Dark Quest je moderní předělávka stolní hry HeroQuest na počítač, Xbox 360 a mobilní platformy. Autoři se inspirovali i prvním HeroQuestem vydaným firmou Gremlin Graphics Software v roce 1991. Nešli však cestou oživení prostředí vizuálem izometrického RPG, ale pojali hru jako opravdovou deskovku v počítačovém zpracování. Hráč tedy vidí hrací desku shora, grafické motivy jsou prakticky přesně přejaté z herní desky stolního provedení hry, stejně jako detaily v podobě vybavení místností (stoly, židle, skříně, truhly, dveře.)
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.
Dark Quest je moderní předělávka stolní hry HeroQuest na počítač, Xbox 360 a mobilní platformy. Autoři se inspirovali i prvním HeroQuestem vydaným firmou Gremlin Graphics Software v roce 1991. Nešli však cestou oživení prostředí vizuálem izometrického RPG, ale pojali hru jako opravdovou deskovku v počítačovém zpracování. Hráč tedy vidí hrací desku shora, grafické motivy jsou prakticky přesně přejaté z herní desky stolního provedení hry, stejně jako detaily v podobě vybavení místností (stoly, židle, skříně, truhly, dveře.)
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.
Dark Quest je moderní předělávka stolní hry HeroQuest na počítač, Xbox 360 a mobilní platformy. Autoři se inspirovali i prvním HeroQuestem vydaným firmou Gremlin Graphics Software v roce 1991. Nešli však cestou oživení prostředí vizuálem izometrického RPG, ale pojali hru jako opravdovou deskovku v počítačovém zpracování. Hráč tedy vidí hrací desku shora, grafické motivy jsou prakticky přesně přejaté z herní desky stolního provedení hry, stejně jako detaily v podobě vybavení místností (stoly, židle, skříně, truhly, dveře.)
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.
Podzemními kobkami vedete několik postav (barbara, trpaslíka a mága) a cílem je projít pastmi, odstranit je, sem tam vyřešit nějaký rébus se zamčenými dveřmi, posbírat poklady, porazit nepřátele a najít východ. Poté se parta uchýlí do vesnice, kde si může koupit předměty, lektvary a kouzla a vydat se na další misi. To vše v rámci docela striktních pravidel stolní verze hry, ať už posloupností tahů, početně omezeném využití speciálních předmětů nebo nějakým tím kostkovým prvkem náhody.