Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Auditorium Auditorium Auditorium Auditorium
Cipher Prime Studios
Cipher Prime Studios
Cipher Prime Studios •  Empty Clip Studios (PS3, PSP)
Cipher Prime Studios •  Empty Clip Studios (PS3, PSP)
PC
28.02.2012
PC
28.02.2012
PS3
23.11.2010
PSP
04.01.2011
PC
28.02.2012
Browser
04.02.2009
iOS
13.11.2009
PS3
23.11.2010
PSP
04.01.2011
PC
28.02.2012
Auditorium Auditorium Auditorium Auditorium
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.

Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.

Původně vydaná jako webová hra vytvořená ve flashi byla Auditorium později portována na iOS zařízení a v roce 2010 i na Xbox 360, PS3 a PSP. Jako stahovatelná verze se na PC a Mac dostala v roce 2012.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.
Auditorium by se dalo označit za logickou hru stavějící herní zážitek především na hudbě. Úkolem v každé úrovni je usměrnit proud světla tak, aby nepřetržitě naplňoval všechny zvukové zásobníky na obrazovce. Pro naplnění je potřeba světlo stejné barvy, jakou má zásobník, a proto je často nutné vést proud skrze oblasti, ve kterých změní barvu. Když je zásobník naplněn, přehrává část melodie. Po naplnění všech zásobníků se přehraje celá melodie a úroveň je splněna. Pro směřování proudu světla jsou k dispozici kontrolní body, které lze po obrazovce přemisťovat a měnit jejich velikost a tím sílu. Hra nabízí body vedoucí proud do daného směru, přitahující nebo naopak odrážející proud a také kontrolní bod, který proud zesiluje.