Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man
Grundislav Games
Grundislav Games
Grundislav Games
Grundislav Games
Grundislav Games
Grundislav Games
PC
09.08.2009
PC
09.08.2009
PC
09.08.2009
PC
09.08.2009
PC
09.08.2009
PC
09.08.2009
Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man Back Door Man
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > 2D adventura *
adventura > interaktivní film

Forma
freeware freeware freeware freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Paul Banks má nezvyklé povolání Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jež bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleza (známy pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže "TIGSource Adult/Edutainment". Mezi hráči se hra zatím nedočkala příliš velkého ohlasu.
Paul Banks má nezvyklé povolání. Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jež bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleza (známy pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže "TIGSource Adult/Edutainment". Mezi hráči se hra zatím nedočkala příliš velkého ohlasu.
Paul Banks má nezvyklé povolání. Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jež bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleza (známy pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže TIGSource Adult/Edutainment.
Paul Banks má nezvyklé povolání. Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jež bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleza (známy pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže TIGSource Adult/Edutainment.
Paul Banks má nezvyklé povolání. Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jež bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleza (známy pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže TIGSource Adult/Edutainment.
Paul Banks má nezvyklé povolání. Živí se totiž jako profesionální gigolo. Celý příběh hry se tak odehrává v retrospektivních událostech, které Paul vypráví v hospodě barmanovi těsně před zavíračkou. Vrací se zpět do perného dne, během něhož ho čekali tři prapodivné zakázky, s kterými se za celou svou dosavadní kariéru nesetkal. Hráč víceméně sleduje pouze interaktivní film, během nějž se mu dostane možnosti zásadně ovlivnit děj, jenž bude po dané situaci nastávat.

Podle toho, jaká řešení si hráč během rozhovorů vybere a dle zvolení volby uprostřed krizové situace doprovázené časovou tísní, se příběh dobere jednoho z několika možných způsobů zakončení. Jedná se tedy o příjemnou hříčku, která zabere jen pár minut, ale svým obsahem se rovná plnohodnotným adventurám ze starých časů.

Hra byla vytvořena pod taktovkou Francisca Gonzaleze (známý pod pseudonymem Grundislav Games) v rámci soutěže TIGSource Adult/Edutainment.