Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dawn of Fantasy Dawn of Fantasy
Reverie World Studios
Reverie World Studios
PC
06.09.2011
PC
06.09.2011
Dawn of Fantasy Dawn of Fantasy
Žánr
online > online strategie *
strategie > real-time strategie
online > online strategie *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

Dawn of Fantasy je dnes nefunkční online strategická hra zasazená do světa hrdinné fantasy. Hráč si mohl vybrat ze tří ras (Lidé, Elfové a Orkové) a jeho úkolem bylo vybudovat z malé vesničky v příslušném regionu velkou pevnost, schopnou ubránit se nájezdům ostatních hráčů a naopak dobývat pevnosti jiných hráčů v PvP módu nebo plnit různé questy v rámci PvE módu. Kromě hlavního "Online Kingdom" režimu hra nabízela i singleplayerový "Kingdom Wars" režim, kde hráč obdobně začínal v malé vesničce a jeho úkolem bylo dobýt celý svět v dynamické kampani. Další možností bylo, zahrát si dva typy skirmish map, kdy v jednom se pevnost dobývala, ve druhém naopak bránila. K dispozici byl editor scénářů a map a tutoriálové mapy pro základní seznámení se s hrou.

Vývoj odstartovala skupina nadšenců pracujících na komunitních scénářích do hry Age of Empires II: The Age of Kings a to již v roce 2001.Později vytvořili studio Reverie Entertainment, na hru získali grant od kanadské vlády a smlouvu s vydavatelstvím Lighthouse Interactive, které ovšem záhy zkrachovalo. Hra nakonec vyšla s pomocí vydavatelství 505 Games v září 2011. Vylepšená verze hry pod názvem Dawn of Fantasy: Kingdom Wars prošla pak úspěšně systémem Steam Greenlight, a v roce 2013 byla vydána na Steamu, kde později změnila název na Kingdom Wars a přešla na model F2P. Původní servery hry byly vypnuty a všichni majitelé hry si mohli aktivovat novou verzi na Steamu.
Dawn of Fantasy je dnes nefunkční online strategická hra zasazená do světa hrdinné fantasy. Hráč si mohl vybrat ze tří ras (Lidé, Elfové a Orkové) a jeho úkolem bylo vybudovat z malé vesničky v příslušném regionu velkou pevnost, schopnou ubránit se nájezdům ostatních hráčů a naopak dobývat pevnosti jiných hráčů v PvP módu nebo plnit různé questy v rámci PvE módu. Kromě hlavního "Online Kingdom" režimu hra nabízela i singleplayerový "Kingdom Wars" režim, kde hráč obdobně začínal v malé vesničce a jeho úkolem bylo dobýt celý svět v dynamické kampani. Další možností bylo, zahrát si dva typy skirmish map, kdy v jednom se pevnost dobývala, ve druhém naopak bránila. K dispozici byl editor scénářů a map a tutoriálové mapy pro základní seznámení se s hrou.

Vývoj odstartovala skupina nadšenců pracujících na komunitních scénářích do hry Age of Empires II: The Age of Kings a to již v roce 2001. Později vytvořili studio Reverie Entertainment, na hru získali grant od kanadské vlády a smlouvu s vydavatelstvím Lighthouse Interactive, které ovšem záhy zkrachovalo. Hra nakonec vyšla s pomocí vydavatelství 505 Games v září 2011. Vylepšená verze hry pod názvem Dawn of Fantasy: Kingdom Wars prošla pak úspěšně systémem Steam Greenlight, a v roce 2013 byla vydána na Steamu, kde později změnila název na Kingdom Wars a přešla na model F2P. Původní servery hry byly vypnuty a všichni majitelé hry si mohli aktivovat novou verzi na Steamu.