Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales
Dreams Uncorporated •  SYCK
Dreams Uncorporated •  SYCK
Dreams Uncorporated •  SYCK
Dreams Uncorporated •  SYCK
Dreams Uncorporated •  SYCK
Dreams Uncorporated •  SYCK
Prozatím neoznámeno
PCPS4XOneSwitch
Prozatím neoznámeno
PCPS4XOneSwitch
PCPS4XOneSwitch
17.11.2020
Prozatím neoznámeno
PCPS4XOneSwitch
PCPS4PS5XOneXboxX/SSwitchStadia
20.07.2021
PCPS4PS5XOneXboxX/SSwitchStadia
20.07.2021
Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales Cris Tales
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to nebude sama, po cestě potká spoustu různých kumpánů, kteří se k ní přidají a společnost jí bude dělat i její nový rádce a kamarád - mluvící žabák Matias.

Obrazovka bude trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy hra se přepne do tahového režimu, v němž se budou střídat akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů bude důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jím dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.

Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.

Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.

Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.

Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.

Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.

Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)
Oficiální stránky hry (https://modusgames.com/cris-tales/)