It's a 360° blast from horizon to horizon. Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce, rozlehlé bitevní pole kolem vás je poseto pyramidovitými a krychlovitými útvary, mezi kterými se prohání nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Proč se zatěžovat s příběhem, jste-li sami usazeni v jednom z tanků? Proč raději nevyrazit do boje a nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátelských tanků. Každý typ nepřítele má svojí cenu vyjádřenou ve bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a hlavně bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic jako RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátelských tanků. Každý typ nepřítele má svojí cenu vyjádřenou ve bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a hlavně bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic jako RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
It's a 360° blast from horizon to horizon. Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole kolem vás je poseto pyramidovitými a krychlovitými útvary, mezi kterými se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Proč se zatěžovat s příběhem, jste-li sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele má svojí cenu vyjádřenou ve bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic, a to RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele má svojí cenu vyjádřenou ve bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic, a to RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
It's a 360° blast from horizon to horizon. Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole kolem vás je poseto pyramidovitými a krychlovitými útvary, mezi kterými se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Proč se zatěžovat s příběhem, jste-li sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele má svoji cenu vyjádřenou v bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic, a to RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele má svoji cenu vyjádřenou v bodech sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neutočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Battlezone je pokládána za první hru FPS typu a zároveň patří mezi jednu z prvních akcí v subžánru, označovaném jako "vehicular combat". Po svém automatovém debutu v roce 1980 se Battlezone dočkalo portů na většinu platforem následujícího desetiletí a bylo natolik vlivné, že jej následovala celá řada tzv. "klonů". V 90. letech sérii oživilo studio Pandemic, a to RTS tituly Battlezone (1998) a Battlezone II: Combat Commander (1999).
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, supertanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
It's a 360° blast from horizon to horizon.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.
Na horizontech všech světových stran se tyčí nedosažitelná pohoří s vulkánem chrlícím čtvercové vzorce. Rozlehlé bitevní pole ve vašem okolí je poseto četnými geometrickými útvary, mezi nimiž se prohánějí nepřátelské tanky, podporované ze vzduchu létajícími talíři. Nač se zatěžovat s příběhem, když jste sami usazeni v jednom z pásových obrněnců? Proč raději nezničit vše, co se pohne?
Na bojišti vyvedeném ve vektorové grafice se orientujete za pomoci radaru, na němž se zobrazují pozice nepřátel. Každý typ nepřítele představuje odměnu vyjádřenou v bodech, sčítajících se do výsledného skóre. Likvidace tanku je za 1000, super tanku za 3000, naváděné střely za 2000 a létající talíř je za 5000 bodů. Vyjma případů s náhodně se objevujícím talířem, který neútočí, se nikdy nemusíte potýkat s více protivníky najednou.