Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Blendimals Blendimals Blendimals Blendimals Blendimals
Exploding Cow •  Dadiu Games
Exploding Cow •  Dadiu Games
Exploding Cow •  Dadiu Games
Exploding Cow •  Dadiu Games
Exploding Cow •  Dadiu Games
PC
2011
PC
2011
PC
2011
PC
2011
PCBrowser
2011
iOS
06.05.2015
Blendimals Blendimals Blendimals Blendimals Blendimals
Žánr
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno

Forma
freeware freeware freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Zvířata mívají různé životní cíle, ale jen u málokterého to obnáší let na raketovém křesle vstříc neznámu. Stejně tak existuje jen nízký počet živočišných druhů, který by byl kvůli tomu ochoten skákat, rozbíjet hlavou balvany, prokopávat se hromadami hlíny, vznášet se mezi ostny, či explozemi prorážet betonové krusty. Žádné ze zvířat na to samo nestačí a pro dosažení cíle musí spolupracovat s dalšími, podobnými touhami postiženými souputníky. A aby toho nebylo málo, všichni musí podstoupit křížení pomocí obřího mixéru.

Hráčovým úkolem v této logické arkádě je nejprve prozkoumat terén, podle nachystaných překážek rozhodnout, která zvířata bude potřebovat (zajíc skáče, nosorožec proráží hlavou balvany, krtek se umí prokopávat hlínou, žába se může vznášet, kráva exploduje). Některé z celkového počtu deseti levelů vyžadují zmixování dvou zvířat, jiné tři zvířata, jindy je třeba prvního mutanta obětovat, aby se na konec levelu propracoval druhý v pořadí. Po startu každého z levelů se začne odpočítávat čas a pokud dokáže hráč projít dostatečně rychle, může získat bronzovou, stříbrnou nebo i zlatou medaili. Hra se ovládá buď myší nebo klávesnicí - hybrid se ovládá poklikem na schopnost, kterou každé ze zvířat ovládá (jejich rozmístění je určeno pořadím, ve kterém jsou vzhozena do mixéru), případně lze využít i prvních čtyř číselných kláves na alfanumerické klávesnici (poslední tlačítko umožňuje zvíře zastavit, směr jeho pohybu jinak ovládat nelze).

Hra vznikla na dánské akademii videoherního designu DADIU a je k dispozici ke hraní v prohlížeči, jako klasický download a nebo na platformě pro digitální distribuci indie her Desura. Autoři nyní pracují na portu hry pro iPhone a iPad.
Zvířata mívají různé životní cíle, ale jen u málokterého to obnáší let na raketovém křesle vstříc neznámu. Stejně tak existuje jen nízký počet živočišných druhů, který by byl kvůli tomu ochoten skákat, rozbíjet hlavou balvany, prokopávat se hromadami hlíny, vznášet se mezi ostny, či explozemi prorážet betonové krusty. Žádné ze zvířat na to samo nestačí a pro dosažení cíle musí spolupracovat s dalšími, podobnými touhami postiženými souputníky. A aby toho nebylo málo, všichni musí podstoupit křížení pomocí obřího mixéru.

Hráčovým úkolem v této logické arkádě je nejprve prozkoumat terén, podle nachystaných překážek rozhodnout, která zvířata bude potřebovat (zajíc skáče, nosorožec proráží hlavou balvany, krtek se umí prokopávat hlínou, žába se může vznášet, kráva exploduje). Některé z celkového počtu deseti levelů vyžadují zmixování dvou zvířat, jiné tři zvířata, jindy je třeba prvního mutanta obětovat, aby se na konec levelu propracoval druhý v pořadí. Po startu každého z levelů se začne odpočítávat čas a pokud dokáže hráč projít dostatečně rychle, může získat bronzovou, stříbrnou nebo i zlatou medaili. Hra se ovládá buď myší nebo klávesnicí - hybrid se ovládá poklikem na schopnost, kterou každé ze zvířat ovládá (jejich rozmístění je určeno pořadím, ve kterém jsou vzhozena do mixéru), případně lze využít i prvních čtyř číselných kláves na alfanumerické klávesnici (poslední tlačítko umožňuje zvíře zastavit, směr jeho pohybu jinak ovládat nelze).

Hra vznikla na dánské akademii videoherního designu DADIU a je k dispozici ke hraní v prohlížeči, jako klasický download a nebo na platformě pro digitální distribuci indie her Desura. Autoři nyní pracují na portu hry pro iPhone a iPad.
Zvířata mívají různé životní cíle, ale jen u málokterého to obnáší let na raketovém křesle vstříc neznámu. Stejně tak existuje jen nízký počet živočišných druhů, který by byl kvůli tomu ochoten skákat, rozbíjet hlavou balvany, prokopávat se hromadami hlíny, vznášet se mezi ostny, či explozemi prorážet betonové krusty. Žádné ze zvířat na to samo nestačí a pro dosažení cíle musí spolupracovat s dalšími, podobnými touhami postiženými souputníky. A aby toho nebylo málo, všichni musí podstoupit křížení pomocí obřího mixéru.

Hráčovým úkolem v této logické arkádě je nejprve prozkoumat terén, podle nachystaných překážek rozhodnout, která zvířata bude potřebovat (zajíc skáče, nosorožec proráží hlavou balvany, krtek se umí prokopávat hlínou, žába se může vznášet, kráva exploduje). Některé z celkového počtu deseti levelů vyžadují zmixování dvou zvířat, jiné tři zvířata, jindy je třeba prvního mutanta obětovat, aby se na konec levelu propracoval druhý v pořadí. Po startu každého z levelů se začne odpočítávat čas a pokud dokáže hráč projít dostatečně rychle, může získat bronzovou, stříbrnou nebo i zlatou medaili. Hra se ovládá buď myší nebo klávesnicí - hybrid se ovládá poklikem na schopnost, kterou každé ze zvířat ovládá (jejich rozmístění je určeno pořadím, ve kterém jsou vzhozena do mixéru), případně lze využít i prvních čtyř číselných kláves na alfanumerické klávesnici (poslední tlačítko umožňuje zvíře zastavit, směr jeho pohybu jinak ovládat nelze).

Hra vznikla na dánské akademii videoherního designu DADIU a je k dispozici ke hraní v prohlížeči, jako klasický download a nebo na platformě pro digitální distribuci indie her Desura. Autoři nyní pracují na portu hry pro iPhone a iPad.
Zvířata mívají různé životní cíle, ale jen u málokterého to obnáší let na raketovém křesle vstříc neznámu. Stejně tak existuje jen nízký počet živočišných druhů, který by byl kvůli tomu ochoten skákat, rozbíjet hlavou balvany, prokopávat se hromadami hlíny, vznášet se mezi ostny, či explozemi prorážet betonové krusty. Žádné ze zvířat na to samo nestačí a pro dosažení cíle musí spolupracovat s dalšími, podobnými touhami postiženými souputníky. A aby toho nebylo málo, všichni musí podstoupit křížení pomocí obřího mixéru.

Hráčovým úkolem v této logické arkádě je nejprve prozkoumat terén, podle nachystaných překážek rozhodnout, která zvířata bude potřebovat (zajíc skáče, nosorožec proráží hlavou balvany, krtek se umí prokopávat hlínou, žába se může vznášet, kráva exploduje). Některé z celkového počtu deseti levelů vyžadují zmixování dvou zvířat, jiná tři zvířata, jindy je třeba prvního mutanta obětovat, aby se na konec levelu propracoval druhý v pořadí. Po startu každého z levelů se začne odpočítávat čas a pokud dokáže hráč projít dostatečně rychle, může získat bronzovou, stříbrnou nebo i zlatou medaili. Hra se ovládá buď myší nebo klávesnicí – hybrid se ovládá poklikem na schopnost, kterou každé ze zvířat ovládá (jejich rozmístění je určeno pořadím, ve kterém jsou vzhozena do mixéru), případně lze využít i prvních čtyř číselných kláves na alfanumerické klávesnici (poslední tlačítko umožňuje zvíře zastavit, směr jeho pohybu jinak ovládat nelze).

Hra vznikla na dánské akademii videoherního designu DADIU a je k dispozici ke hraní v prohlížeči, jako klasický download a nebo na platformě pro digitální distribuci indie her Desura. Autoři nyní pracují na portu hry pro iPhone a iPad.
Zvířata mívají různé životní cíle, ale jen u málokterého to obnáší let na raketovém křesle vstříc neznámu. Stejně tak existuje jen nízký počet živočišných druhů, který by byl kvůli tomu ochoten skákat, rozbíjet hlavou balvany, prokopávat se hromadami hlíny, vznášet se mezi ostny, či explozemi prorážet betonové krusty. Žádné ze zvířat na to samo nestačí a pro dosažení cíle musí spolupracovat s dalšími, podobnými touhami postiženými souputníky. A aby toho nebylo málo, všichni musí podstoupit křížení pomocí obřího mixéru.

Hráčovým úkolem v této logické arkádě je nejprve prozkoumat terén, podle nachystaných překážek rozhodnout, která zvířata bude potřebovat (zajíc skáče, nosorožec proráží hlavou balvany, krtek se umí prokopávat hlínou, žába se může vznášet, kráva exploduje). Některé z celkového počtu deseti levelů vyžadují zmixování dvou zvířat, jiná tři zvířata, jindy je třeba prvního mutanta obětovat, aby se na konec levelu propracoval druhý v pořadí. Po startu každého z levelů se začne odpočítávat čas a pokud dokáže hráč projít dostatečně rychle, může získat bronzovou, stříbrnou nebo i zlatou medaili. Hra se ovládá buď myší nebo klávesnicí – hybrid se ovládá poklikem na schopnost, kterou každé ze zvířat ovládá (jejich rozmístění je určeno pořadím, ve kterém jsou vzhozena do mixéru), případně lze využít i prvních čtyř číselných kláves na alfanumerické klávesnici (poslední tlačítko umožňuje zvíře zastavit, směr jeho pohybu jinak ovládat nelze).

Hra vznikla na dánské akademii videoherního designu DADIU a je k dispozici ke hraní v prohlížeči, jako klasický download a nebo na platformě pro digitální distribuci indie her Desura. Autoři nyní pracují na portu hry pro iPhone a iPad.
Oficiální stránky hry (http://www.dadiu.dk/blendimals)
Oficiální stránky hry (http://www.dadiu.dk/blendimals)
Oficiální stránky hry (http://www.dadiu.dk/blendimals)