Chex Quest 3 je závěrečný díl série Chex Quest. Původně byl plánován jako přímý následovník předchozích her Chex Quest a Chex Quest 2 a dokonce byl avizován v reklamách, ovšem vzhledem k ukončení promoakce cereálií značky Chex, v jejíž rámci byly hry vydávány, byl vývoj zrušen.
Po deseti letech na základě četných žádostí hráčů bývalí členové studia Digital Café - designér Charles Jacobi, programátor Scott Holman a hudebník Andrew Benson - zpracovali třetí díl série. Při vývoji byly využity materiály z původně plánovaného zrušeného projektu. Hra běží na vylepšeném enginu ZDoom a kromě pěti nových úrovní zahrnuje i kompletní předchozí díly série Chex Quest.
Flemoidi zahájili finální útok a vyslali stovky meteorů, které ničí Chexovu domovskou planetu. Cereální hrdina Chex se slizkým nepřátelům staví na odpor a vyráží definitivně zlikvidovat mateřskou loď Flemoidů. Přidány byly četné nové grafické prvky a nepřátelé. Úrovně jsou rozlehlejší a jejich architektura propracovanější, stejně tak je výše nastavena i obtížnost. Hratelnost se nese v duchu předchozích dílů - rychlá akce ve stylu Doomu, ovšem bez násilí a s humornými a parodickými prvky.
Projekt je distribuován zdarma jako freeware. Hra byla příznivě přijata a byla oceněna cenou Cacowards za rok 2008.
Po deseti letech na základě četných žádostí hráčů bývalí členové studia Digital Café - designér Charles Jacobi, programátor Scott Holman a hudebník Andrew Benson - zpracovali třetí díl série. Při vývoji byly využity materiály z původně plánovaného zrušeného projektu. Hra běží na vylepšeném enginu ZDoom a kromě pěti nových úrovní zahrnuje i kompletní předchozí díly série Chex Quest.
Flemoidi zahájili finální útok a vyslali stovky meteorů, které ničí Chexovu domovskou planetu. Cereální hrdina Chex se slizkým nepřátelům staví na odpor a vyráží definitivně zlikvidovat mateřskou loď Flemoidů. Přidány byly četné nové grafické prvky a nepřátelé. Úrovně jsou rozlehlejší a jejich architektura propracovanější, stejně tak je výše nastavena i obtížnost. Hratelnost se nese v duchu předchozích dílů - rychlá akce ve stylu Doomu, ovšem bez násilí a s humornými a parodickými prvky.
Projekt je distribuován zdarma jako freeware. Hra byla příznivě přijata a byla oceněna cenou Cacowards za rok 2008.
Chex Quest 3 je závěrečný díl série Chex Quest. Původně byl plánován jako přímý následovník předchozích her Chex Quest a Chex Quest 2 a dokonce byl avizován v reklamách, ovšem vzhledem k ukončení promoakce cereálií značky Chex, v jejíž rámci byly hry vydávány, byl vývoj zrušen.
Po deseti letech na základě četných žádostí hráčů bývalí členové studia Digital Café - designér Charles Jacobi, programátor Scott Holman a hudebník Andrew Benson - zpracovali třetí díl série. Při vývoji byly využity materiály z původně plánovaného zrušeného projektu. Hra běží na vylepšeném enginu ZDoom a kromě pěti nových úrovní zahrnuje i kompletní předchozí díly série Chex Quest.
Flemoidi zahájili finální útok a vyslali stovky meteorů, které ničí Chexovu domovskou planetu. Cereální hrdina Chex se slizkým nepřátelům staví na odpor a vyráží definitivně zlikvidovat mateřskou loď Flemoidů. Přidány byly četné nové grafické prvky a nepřátelé. Úrovně jsou rozlehlejší a jejich architektura propracovanější, stejně tak je výše nastavena i obtížnost. Hratelnost se nese v duchu předchozích dílů - rychlá akce ve stylu Doomu, ovšem bez násilí a s humornými a parodickými prvky.
Projekt je distribuován zdarma jako freeware. Hra byla příznivě přijata a byla oceněna cenou Cacowards za rok 2008.
Po deseti letech na základě četných žádostí hráčů bývalí členové studia Digital Café - designér Charles Jacobi, programátor Scott Holman a hudebník Andrew Benson - zpracovali třetí díl série. Při vývoji byly využity materiály z původně plánovaného zrušeného projektu. Hra běží na vylepšeném enginu ZDoom a kromě pěti nových úrovní zahrnuje i kompletní předchozí díly série Chex Quest.
Flemoidi zahájili finální útok a vyslali stovky meteorů, které ničí Chexovu domovskou planetu. Cereální hrdina Chex se slizkým nepřátelům staví na odpor a vyráží definitivně zlikvidovat mateřskou loď Flemoidů. Přidány byly četné nové grafické prvky a nepřátelé. Úrovně jsou rozlehlejší a jejich architektura propracovanější, stejně tak je výše nastavena i obtížnost. Hratelnost se nese v duchu předchozích dílů - rychlá akce ve stylu Doomu, ovšem bez násilí a s humornými a parodickými prvky.
Projekt je distribuován zdarma jako freeware. Hra byla příznivě přijata a byla oceněna cenou Cacowards za rok 2008.