Combat Mission: Beyond Overlord je strategická hra od vývojářského studia Battlefront. Obsahem jsou výhradně pozemní boje v plně 3D prostředí na západní frontě během druhé světové války, v rozmezí června 1944 až května 1945. Na výběr je z velkého množství historicky věrných jednotek šesti národů. Průběh jednotlivých potyček je pojat poměrně realisticky, zejména co se týče simulace obrněných prostředků.
Hlavní devizou hry je ale systém na pomezí realtimového a tahového. Hráč vždy nastaví rozkazy pro své jednotky a odklikne konec tahu. To samé provede protihráč, načež počítač vypočítá průběh boje během minuty reálného času. Po prohlédnutí tahu může hráč nastavit rozkazy pro další kolo.
Hra se stala základem série, která obsáhla druhoválečnou východní, africkou i jižní frontu a moderní bojiště.
Hlavní devizou hry je ale systém na pomezí realtimového a tahového. Hráč vždy nastaví rozkazy pro své jednotky a odklikne konec tahu. To samé provede protihráč, načež počítač vypočítá průběh boje během minuty reálného času. Po prohlédnutí tahu může hráč nastavit rozkazy pro další kolo.
Hra se stala základem série, která obsáhla druhoválečnou východní, africkou i jižní frontu a moderní bojiště.
Combat Mission: Beyond Overlord je strategická hra od vývojářského studia Battlefront. Obsahem jsou výhradně pozemní boje v plně 3D prostředí na západní frontě během druhé světové války, v rozmezí června 1944 až května 1945. Na výběr je z velkého množství historicky věrných jednotek šesti národů. Průběh jednotlivých potyček je pojat poměrně realisticky, zejména co se týče simulace obrněných prostředků.
Hlavní devizou hry je ale systém na pomezí realtimového a tahového. Hráč vždy nastaví rozkazy pro své jednotky a odklikne konec tahu. To samé provede protihráč, načež počítač vypočítá průběh boje během minuty reálného času. Po prohlédnutí tahu může hráč nastavit rozkazy pro další kolo.
Hra se stala základem série, která obsáhla druhoválečnou východní, africkou i jižní frontu a moderní bojiště.
Hlavní devizou hry je ale systém na pomezí realtimového a tahového. Hráč vždy nastaví rozkazy pro své jednotky a odklikne konec tahu. To samé provede protihráč, načež počítač vypočítá průběh boje během minuty reálného času. Po prohlédnutí tahu může hráč nastavit rozkazy pro další kolo.
Hra se stala základem série, která obsáhla druhoválečnou východní, africkou i jižní frontu a moderní bojiště.