Příběh hry Azada: Ancient Magic začíná přivítáním hráče Titem, který zadával úkoly i v prvním díle této herní série. Tentokrát se problémem stala knihovna jeho strýčka Arga, která ukrývá tajemnou zlou magii ovlivňující všechny knihy v knihovně. Titus se do knihovny bojí vkročit, a tak je na hráči, aby zlo v knihovně odhalil a vymýtil, na druhou stranu dostává od Tita alespoň magický náhrdelník, který umožňuje vzdálenou komunikaci mezi hráčem a Titem, který může při plnění úkolů poskytnout cenné rady.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha se sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha se sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Příběh hry Azada: Ancient Magic začíná přivítáním hráče Titem, který zadával úkoly i v prvním díle této herní série. Tentokrát se problémem stala knihovna jeho strýčka Arga, která ukrývá tajemnou zlou magii ovlivňující všechny knihy v knihovně. Titus se do knihovny bojí vkročit, a tak je na hráči, aby zlo v knihovně odhalil a vymýtil, na druhou stranu dostává od Tita alespoň magický náhrdelník, který umožňuje vzdálenou komunikaci mezi hráčem a Titem, který může při plnění úkolů poskytnout cenné rady.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Příběh hry Azada: Ancient Magic začíná přivítáním hráče Titem, který zadával úkoly i v prvním díle této herní série. Tentokrát se problémem stala knihovna jeho strýčka Arga, která ukrývá tajemnou zlou magii ovlivňující všechny knihy v knihovně. Titus se do knihovny bojí vkročit, a tak je na hráči, aby zlo v knihovně odhalil a vymýtil, na druhou stranu dostává od Tita alespoň magický náhrdelník, který umožňuje vzdálenou komunikaci mezi hráčem a Titem, který může při plnění úkolů poskytnout cenné rady.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Druhý díl ze série hledaček Azada. Příběh hry začíná přivítáním hráče Titem, který zadával úkoly i v prvním díle. Tentokrát se problémem stala knihovna jeho strýčka Arga, která ukrývá tajemnou zlou magii ovlivňující všechny knihy v knihovně. Titus se do knihovny bojí vkročit, a tak je na hráči, aby zlo v knihovně odhalil a vymýtil, na druhou stranu dostává od Tita alespoň magický náhrdelník, který umožňuje vzdálenou komunikaci mezi hráčem a Titem, který může při plnění úkolů poskytnout cenné rady.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.
Hra je jakýmsi mixem mezi adventurou a hledáním skrytých objektů. Náplň hry se skládá z řešení jednotlivých knih ovlivněných magií, mezi nimiž jsou takové kousky jako Sherlock Holmes, Jekyll a Hyde, Král Artuš a téměř 20 dalších klasických příběhů. Každá kniha sestává z 3-5 dvoustran tvořících statické herní obrazovky. Na nich hráč hledá předměty důležité pro splnění úkolů, obvykle se jedná o pomoc hlavní postavě knihy, jež potřebuje vyřešit nějaký zapeklitý problém. Předměty lze kombinovat a používat na prostředí dvoustran, občas herní náplň osvěží puzzle, který je nutné vyřešit pro další postup hrou.