@Drolin (19.06.2024 16:56): Z višně na žaluda jsi spad? Vždyť tomu všichni dávaj kila! Až vyzunkneš flašku gobliního moštu, tak se přijď podělit o dojmy. Já si mezitím dám nějakou vizuální novelu...
Diskuze
@GodOfTheSick (komentář): Kdo si a co si udělal s Godem?! Skinwalker? Mimic?
Nejdříve pozitivní hodnocení AGS adventuře, nyní dobré skóre fejkovému jRPG... (s extremně ošklivou estetikou a vizuálem celkově).
Nejdříve pozitivní hodnocení AGS adventuře, nyní dobré skóre fejkovému jRPG... (s extremně ošklivou estetikou a vizuálem celkově).
@Ringo (20.12.2022 21:21): Tak mne se to líbí taky, jen tak si remcám co mi nesedí a nejspíš to driv nebo později taky zkusím.
@Charllize (20.12.2022 20:56): Viditelné nepřátelé má i dost SNESovek, ono je to jen o té volbě a mě vyhovuji oba styly. Není to nějak tak, že by mi jiný styl jako nějak vyhovoval více zásadně. V Romancing SaGa (SNES verzi) na mě kolikrát běží horda nepřátel a naštve mě, když mě obklíčí, ale na druhou stranu jde někdy nepřátele oběhnout a nemusím tak bojovat úplně se vším.
Co se týče Chainded Echoes, já se na hru strašně těším, snad si na ní udělám čas dříve a nebude to jako u většiny novinek, že se k tomu nakonec dostanu až za 5 let :-)
Co se týče Chainded Echoes, já se na hru strašně těším, snad si na ní udělám čas dříve a nebude to jako u většiny novinek, že se k tomu nakonec dostanu až za 5 let :-)
@Ringo (20.12.2022 20:52): V Minstrel Songu co jsem teď hrál jsou videt taky, ale jak píšu, není to pro srandu kralikum ale proto ze na to má hra napojené mechaniky. Obecne ale považuji u jrpg na tahy viditelnost nepřátel za zbytečnost pokud nejde o moderní zpracování jako má třeba DQ11 a děla to ten 3D výhled zivejsi.
@Charllize (20.12.2022 20:29): To, že jsou nepřátelé vidět, to by mi nevadilo, jsou vidět např. i v SaGa sérii.
Tak pořad nevím co si o tom myslet.
V první radě mi vadí ze v rámci dnešních standardu postavy běhají moc rychle. Přijde mi ze to ve mne pak vyvolá dojem ze jsem ve spěchu a kazi mi to zážitek.
Pak mi taky přijde pitome pro tenhle typ hry ze jsou nepřátele videt. Mnohem lepší by byli náhodné souboje, které mají moment překvapeni a nutí hráče být víc připraveny. A taky separátní soubojova obrazovka má vždycky víc možnosti a v rámci retro grafiky muze detailněji znázornit okolí boje a dodat hře hloubku navíc. A když už teda videt jsou hra by mohla na to mít nějakou mechaniku navíc a ne aby to tam bylo jen proto aby byli splněny dnešní quality of life požadavky.
Ackoliv grafika světa a lokaci je super tak se mi moc nelíbí design postav, takové skopčácske vzory dokonalých lidi co působí jak z nějakého vzorového žurnalu.
Super je solidní customizace postav a možnosti s tím spojené, ale bohužel jsem se zatím nikde nedozvěděl jestli to je k něčemu dobre a hra na to má obsah. Vzhledem k tomu ze jde o garazotvorbu jeden nikdy neví.
A ten font taky není zrovna dobre zvoleny, je jako by křičel Ja jsem Indie :)
V první radě mi vadí ze v rámci dnešních standardu postavy běhají moc rychle. Přijde mi ze to ve mne pak vyvolá dojem ze jsem ve spěchu a kazi mi to zážitek.
Pak mi taky přijde pitome pro tenhle typ hry ze jsou nepřátele videt. Mnohem lepší by byli náhodné souboje, které mají moment překvapeni a nutí hráče být víc připraveny. A taky separátní soubojova obrazovka má vždycky víc možnosti a v rámci retro grafiky muze detailněji znázornit okolí boje a dodat hře hloubku navíc. A když už teda videt jsou hra by mohla na to mít nějakou mechaniku navíc a ne aby to tam bylo jen proto aby byli splněny dnešní quality of life požadavky.
Ackoliv grafika světa a lokaci je super tak se mi moc nelíbí design postav, takové skopčácske vzory dokonalých lidi co působí jak z nějakého vzorového žurnalu.
Super je solidní customizace postav a možnosti s tím spojené, ale bohužel jsem se zatím nikde nedozvěděl jestli to je k něčemu dobre a hra na to má obsah. Vzhledem k tomu ze jde o garazotvorbu jeden nikdy neví.
A ten font taky není zrovna dobre zvoleny, je jako by křičel Ja jsem Indie :)