Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.
Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.
Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.