Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Cohort II Cohort II Cohort II
Impressions Games
Impressions Games
Impressions Games
PC
1993
PC
1993
PCAtSTAmiga
1993
Cohort II Cohort II Cohort II
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Cohort II je pokračováním málo známé strategie z roku 1991, Cohort: Fighting for Rome. Na rozdíl od jedničky, která ještě spolupracovala s Amigou, dvojka už naplno běží pod moderním (v daném čase) DOSem - třebaže vyšla i verze pro Amigu. Vylepšená grafika a pár nových prvků jsou ale ve stínu hlavního účelu vydání Cohort II, což byla snaha Impressions Games o začlenění bojové složky jejich dalšího díla, Caesara. Pokud totiž máte nainstalované oba tituly, pak můžete každou bitvu v Caesarovi absolvovat v Cohortu II - hry se na chvíli spojí a Cohort začne pracovat jako "datadisk" rozvíjející původní textové zpracování války v Caesarovi.

Nejprve si nastavíte terén, soupeřící strany a jejich síly, načež můžete začít hrát. Je zde i několik předpřipravených scénářů - žádnou kampaň v pravém slova smyslu nehledejte. AI disponuje odlišnými postupy, které bude s větším či menším úspěchem aplikovat i podle aktuálního vývoje na bitevním poli. Cohort II nabyl významu především jakožto upgrade Caesara. V roli samostatného produktu tolik popularity nezískal.
Cohort II je pokračováním málo známé strategie z roku 1991, Cohort: Fighting for Rome. Na rozdíl od jedničky, která ještě spolupracovala s Amigou, dvojka už naplno běžela pod DOSem - třebaže vyšla i verze pro Amigu. Vylepšená grafika a pár nových prvků jsou ale ve stínu hlavního účelu vydání Cohort II, což byla snaha Impressions Games o začlenění bojové složky jejich dalšího díla, Caesara. Teoreticky můžete každou bitvu v Caesarovi absolvovat v Cohortu II - hry se propojí a Cohort začne pracovat jako "datadisk" rozvíjející původní textové zpracování války v Caesarovi.

Nejprve si nastavíte terén, soupeřící strany a jejich síly, načež můžete začít hrát. Je zde i několik předpřipravených scénářů - žádnou kampaň v pravém slova smyslu nehledejte. AI disponuje odlišnými postupy, které bude s větším či menším úspěchem aplikovat i podle aktuálního vývoje na bitevním poli. Cohort II nabyl významu především jakožto upgrade Caesara. V roli samostatného produktu tolik popularity nezískal.
Cohort II je pokračováním málo známé strategie z roku 1991, Cohort: Fighting for Rome. Na rozdíl od jedničky, která ještě spolupracovala s Amigou, dvojka už naplno běžela pod DOSem - třebaže vyšla i verze pro Amigu. Vylepšená grafika a pár nových prvků jsou ale ve stínu hlavního účelu vydání Cohort II, což byla snaha Impressions Games o začlenění bojové složky jejich dalšího díla, Caesara. Teoreticky můžete každou bitvu v Caesarovi absolvovat v Cohortu II - hry se propojí a Cohort začne pracovat jako "datadisk" rozvíjející původní textové zpracování války v Caesarovi.

Nejprve si nastavíte terén, soupeřící strany a jejich síly, načež můžete začít hrát. Je zde i několik předpřipravených scénářů - žádnou kampaň v pravém slova smyslu nehledejte. AI disponuje odlišnými postupy, které bude s větším či menším úspěchem aplikovat i podle aktuálního vývoje na bitevním poli. Cohort II nabyl významu především jakožto upgrade Caesara. V roli samostatného produktu tolik popularity nezískal.