Komentáře
Pro: Grafika, atmoséra, hrateľnosť, realističnosť, moderné prostredie, zbrane, rôzne vychytávky
Proti: Krátka kampaň
Pro: ztvárnění fiktivního aktuálního válečného konfliktu, Černobyl, hudba, psi :)
Proti: nic co bych chtěl vyzdvihnout, ale pár nedostatků bylo
Pro: atmosfera, holywoodske sceny
Proti: az moc skriptu, AI, tunelovy desing misi, delka hry
Pro: Akce, Efekty a hudba Harryho Gregsona Williamse
Proti: Singleplayer, Hratelnost, Linearita a Jednoduchost
Pro: Současnost, zbraně, mise, filmové momenty, grafika, MULTIPLAYER
Proti: respawn nepřátel
Pro: Atmosféra,grafika, zbraně, vlastní děj, originalita většiny misí.
Proti: Málo misí.
Pro: Technické zpracování, atmosféra, originalita
Proti: Občas haprující AI
Pro: grafika, akčnost, hratelnost
Proti: linearní a někdy moc přeskriptováno
Musím říct, že celková debilita předčila i ta nejhorší očekávání a opravdu nevím, jestli se něčemu takovému ještě dá říkat střílečka. Spíš je to interaktivní film, protože zapojení hráče do hry je minimální. A jak jsem zjistil, tak po nepřátelích ani není potřeba střílet. Dřív nebo později je totiž zastřelí velmi „užiteční“ parťáci. Během první mise na lodi jsou sice nepřátelé rozmístěni za každým rohem, ale ve skutečnosti není potřeba vystřelit ani kulku. Kolem protivníků pobíhající spolubojovníci je za pár vteřin stejně pobijou. Stačí se jen dívat. V dalších misích se toho moc nemění.
U stříleček chci být já tím, kdo střílí. Potřebuji cítit, že kulka, která zabila nepřítele vzešla z mé zbraně. Mít za zadkem parťáky pletoucí se neustále pod nohy považuji za hodně špatný nápad. Ještě horší jsou pak situace, kdy zaměřeného nepřítele předtím než zmáčknu spoušť sejme parťák. To bych ho pak nejradši zastřelil taky. Přátelský oheň však povolen není, hra končí… Potěšení ze střílení se tak rázem mění v silnou frustraci.
Follow me, roger that, take cover, enemy on sight, cover me, fire in the hole…pěkně se na to dívá, ale když jsem se na chvíli ve válečné vřavě zastavil a viděl, že hra se vlastně hraje sama, tak jsem si položil otázku - k čemu tady vlastně jsem? Je hráč v celém tom povrchním divadle potřeba jen k tomu, aby přišel na určené místo a spustil skript?! Střílet se sice dá, ale jak jsem zmínil výše, tak takovéto „střílení“ mě tedy rozhodně nebaví.
Zmatený příběh, linearita a skripty by mi ani tak nevadily. Ale nulový pocit z dobře odvedené krvavé práce se odpustit nedá. Mise představující rozmazanou černobílou blitku byla pro mě také poslední. Pak jsem to vzdal. Děs a hrůza. A to jsem ještě nezmínil naprostou demenci nepřátel. Co se dá odpustit u zombíků a příšer všeho druhu lze jen těžko tolerovat u protivníků lidských. A u hry, která má být vzorem moderní AAA střílečky už vůbec ne. Skoro jsem si připadal jak u nějaké horkou jehlou šité budžetovky.
Pro: Efekty, atmosfera, inteligence nepratel, hudba, mala narocnost na PC, akce...
Proti: Neustale se respawnujici protivnici, ?
Pro: Atmosféra, design, tech. zpracování, "Death from above"
Proti: Mohlo to být o fous delší
Pro: Grafika,atmosféra,hudba,ovladatelnostnení stereotypní
Proti: krátká kampaň,
Pro: Atmosféra, zvraty
Proti: délka, nemožnost vykopnout dveře
Pro: atmosféra večerního hraní ,zbraně,hodnostní system v MP,realističnost v HC modu
Proti: podle predchozí zkušenosti hra prestane být autory podporována stejne jako cod1 a 2
Pro: Výborná akce chytlavá hratelnost zápal ve hře a dobře zpracované mise
Proti: Krátký a občas pokulhává inteligence spoluhráčů
Pro: Skvělá hratelnost a dobrý multiplayer.
Proti: Děj, délka hry, chvílema je hra nuda.
Proti: Pouzivani lamometu v MP
Pro: hutnost a atmsoféra singleplayeru, perfektní akce, nezapomenutelné pasáže, zbraňový arzenál, mezi otřepanou klasikou i dost nápaditých, i když ne revolučních věcí, bezkonkurenční multiplayer, hardwarově nenáročné a hezky vypadající
Proti: skripty, rozdíly v interakci s prostředím, hrozně krátký singl