Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to nebude sama, po cestě potká spoustu různých kumpánů, kteří se k ní přidají a společnost jí bude dělat i její nový rádce a kamarád - mluvící žabák Matias.
Obrazovka bude trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy hra se přepne do tahového režimu, v němž se budou střídat akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů bude důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jím dostat na kobylku.
Obrazovka bude trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy hra se přepne do tahového režimu, v němž se budou střídat akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů bude důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jím dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Cris Tales je poctou klasickým japonským RPG a zároveň hrou, ve které je důležitým prvkem manipulace s časem. Ač se v roli Crisbell, hlavní hrdinky příběhu, nalézáme v přítomnosti, můžeme nahlédnout do minulosti a zároveň okamžitě vidět, jak její volby v přítomnosti ovlivní budoucnost. Vybaveni touto schopností se vydáváme spolu s Crisbell na dobrodružnou cestu s posláním zachránit čtvero království ohrožované dalekosáhlými úklady zlotřilé Císařovny. Naštěstí na to není sama, po cestě potkává celou řadu různých kumpánů, kteří se k ní mohou postupně přidávat a roli neocenitelného rádce a společníka zastane mluvící žabák Matias.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.
Obrazovka je trojúhelníkem rozdělená dle tří časových období na tři části, kdy na levé straně vidíme minulost, uprostřed přítomnost a vpravo budoucnost. Můžeme tak okamžitě vidět, jak svět a její obyvatelé vypadají v různých časových úsecích a také jak se svět mění na základě vašich akcí, činů a rozhodnutí. Vše je pak vyvedené v pestrobarevné, ručně animované 2D grafice s citem pro detail.
Během svých cest a při plnění úkolů se mnohokrát střetneme s nepřáteli, kdy se hra následně přepne do tahového režimu, v němž se střídají akce vaší party a akce protivníků. Každý z účastníků má klasicky k dispozici útok, krytí a různé speciální dovednosti nebo kouzla, přičemž hra během provedení akce odměňuje dobře načasované stisknutí příslušné klávesy ve formě dvojitého damage nebo totálního vykrytí nepřátelského útoku. I během bojů je důležité manipulovaní s časem, jelikož přesouváním nepřátel do budoucnosti či minulosti je možno takticky využít jejich změněných/oslabených charakteristik a tímto se jim dostat na kobylku.