Textová adventura autora Iana Finleyho (např. Kaged nebo Exhibition) začíná poměrně klasicky - tedy amnézií hlavní postavy, která si během doby hraní začne vzpomínat na minulost a na nedávné události. Předním je u hry Babel příběh a jeho narace skrze skládání malých střípků minulosti. Logické úkoly, nebo-li puzzly, jsou potlačeny, avšak přesto přítomny. Kvůli jednodušší obtížnosti jde o vhodnou textovou adventuru pro začátečníky v žánru.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.
Textová adventura autora Iana Finleyho (např. Kaged nebo Exhibition) začíná poměrně klasicky - tedy amnézií hlavní postavy, která si během doby hraní začne vzpomínat na minulost a na nedávné události. Předním je u hry Babel příběh a jeho narace skrze skládání malých střípků minulosti. Logické úkoly, nebo-li puzzly, jsou potlačeny, avšak přesto přítomny. Kvůli jednodušší obtížnosti jde o vhodnou textovou adventuru pro začátečníky v žánru.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.
Textová adventura autora Iana Finleyho (např. Kaged nebo Exhibition) začíná poměrně klasicky - tedy amnézií hlavní postavy, která si během doby hraní začne vzpomínat na minulost a na nedávné události. Předním je u hry Babel příběh a jeho narace skrze skládání malých střípků minulosti. Logické úkoly, neboli puzzly, jsou potlačeny, avšak přesto přítomny. Kvůli jednodušší obtížnosti jde o vhodnou textovou adventuru pro začátečníky v žánru.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.
Babel v době vydání dosáhl úspěchů v soutěži Xyzzy Awards 1997. Zvítězil v kategoriích nejlepší příběh či implementaci logických problémů.