Druhý díl hry vytvořené v RPG Makeru, ačkoliv není jejím přímým pokračováním. Dark Souls 2 opět obsahuje 6 hratelných postav, systém jejich vylepšování, skryté předměty a dungeony, originální sprity (grafické objekty) a tentokrát i hudbu. Herní doba se, podobně jako u 1. dílu, pohybuje okolo 20. hodin.
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Druhý díl hry vytvořené v RPG Makeru, ačkoliv není jejím přímým pokračováním. Dark Souls 2 opět obsahuje 6 hratelných postav, systém jejich vylepšování, skryté předměty a dungeony, originální sprity (grafické objekty) a tentokrát i hudbu. Herní doba se, podobně jako u 1. dílu, pohybuje okolo 20. hodin.
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Druhý díl hry vytvořené v RPG Makeru, ačkoliv není jejím přímým pokračováním. Dark Souls 2 opět obsahuje 6 hratelných postav, systém jejich vylepšování, skryté předměty a dungeony, originální sprity (grafické objekty) a tentokrát i hudbu. Herní doba se, podobně jako u 1. dílu, pohybuje okolo 20. hodin.
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Druhý díl hry vytvořené v RPG Makeru, ačkoliv není jejím přímým pokračováním. Dark Souls 2 opět obsahuje 6 hratelných postav, systém jejich vylepšování, skryté předměty a dungeony, originální sprity (grafické objekty) a tentokrát i hudbu. Herní doba se, podobně jako u 1. dílu, pohybuje okolo 20 hodin.
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Druhý díl hry vytvořené v RPG Makeru, ačkoliv není jejím přímým pokračováním. Dark Souls 2 opět obsahuje 6 hratelných postav, systém jejich vylepšování, skryté předměty a dungeony, originální sprity (grafické objekty) a tentokrát i hudbu. Herní doba se, podobně jako u 1. dílu, pohybuje okolo 20 hodin.
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).
Příběh, který se nicméně původnímu velmi podobá, sleduje bývalého vojáka Galahara, který procestoval svět, aby našel svou unesenou dceru, ale po deseti letech neúspěšného hledání se vrací do domovského města. Nyní se vydává se svou ženou Karou na cestu, která navždy změní jejich životy. Kromě hledání ztracené dcery se Galahar musí stát mistrem meče, aby zastavil anomálie (divoká monstra) vytvořené samotnými lidmi a jejich emocemi (jako nenávist, chamtivost, ctižádost,...).