Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Fortune favours the bold, adventurer, do not falter.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.
Na silnici do Baldur's Gate je rušno, zvěsti o Temné alianci přitahují oportunisty ze všech koutů země Faerûn. Přijít ke zlatu a zároveň zachránit město v úzkých představuje lákavé spojení příjemného s užitečným. Jaké překvapení pro všechny, kteří obtížnou cestu přežijí, až se na místě dozvědí, že hrozbu Onyxové věže už zažehnala trojice jiných dobrodruhů. Představu paběrkování na banálních pobídkách měšťanů záhy rozptýlí závažnost problémů i po odvrácení nejhoršího, a to ještě nikdo nic netuší o úkladech jisté šedé eminence, jež formuje novou alianci temných sil.
Vahn, Adrianna a Kromlech z jedničky (2001) jsou nezvěstní, vybírá se tedy z pětky nových hrdinů. Barbar Dorn, mniška Vhaidra, nekromant Ysuran, lovec pokladů Borador a klerička Allessia jsou k hrdinství vedeni odlišnými důvody, mají však společný cíl a šest základních dovedností (síla, inteligence, moudrost, obratnost, konstituce a charisma). Zmíněné základní doplňují ještě dovednosti vlastní jednotlivým hrdinům, jejichž bojové strategie se tak různí. Dobrodružství lze opět lokálně absolvovat ve dvou, stejně jako odemknout čtvrtou obtížnost a tentokrát dva charaktery.
Dark Alliance II k příležitostným hráčům přistupuje ještě vstřícněji, než to první. Počet zkušenostních bodů získávaných s dosažením každého dalšího levelu opět odpovídá číslu levelu, přičemž s každým čtvrtým obdržíte jeden bod navíc, avšak navrch jde teď zkušenostní body přikupovat stejně jako vybavení. Odpadla též starost o šipky a šípy do kuší a luků, které bývaly nejčastější příčinou přetížení vašeho charakteru. Nově uvedené okouzlování vybavení prostřednictvím drahokamů znásobuje účinnost zbraní a zužitečňuje výstroj.