Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Poté, co lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, kde je Peter ubytován, je jeden z hostů nalezen mrtev ve svém pokoji. Záhadná vražda, dveře zamčené zevnitř a hotel s řadou podezřelých, to jsou kulisy, kde se Peter stává znovu inspektorem, zahajuje detektivní vyšetřování a přichází na stopu něčemu víc, než je pouhý zločin...
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojemnnou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a chrakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojemnnou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a chrakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Poté, co lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, kde je Peter ubytován, je jeden z hostů nalezen mrtev ve svém pokoji. Záhadná vražda, dveře zamčené zevnitř a hotel s řadou podezřelých, to jsou kulisy, kde se Peter stává znovu inspektorem, zahajuje detektivní vyšetřování a přichází na stopu něčemu víc, než je pouhý zločin...
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojemnnou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a chrakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojemnnou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a chrakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Poté, co lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, kde je Peter ubytován, je jeden z hostů nalezen mrtev ve svém pokoji. Záhadná vražda, dveře zamčené zevnitř a hotel s řadou podezřelých, to jsou kulisy, kde se Peter stává znovu inspektorem, zahajuje detektivní vyšetřování a přichází na stopu něčemu víc, než je pouhý zločin...
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Poté, co lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, kde je Peter ubytován, je jeden z hostů nalezen mrtev ve svém pokoji. Záhadná vražda, dveře zamčené zevnitř a hotel s řadou podezřelých, to jsou kulisy, kde se Peter stává znovu inspektorem, zahajuje detektivní vyšetřování a přichází na stopu něčemu víc, než je pouhý zločin...
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Přijíždí do hotelu nesoucího název "hotelu Mrtvého Alpinisty". Nejdříve se seznámí s obyvateli i návštěvníky hotelu, vyslechne si báchorku o mrtvém alpinistovi a nejspíš z nudy začne pátrat po tajemné osobě, která dělá v hotelu nepořádek. V závěrečné části se děj vrací ke knižní předloze, lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, jeden z hostů je navíc nalezen mrtev ve svém pokoji. Začíná pátrání po vrahovi a následné rozuzlení.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Přijíždí do hotelu nesoucího název "hotel u Mrtvého Alpinisty". Nejdříve se seznámí s obyvateli i návštěvníky hotelu, vyslechne si báchorku o mrtvém alpinistovi a nejspíš z nudy začne pátrat po tajemné osobě, která dělá v hotelu nepořádek. V závěrečné části se děj vrací ke knižní předloze, lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, jeden z hostů je navíc nalezen mrtev ve svém pokoji. Začíná pátrání po vrahovi a následné rozuzlení.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Policejní inspektor Peter Glebsky hodlá strávit klidnou zimní dovolenou v odlehlém údolí alpských hor. Přijíždí do hotelu nesoucího název "hotel u Mrtvého Alpinisty". Nejdříve se seznámí s obyvateli i návštěvníky hotelu, vyslechne si báchorku o mrtvém alpinistovi a nejspíš z nudy začne pátrat po tajemné osobě, která dělá v hotelu nepořádek. V závěrečné části se děj vrací ke knižní předloze, lavina přehradí spodní část údolí a tím i jedinou přístupovou cestu k hotelu, jeden z hostů je navíc nalezen mrtev ve svém pokoji. Začíná pátrání po vrahovi a následné rozuzlení.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.
Příběh detektivní adventury Dead Mountaineer's Hotel je inspirován stejnojmennou sci-fi detektivkou ruských autorů Borise a Arakdije Strugatských. Hra využívá nelineární děj a postup s několika odlišnými zakončeními a pracuje s atmosférickými předrenderovanými lokacemi, v nichž se pohybují originální postavy s vlastní minulostí a charakterem.