíce dříve na domácí konzole, a to ať už jde o gameplay, vizuální zpracování, atmosféru či dokonce některé identické lokace a assety.

S hlediska příběhu se jedná o prequel k výše zmíněnému druhému dílu. V roli policisty Jacka Slatea a jeho věrného psa Shadowa se hráč vydává na krvavou misi za záchranou unesené dcery senátora z Grant City, při níž nemilosrdně odpraví stovky gaunerů bránících mu ve výkonu služby. Příběh je hráči servírován pouze pomocí titulků, hra totiž neobsahuje žádný dabing.

Gameplay je zaměřen na frenetické přestřelky s využitím zpomaleného času. Shadow může být vyslán k útoku na protivníky, což přidává strategický prvek do hratelnosti. Hráč ale nemá možnost manuálně ovládat kameru, a tak je samotný combat realizovaný výhradně typickou "lock on" mechanikou.