Sam ráno přijde do práce, pracuje až do půl dvanácté, kdy si dá oběd. Po obědě pokračuje v práci a pak jde domů. Tak probíhá každý den, až jednou se začnou v kancelářské budově dít zvláštní věci a Sam má problém najít svoji pracovní buňku, kolegy a cokoliv známého nebo dávajícího smysl.
Hra je vizuální román s několika adventurními prvky. Ze začátku se hráč potýká s monotónní prací v korporátu, občas prohodí pár slov s kolegy nebo šéfem a ozvláštňuje svůj den cestou na oběd do vedlejší místnosti. V pozdějších dnech se snaží vymotat z nelogicky navazujících místností a najít cestu na svou pracovní židli. Anebo cestu ven z čím dál podivnější budovy.
Hra se ovládá pouze na klávesnici a neumožňuje uložení. Je tedy nutné jí dohrát během jednoho sezení.
Hra je vizuální román s několika adventurními prvky. Ze začátku se hráč potýká s monotónní prací v korporátu, občas prohodí pár slov s kolegy nebo šéfem a ozvláštňuje svůj den cestou na oběd do vedlejší místnosti. V pozdějších dnech se snaží vymotat z nelogicky navazujících místností a najít cestu na svou pracovní židli. Anebo cestu ven z čím dál podivnější budovy.
Hra se ovládá pouze na klávesnici a neumožňuje uložení. Je tedy nutné jí dohrát během jednoho sezení.