Je několik měsíců po vylodění v Normandii a západ se začal upínat k tažení spojeneckých sil k německých hranicím skrze hornaté a zalesněné Ardeny. Zde nečekaně ve dvě hodiny ráno 16. prosince 1944 provedla německá armáda protiútok s cílem dobít přístav v Antverpách. Němci na tento protiútok povolali elitní jednotky, které byly vyzbrojeny nejnovější výbavou.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Je několik měsíců po vylodění v Normandii a západ se začal upínat k tažení spojeneckých sil k německých hranicím skrze hornaté a zalesněné Ardeny. Zde nečekaně ve dvě hodiny ráno 16. prosince 1944 provedla německá armáda protiútok s cílem dobít přístav v Antverpách. Němci na tento protiútok povolali elitní jednotky, které byly vyzbrojeny nejnovější výbavou.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Je několik měsíců po vylodění v Normandii a západ se začal upínat k tažení spojeneckých sil k německých hranicím skrze hornaté a zalesněné Ardeny. Zde nečekaně ve dvě hodiny ráno 16. prosince 1944 provedla německá armáda protiútok s cílem dobít přístav v Antverpách. Němci na tento protiútok povolali elitní jednotky, které byly vyzbrojeny nejnovější výbavou.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčici, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Je několik měsíců po vylodění v Normandii a západ se začal upínat k tažení spojeneckých sil k německých hranicím skrze hornaté a zalesněné Ardeny. Zde nečekaně ve dvě hodiny ráno 16. prosince 1944 provedla německá armáda protiútok s cílem dobít přístav v Antverpách. Němci na tento protiútok povolali elitní jednotky, které byly vyzbrojeny nejnovější výbavou.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčíci, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčíci, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Je několik měsíců po vylodění v Normandii a západ se začal upínat k tažení spojeneckých sil k německých hranicím skrze hornaté a zalesněné Ardeny. Zde nečekaně ve dvě hodiny ráno 16. prosince 1944 provedla německá armáda protiútok s cílem dobýt přístav v Antverpách. Němci na tento protiútok povolali elitní jednotky, které byly vyzbrojeny nejnovější výbavou.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčíci, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.
Close Combat opět přichází s militaristickou realtime strategií, která je silně zaměřena na takticko-operativní prvky vedení války a zakládá si na historických faktech. Ovládáte družstva, která jsou technicky uskupená (lehká pěchota, minometčíci, kulometčíci, pancerfaust aj.). Pohyby jsou klasické - běh, chůze, plazení a s taktickými prvky - obraný postoj, kampování (Ambush). Na bojiště nahlížíte z ptačí perspektivy. V Close Combat chybí budovatelský prvek vaší armády, tu si sestavíte na začátku operace a poté již provádíte manévry.
Změn není mnoho, přesto jednu lze považovat za zcela kardinální - v předešlých dílech jste neměli možnost výhrou v jednotlivých bitvách ovlivnit vývoj války (vaší hry), ta prostě měla jasně dané hranice historickými fakty. Dokonce můžete v rámci plánování být iniciativní a započít svou vlastní bitvou v ardenských lesích. Přibyli plamenometčíci a je možné povolat letecké bombardování (nyní pouze dělostřelecké).
Mapy jsou opět velmi rozlehlé a hra nabízí možnost hrát bez závislosti na historických faktech, což tuto hru posunuje ke kvalitnějšímu hernímu prožitku. Lokalizované rozkazy jednotlivých družstev, ozvučení těžké techniky, salv, výstřelů a okolní přírody již patří k základu této hry. Propracované detailní informace o jednotkách vám dává do ruky možnosti si složit svou squadru, s kterou vítězně dokončíte tažení.