Battlefleet Gothic: Armada je strategie která vychází z deskové předlohy a uvrhne vás do vesmírných bitev mezi rasy pokřiveného Chaosu, lidského Impéria, tajuplných Eldarů a krvežíznivých Orků.
V hlavní příběhové kampani se dostanete do role admirála Imperiálních lodí, snažícího se v planetárním sektoru Gothic zastavit 12. Černou křížovou výpravu Chaosu, vedenou Abaddonem Plenitelem. K dispozici vám budou různé druhy lodí od malých a rychlých fregat, až po obrovské několik kilometrů dlouhé bitevní lodě. Lodě získávají z bojů zkušenosti, které se promítají do vylepšování schopností posádky, kapitána, zlepšování zbraňových systémů, vyšší obranyschopnosti lodi, do odolnosti štítů, lodní manévrovatelnosti a rychlosti.
Ostatní rasy jsou hratelné v rámci singleplayerových a multiplayerových skirmishů, kde také získávají zkušenost a zlepšují své vlastnosti. Každá rasa je navíc něčím specifická, tak například Eldaři mají nejslabší štíty a jejich lodě nejsou stavěny na delší střety, ale mají zbraně uzpůsobeny na delší vzdálenost, aby zasáhli nepřítele dříve, než se k nim dostane a mohli tak provádět taktiku udeř a uteč. V dalších rozšířeních by se měly objevit flotily rasy Tau a Space Marines.
V hlavní příběhové kampani se dostanete do role admirála Imperiálních lodí, snažícího se v planetárním sektoru Gothic zastavit 12. Černou křížovou výpravu Chaosu, vedenou Abaddonem Plenitelem. K dispozici vám budou různé druhy lodí od malých a rychlých fregat, až po obrovské několik kilometrů dlouhé bitevní lodě. Lodě získávají z bojů zkušenosti, které se promítají do vylepšování schopností posádky, kapitána, zlepšování zbraňových systémů, vyšší obranyschopnosti lodi, do odolnosti štítů, lodní manévrovatelnosti a rychlosti.
Ostatní rasy jsou hratelné v rámci singleplayerových a multiplayerových skirmishů, kde také získávají zkušenost a zlepšují své vlastnosti. Každá rasa je navíc něčím specifická, tak například Eldaři mají nejslabší štíty a jejich lodě nejsou stavěny na delší střety, ale mají zbraně uzpůsobeny na delší vzdálenost, aby zasáhli nepřítele dříve, než se k nim dostane a mohli tak provádět taktiku udeř a uteč. V dalších rozšířeních by se měly objevit flotily rasy Tau a Space Marines.
Battlefleet Gothic: Armada je strategie, která vychází z deskové předlohy a uvrhne vás do vesmírných bitev mezi rasy pokřiveného Chaosu, lidského Impéria, tajuplných Eldarů a krvežíznivých Orků.
V hlavní příběhové kampani se dostanete do role admirála Imperiálních lodí, snažícího se v planetárním sektoru Gothic zastavit 12. Černou křížovou výpravu Chaosu, vedenou Abaddonem Plenitelem. K dispozici vám budou různé druhy lodí od malých a rychlých fregat, až po obrovské několik kilometrů dlouhé bitevní lodě. Lodě získávají z bojů zkušenosti, které se promítají do vylepšování schopností posádky, kapitána, zlepšování zbraňových systémů, vyšší obranyschopnosti lodi, do odolnosti štítů, lodní manévrovatelnosti a rychlosti.
Ostatní rasy jsou hratelné v rámci singleplayerových a multiplayerových skirmishů, kde také získávají zkušenost a zlepšují své vlastnosti. Každá rasa je navíc něčím specifická, tak například Eldaři mají nejslabší štíty a jejich lodě nejsou stavěny na delší střety, ale mají zbraně uzpůsobeny na delší vzdálenost, aby zasáhli nepřítele dříve, než se k nim dostane a mohli tak provádět taktiku udeř a uteč. V dalších rozšířeních by se měly objevit flotily rasy Tau a Space Marines.
V hlavní příběhové kampani se dostanete do role admirála Imperiálních lodí, snažícího se v planetárním sektoru Gothic zastavit 12. Černou křížovou výpravu Chaosu, vedenou Abaddonem Plenitelem. K dispozici vám budou různé druhy lodí od malých a rychlých fregat, až po obrovské několik kilometrů dlouhé bitevní lodě. Lodě získávají z bojů zkušenosti, které se promítají do vylepšování schopností posádky, kapitána, zlepšování zbraňových systémů, vyšší obranyschopnosti lodi, do odolnosti štítů, lodní manévrovatelnosti a rychlosti.
Ostatní rasy jsou hratelné v rámci singleplayerových a multiplayerových skirmishů, kde také získávají zkušenost a zlepšují své vlastnosti. Každá rasa je navíc něčím specifická, tak například Eldaři mají nejslabší štíty a jejich lodě nejsou stavěny na delší střety, ale mají zbraně uzpůsobeny na delší vzdálenost, aby zasáhli nepřítele dříve, než se k nim dostane a mohli tak provádět taktiku udeř a uteč. V dalších rozšířeních by se měly objevit flotily rasy Tau a Space Marines.