Píše se rok 1930. Profesor Dyer, známý geolog pracující pro Miskatonickou univerzitu se vypravuje do ledových plání Antarktidy, kam má vést vědeckou výpravu. Havárie na ledovém kontinentě je pouhým počátkem všech hrůz, které výpravu a profesora Dyera čekají. Hrůz, které začínají a končí v horách šílenství...
Jako předlohu pro svoji prvotinu si mladé španělské vývojářské duo vybralo klasické dílo z pera mistra hororu Howarda P. Lovecrafta. Světoznámou novelu At the Mountains of Madness vývojáři zpracovávají jako hororovou adventuru se survival elementy a temný příběh vyprávějí z pohledu vlastních očí hlavního hrdiny hry. Sami vývojáři hru označují jako psychologický horor, přičemž hráčům dávají na výběr, zda budou proti monstrům bojovat silou nebo využívat stealth prvky a vyhnou se tak přímému střetu s nimi. Nepůjde však jen o hrůzná monstra a kult Cthulhu, přežití závisí i na ochraně před všudypřítomným mrazem a ledovými větry, na nalezení důležitých předmětů a jejich správném použití.
Jako předlohu pro svoji prvotinu si mladé španělské vývojářské duo vybralo klasické dílo z pera mistra hororu Howarda P. Lovecrafta. Světoznámou novelu At the Mountains of Madness vývojáři zpracovávají jako hororovou adventuru se survival elementy a temný příběh vyprávějí z pohledu vlastních očí hlavního hrdiny hry. Sami vývojáři hru označují jako psychologický horor, přičemž hráčům dávají na výběr, zda budou proti monstrům bojovat silou nebo využívat stealth prvky a vyhnou se tak přímému střetu s nimi. Nepůjde však jen o hrůzná monstra a kult Cthulhu, přežití závisí i na ochraně před všudypřítomným mrazem a ledovými větry, na nalezení důležitých předmětů a jejich správném použití.
Píše se rok 1930. Profesor Dyer, známý geolog pracující pro Miskatonickou univerzitu se vypravuje do ledových plání Antarktidy, kam má vést vědeckou výpravu. Havárie na ledovém kontinentě je pouhým počátkem všech hrůz, které výpravu a profesora Dyera čekají. Hrůz, které začínají a končí v horách šílenství...
Jako předlohu pro svoji prvotinu si mladé španělské vývojářské duo vybralo klasické dílo z pera mistra hororu Howarda P. Lovecrafta. Světoznámou novelu At the Mountains of Madness vývojáři zpracovávají jako hororovou adventuru se survival elementy a temný příběh vyprávějí z pohledu vlastních očí hlavního hrdiny hry. Sami vývojáři hru označují jako psychologický horor, přičemž hráčům dávají na výběr, zda budou proti monstrům bojovat silou nebo využívat stealth prvky a vyhnou se tak přímému střetu s nimi. Nepůjde však jen o hrůzná monstra a kult Cthulhu, přežití závisí i na ochraně před všudypřítomným mrazem a ledovými větry, na nalezení důležitých předmětů a jejich správném použití.
Jako předlohu pro svoji prvotinu si mladé španělské vývojářské duo vybralo klasické dílo z pera mistra hororu Howarda P. Lovecrafta. Světoznámou novelu At the Mountains of Madness vývojáři zpracovávají jako hororovou adventuru se survival elementy a temný příběh vyprávějí z pohledu vlastních očí hlavního hrdiny hry. Sami vývojáři hru označují jako psychologický horor, přičemž hráčům dávají na výběr, zda budou proti monstrům bojovat silou nebo využívat stealth prvky a vyhnou se tak přímému střetu s nimi. Nepůjde však jen o hrůzná monstra a kult Cthulhu, přežití závisí i na ochraně před všudypřítomným mrazem a ledovými větry, na nalezení důležitých předmětů a jejich správném použití.