Chronicles of the Sword je adventura, jejíž příběh vychází z Artušovské legendy a všeho, co je s ní spojené.
Příběh začíná ve chvíli, kdy je během vašeho pasování na rytíře zavražděn v Camelotu kněz. Na svědomí ho má zlá čarodějnice Morgana a na vás je, abyste tomuto vraždění učinili přítrž a s tímto zlem se vypořádali.
Jednou z hlavních činností, které se člověk v adventurách zabývá, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Hledání předmětů v této hře rovná se skoro až sebevraždě, kdy nemáte ani nejmenší tušení, kde se vůbec předměty mohou nalézat a kolikrát se ani kurzorem netrefíte na místo, kde předmět leží, protože je strašně malé.
Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek - podle toho, z které strany jde. Na vyšší obtížnost než EASY se i tato akční vložka stává velice nepřehlednou a v podstatě nehratelnou.
Celé grafické prostředí včetně postav je renderované a působí velice tmavým dojmem. Ozvučení hry používá systém QSOUND a zní tedy pěkně prostorově. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Příběh začíná ve chvíli, kdy je během vašeho pasování na rytíře zavražděn v Camelotu kněz. Na svědomí ho má zlá čarodějnice Morgana a na vás je, abyste tomuto vraždění učinili přítrž a s tímto zlem se vypořádali.
Jednou z hlavních činností, které se člověk v adventurách zabývá, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Hledání předmětů v této hře rovná se skoro až sebevraždě, kdy nemáte ani nejmenší tušení, kde se vůbec předměty mohou nalézat a kolikrát se ani kurzorem netrefíte na místo, kde předmět leží, protože je strašně malé.
Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek - podle toho, z které strany jde. Na vyšší obtížnost než EASY se i tato akční vložka stává velice nepřehlednou a v podstatě nehratelnou.
Celé grafické prostředí včetně postav je renderované a působí velice tmavým dojmem. Ozvučení hry používá systém QSOUND a zní tedy pěkně prostorově. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Chronicles of the Sword je adventura, jejíž příběh vychází z Artušovské legendy. Příběh začíná ve chvíli, kdy je během vašeho pasování na rytíře zavražděn v Camelotu kněz. Na svědomí ho má zlá čarodějnice Morgana a na vás je, abyste tomuto vraždění učinili přítrž a s tímto zlem se vypořádali.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Chronicles of the Sword je adventura, jejíž příběh vychází z Artušovské legendy. Příběh začíná ve chvíli, kdy je během vašeho pasování na rytíře zavražděn v Camelotu kněz. Na svědomí ho má zlá čarodějnice Morgana a na vás je, abyste tomuto vraždění učinili přítrž a s tímto zlem se vypořádali.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Chronicles of the Sword je adventura, jejíž příběh vychází z Artušovské legendy. Příběh začíná ve chvíli, kdy je během vašeho pasování na rytíře zavražděn v Camelotu kněz. Na svědomí ho má zlá čarodějnice Morgana a na vás je, abyste tomuto vraždění učinili přítrž a s tímto zlem se vypořádali.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.
Jednou z hlavních činností, které budete ve hře vykonávat, je hledání předmětů a jejich následné správné použití. Chronicles of the Sword ale obsahují i soubojový systém. Souboje jsou řešeny tak, že se protivníkovi bráníte vykrytím pomocí kurzorových šipek.
Grafické prostředí včetně postav je plně renderované. Ozvučení hry používá prostorový systém QSOUND. Všechny dialogy jsou plně nadabované a titulky se zobrazují jen při zadávání otázek. Hudební doprovod je směsí různých středověkých motivů.