Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons

Icarus

Icarus

Icarus

Icarus

Psyclapse •  Pavel Dovgaluk (PC)
Psyclapse •  Pavel Dovgaluk (PC)
Psyclapse •  Pavel Dovgaluk (PC) •  Papyrus Design Group (Amiga, AtST, Spectrum) •  Clockwize Software Developments (C64)
Psyclapse •  Pavel Dovgaluk (PC) •  Papyrus Design Group (Amiga, AtST, Spectrum) •  Clockwize Software Developments (C64)
PC
2002
PCAtSTAmiga
1988
SpectrumC64
1989
PCAtSTAmiga
1988
SpectrumC64
1989
PCAtSTAmigaBBCMicro
1988
SpectrumC64
1989
Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons Captain Fizz: Meets the Blaster-Trons
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

The message is simple: co-operate or die!

Blaster-troni útočí! Kdo ubrání planetu Ikarus? Bude to povedená dvojka zakuklených týpků třímající vlastní blastery? Pokud to nebudou oni, tedy vy s případným spoluhráčem, pak už asi nikdo. Tímto způsobem se sci-fi variace na Gauntlet (1985) vypořádává s příběhem. Poprvé vyšel Captain Fizz v roce 1988 na Amigu, Atari ST, BBC Micro, Commodore 64 a ZX Spectrum. Během roku 2002 vytvořil nezávislý vývojář Pavel Dovgaluk verzi pro Windows vycházející graficky ze spektrácké verze.

Čeká na vás 22 bludišťních levelů nahlížených z top down perspektivy. Hemží se to v nich nepřáteli a plynulost akce je narušována jenom dveřmi vyžadujícími přístupovou kartu určité barvy. Cílem je zničení centrálního počítače v posledním levelu, který poslal vražedné blaster-trony proti lidem. Na zadní straně krabice původního vydání se mimojiné uvádí: Warning: this game is impossible to beat on your own. Přesto je tento titul v jednom hráči plně zvladatelný, tedy pokud se dokážete smířít s tím, že celá polovina obrazovky pro split-screen s protihráčem zůstane nevyužita.
The message is simple: co-operate or die!

Blaster-troni útočí! Kdo ubrání planetu Ikarus? Bude to povedená dvojka zakuklených týpků třímající vlastní blastery? Pokud to nebudou oni, tedy vy s případným spoluhráčem, pak už asi nikdo. Tímto způsobem se sci-fi variace na Gauntlet (1985) vypořádává s příběhem. Poprvé vyšel Captain Fizz v roce 1988 na Amigu, Atari ST, BBC Micro, Commodore 64 a ZX Spectrum. Během roku 2002 vytvořil nezávislý vývojář Pavel Dovgaluk verzi pro Windows vycházející graficky ze spektrácké verze.

Čeká na vás 22 bludišťních levelů nahlížených z top down perspektivy. Hemží se to v nich nepřáteli a plynulost akce je narušována jenom dveřmi vyžadujícími přístupovou kartu určité barvy. Cílem je zničení centrálního počítače v posledním levelu, který poslal vražedné blaster-trony proti lidem. Na zadní straně krabice původního vydání se mimojiné uvádí: Warning: this game is impossible to beat on your own. Přesto je tento titul v jednom hráči plně zvladatelný, tedy pokud se dokážete smířít s tím, že celá polovina obrazovky pro split-screen s protihráčem zůstane nevyužita.
The message is simple: co-operate or die!

Blaster-troni útočí! Kdo ubrání planetu Ikarus? Bude to povedená dvojka zakuklených týpků třímající vlastní blastery? Pokud to nebudou oni, tedy vy s případným spoluhráčem, pak už asi nikdo. Tímto způsobem se sci-fi variace na Gauntlet (1985) vypořádává s příběhem. Poprvé vyšel Captain Fizz v roce 1988 na Amigu, Atari ST, BBC Micro, Commodore 64 a ZX Spectrum. Během roku 2002 vytvořil nezávislý vývojář Pavel Dovgaluk verzi pro Windows vycházející graficky ze spektrácké verze.

Čeká na vás 22 bludišťních levelů nahlížených z top down perspektivy. Hemží se to v nich nepřáteli a plynulost akce je narušována jenom dveřmi vyžadujícími přístupovou kartu určité barvy. Cílem je zničení centrálního počítače v posledním levelu, který poslal vražedné blaster-trony proti lidem. Na zadní straně krabice původního vydání se mimojiné uvádí: Warning: this game is impossible to beat on your own. Přesto je tento titul v jednom hráči plně zvladatelný, tedy pokud se dokážete smířít s tím, že celá polovina obrazovky pro split-screen s protihráčem zůstane nevyužita.
The message is simple: co-operate or die!

Blaster-troni útočí! Kdo ubrání planetu Ikarus? Bude to povedená dvojka zakuklených týpků třímající vlastní blastery? Pokud to nebudou oni, tedy vy s případným spoluhráčem, pak už asi nikdo. Tímto způsobem se sci-fi variace na Gauntlet (1985) vypořádává s příběhem. Poprvé vyšel Captain Fizz v roce 1988 na Amigu, Atari ST, BBC Micro, Commodore 64 a ZX Spectrum. Během roku 2002 vytvořil nezávislý vývojář Pavel Dovgaluk verzi pro Windows vycházející graficky ze spektrácké verze.

Čeká na vás 22 bludišťních levelů nahlížených z top down perspektivy. Hemží se to v nich nepřáteli a plynulost akce je narušována jenom dveřmi vyžadujícími přístupovou kartu určité barvy. Cílem je zničení centrálního počítače v posledním levelu, který poslal vražedné blaster-trony proti lidem. Na zadní straně krabice původního vydání se mimojiné uvádí: Warning: this game is impossible to beat on your own. Přesto je tento titul v jednom hráči plně zvladatelný, tedy pokud se dokážete smířít s tím, že celá polovina obrazovky pro split-screen s protihráčem zůstane nevyužita.