Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Zdarma distribuované rozšíření Dark Age of Camelot: Foundations přineslo rok po základní hře nový (nepříběhový) obsah a řadu inovací hratelnosti. Bydlení je základ a Foundations k tomu účelu přidává dům, chalupu, sídlo nebo vilu. Svůj nový domov od obydlí sousedů snadno odlišíte výzdobou, upgrady či downgrady a úpravami přilehlé zahrady. Rozšíření také modifikuje pravidla pro přístup ostatních do obydlí, obchodování (skladujte si doma, nebo ve vlastním obchodě prodávejte in-game předměty) a ubytovávání NPC charakterů.

Druhé rozšíření pro Dark Age of Camelot (2001) následovalo po Dark Age of Camelot: Shrouded Isles (2002) a předcházelo Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis (2003).
Hlavním účelem povinného a v rámci patchu 1.70 bezplatně distribuovaného rozšíření, Dark Age of Camelot: New Frontiers, bylo přetvoření samotného pilíře hratelnosti, realm vs. realm módu. Hraniční oblasti Ablionu, Hibernie a Midgardu, ve kterých hráči znesvářených stran v bitvách neustále mění politickou mapu světa artušovských legend, tedy tzv. frontiers byly spojeny do jedné zóny (v patchu 1.74 z 8. února 2005 pak následoval první server clustering). V hraničních oblastech také přibyly věže a pevnostní architektura doznala změn, aby šly jednotlivé "keeps" lépe hájit před novými typy obléhacích strojů.

Čtvrté rozšíření pro Dark Age of Camelot (2001) následovalo po Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis (2003) a předcházelo Dark Age of Camelot: Catacombs (2004).

Ostatní

Hra dosáhla brzo po svém vydání velké obliby (250 000 hráčů v roce 2002), zájem však postupně upadal a na začátku roku 2008 toto číslo kleslo na 50 000. V reakci na klesající populaci začali vývojáři z Mythicu provádět tzv. Server Clustering, což je proces, kdy se spojí několik serverů dohromady. Při posledním spojení (2009) vznikl super cluster, čímž se celá herní komunita slila dohromady.