Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Assassin's Creed Mirage Assassin's Creed Mirage
Ubisoft Bordeaux
Ubisoft Bordeaux
PCPS4PS5XOneXboxX/S
12.10.2023
PCPS4PS5XOneXboxX/S
05.10.2023
Assassin's Creed Mirage Assassin's Creed Mirage
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > stealth akce
akce > 3rd person akce *
akce > stealth akce

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Třináctý díl hlavní série Assassin's Creed se oproti předešlým dílům soustředí na komornější vyprávění. Hráč se zhostí role Basima, pouličního zlodějíčka ve městě Bagdád v devátém stolení našeho letopočtu, který je jednoho dne zachráněn před strážemi řádem asasínů. Roshan se stane jeho mentorkou a naučí Basima vražednickému umění skrytých čepelí, které zužitkuje ve skryté válce proti řádu, který se snaží napříč historií manipulovat dějiny ve svůj prospěch. Basima také trápí opakující se noční můry, na jejich význam bude muset přijít.

Autoři popisují hru jako návrat ke kořenům, vrací se tak nutnost kradmého přístupu a plánování postupu k cíli bez vyvolání poplachu. K tomu má hráč arzenál tichých zbraní, jako například uspávací šipky, hlučné bomby na odvedení pozornosti, uspávací výbušné pasti nebo kouřové červené bomby, které na chvíli dezorientují stráže. Skrývat se jde také v davech a splynout s hloučkem lidí. Nechybí ani veliký důraz na parkour a šplhání po budovách.
Třináctý díl hlavní série Assassin's Creed se oproti předešlým dílům soustředí na komornější vyprávění. Hráč se zhostí role Basima, pouličního zlodějíčka ve městě Bagdád v devátém stolení našeho letopočtu, který je jednoho dne zachráněn před strážemi řádem asasínů. Roshan se stane jeho mentorkou a naučí Basima vražednickému umění skrytých čepelí, které zužitkuje ve skryté válce proti řádu, který se snaží napříč historií manipulovat dějiny ve svůj prospěch. Basima také trápí opakující se noční můry, na jejich význam bude muset přijít.

Autoři popisují hru jako návrat ke kořenům, vrací se tak nutnost kradmého přístupu a plánování postupu k cíli bez vyvolání poplachu. K tomu má hráč arzenál tichých zbraní, jako například uspávací šipky, hlučné bomby na odvedení pozornosti, uspávací výbušné pasti nebo kouřové červené bomby, které na chvíli dezorientují stráže. Skrývat se jde také v davech a splynout s hloučkem lidí. Nechybí ani veliký důraz na parkour a šplhání po budovách.