V tomto izometrickém survival RPG, inspirovaném sérií Dark Souls, ovládáme hrdiny, kteří se pouští do nebezpečného průzkumu tajuplného ostrova. Vydávají se při tom do hlubin náhodně generovaného podzemí, kde je čeká nespočet nástrah a většinou také smrt. Hra je totiž zástupce žánru roguelike, takže po každém úmrtí budeme mít k dispozici úplně novou postavu.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
V tomto izometrickém survival RPG, inspirovaném sérií Dark Souls, ovládáme hrdiny, kteří se pouští do nebezpečného průzkumu tajuplného ostrova. Vydávají se při tom do hlubin náhodně generovaného podzemí, kde je čeká nespočet nástrah a většinou také smrt. Hra je totiž zástupce žánru roguelike, takže po každém úmrtí budeme mít k dispozici úplně novou postavu.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
V tomto izometrickém survival RPG, inspirovaném sérií Dark Souls, ovládáme hrdiny, kteří se pouští do nebezpečného průzkumu tajuplného ostrova. Vydávají se při tom do hlubin náhodně generovaného podzemí, kde je čeká nespočet nástrah a většinou také smrt. Hra je totiž zástupce žánru roguelike, takže po každém úmrtí budeme mít k dispozici úplně novou postavu.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
V tomto izometrickém survival RPG, inspirovaném sérií Dark Souls, ovládáme hrdiny, kteří se pouští do nebezpečného průzkumu tajuplného ostrova. Vydávají se při tom do hlubin náhodně generovaného podzemí, kde je čeká nespočet nástrah a většinou také smrt. Hra je totiž zástupce žánru roguelike, takže po každém úmrtí budeme mít k dispozici úplně novou postavu.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.
Jako v každé správné survival hře, i zde bude přítomen systém hladu, bojovat budeme také s krvácením a na cestu si bude potřeba i něčím svítit. Samozřejmostí jsou také děsiví nepřátelé a sami autoři se nechali slyšet, že hra byla v jejich očích až natolik obtížná, že ji museli upravit do hratelnější podoby.