Card Thief je logická karetní hra, ve které se stáváte zlodějem a snažíte se ukrást poklad ze střeženého hradu. V hradu hlídkují stráže (nejen lidské), chodby jsou osvětleny plápolavým světlem pochodní, dveře bývají často zamčené, v pokojích lze najíst zlato a jiné cennosti, a nalezením truhly s pokladem vaše mise nekončí - ještě ji musíte nepozorovaně odnést z hradu pryč. Váš průchod hradem se náhodně generuje z balíčku dostupných karet, které se automaticky vykládají na hrací ploše, a vy je úspěšným projítím odstraňujete. Před misí si vybíráte několik kusů vybavení, které vám může pomoci dostat se ze svízelných situací. Postupným hraním hromadíte poklad, který vám odemyká pokročilejší a složitější úrovně, a plněním výzev si vylepšujete své vybavení.
Ačkoliv se jedná o naprosto jiný žánr, hra je vytvořena jako pocta legendární hře Thief: The Dark Project, a snaží se začlenit množství herních mechanik, které vám původního Thiefa připomenou. Ať již se jedná o samotný námět a herní mechaniky (např. schovávání se ve stínu, zhasínání loučí a omračování stráží), použitelné vybavení (např. hvízdavé šípy nebo šípy s provazem), nebo narážky na pojmenování míst a objektů.
Ačkoliv se jedná o naprosto jiný žánr, hra je vytvořena jako pocta legendární hře Thief: The Dark Project, a snaží se začlenit množství herních mechanik, které vám původního Thiefa připomenou. Ať již se jedná o samotný námět a herní mechaniky (např. schovávání se ve stínu, zhasínání loučí a omračování stráží), použitelné vybavení (např. hvízdavé šípy nebo šípy s provazem), nebo narážky na pojmenování míst a objektů.
Card Thief je logická karetní hra, ve které se stáváte zlodějem a snažíte se ukrást poklad ze střeženého hradu. V hradu hlídkují stráže (nejen lidské), chodby jsou osvětleny plápolavým světlem pochodní, dveře bývají často zamčené, v pokojích lze najíst zlato a jiné cennosti, a nalezením truhly s pokladem vaše mise nekončí - ještě ji musíte nepozorovaně odnést z hradu pryč. Váš průchod hradem se náhodně generuje z balíčku dostupných karet, které se automaticky vykládají na hrací ploše, a vy je úspěšným projitím odstraňujete. Před misí si vybíráte několik kusů vybavení, které vám může pomoci dostat se ze svízelných situací. Postupným hraním hromadíte poklad, který vám odemyká pokročilejší a složitější úrovně, a plněním výzev si vylepšujete své vybavení.
Ačkoliv se jedná o naprosto jiný žánr, hra je vytvořena jako pocta legendární hře Thief: The Dark Project, a snaží se začlenit množství herních mechanik, které vám původního Thiefa připomenou. Ať již se jedná o samotný námět a herní mechaniky (např. schovávání se ve stínu, zhasínání loučí a omračování stráží), použitelné vybavení (např. hvízdavé šípy nebo šípy s provazem), nebo narážky na pojmenování míst a objektů.
Ačkoliv se jedná o naprosto jiný žánr, hra je vytvořena jako pocta legendární hře Thief: The Dark Project, a snaží se začlenit množství herních mechanik, které vám původního Thiefa připomenou. Ať již se jedná o samotný námět a herní mechaniky (např. schovávání se ve stínu, zhasínání loučí a omračování stráží), použitelné vybavení (např. hvízdavé šípy nebo šípy s provazem), nebo narážky na pojmenování míst a objektů.