Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Arthur: The Quest for Excalibur Arthur: The Quest for Excalibur Arthur: The Quest for Excalibur
Infocom
Infocom
Infocom
PC
1989
PC
1989
PCAmigaApple II
1989
Arthur: The Quest for Excalibur Arthur: The Quest for Excalibur Arthur: The Quest for Excalibur
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > textová adventura
adventura > 2D adventura *
adventura > textová adventura
adventura > 2D adventura *
adventura > textová adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

V čase předcházejícím výstavbě hrdého hradu Camelot, v čase před znamenitými činy chrabrých rytířů od kulatého stolu potřeboval mladý Artuš ve své ruce pozdvihnout meč Excalibur, aby se mu od pánů dostalo uznání coby krále všech Keltů souostroví Británie. Králem by však chtěl být v tom neklidném čase každý, včetně Artušova budoucího spojence, nyní však nepřítele na ostří nože, krále Lota, a tak meč zmizí z kamene dříve, než stačí Artuš přijet na místo, aby se pokusil o jeho vytažení. Pokud nezíská, uzurpuje si titul krále Britů Lot, nikoliv Artuš, syn předchozího právoplatného vladaře, Uthera Pendragona.

Artuš má však na své straně mocného druida, Merlina. Ten je vybaven křišťálovou koulí skýtající rady, vždy ochoten dědici trůnu prakticky pomoci, aby mohl Artuš během pouhých tří dní dokázat, že je mužem rytířských ctností, všestranných schopností a moudrosti. Snad mu v tom pomůže i Merlinova schopnost proměňovat mladého kralevice v různá zvířata. Svou zemi, o jejíž korunu usiluje tak může poznat ze všech možných úhlů pohledu. Na pečlivě sepsaných textech založené adventuře od Infocomu nechybí řada doprovodného obrazového materiálu. Tím získává určitou nadčasovost pro zájemce o tento typ her, pokud se nechají odradit nutností manuálně psát své příkazy a odpovědi v rozhovorech.
V čase předcházejícím výstavbě hrdého hradu Camelot, v čase před znamenitými činy chrabrých rytířů od kulatého stolu potřeboval mladý Artuš ve své ruce pozdvihnout meč Excalibur, aby se mu od pánů dostalo uznání coby krále všech Keltů souostroví Británie. Králem by však chtěl být v tom neklidném čase každý, včetně Artušova budoucího spojence, nyní však nepřítele na ostří nože, krále Lota, a tak meč zmizí z kamene dříve, než stačí Artuš přijet na místo, aby se pokusil o jeho vytažení. Pokud nezíská, uzurpuje si titul krále Britů Lot, nikoliv Artuš, syn předchozího právoplatného vladaře, Uthera Pendragona.

Artuš má však na své straně mocného druida, Merlina. Ten je vybaven křišťálovou koulí skýtající rady, vždy ochoten dědici trůnu prakticky pomoci, aby mohl Artuš během pouhých tří dní dokázat, že je mužem rytířských ctností, všestranných schopností a moudrosti. Snad mu v tom pomůže i Merlinova schopnost proměňovat mladého kralevice v různá zvířata. Svou zemi, o jejíž korunu usiluje tak může poznat ze všech možných úhlů pohledu. Na pečlivě sepsaných textech založené adventuře od Infocomu nechybí řada doprovodného obrazového materiálu. Tím získává určitou nadčasovost pro zájemce o tento typ her, pokud se nechají odradit nutností manuálně psát své příkazy a odpovědi v rozhovorech.
V čase předcházejícím výstavbě hrdého hradu Camelot, v čase před znamenitými činy chrabrých rytířů od kulatého stolu potřeboval mladý Artuš ve své ruce pozdvihnout meč Excalibur, aby se mu od pánů dostalo uznání coby krále všech Keltů souostroví Británie. Králem by však chtěl být v tom neklidném čase každý, včetně Artušova budoucího spojence, nyní však nepřítele na ostří nože, krále Lota, a tak meč zmizí z kamene dříve, než stačí Artuš přijet na místo, aby se pokusil o jeho vytažení. Pokud nezíská, uzurpuje si titul krále Britů Lot, nikoliv Artuš, syn předchozího právoplatného vladaře, Uthera Pendragona.

Artuš má však na své straně mocného druida, Merlina. Ten je vybaven křišťálovou koulí skýtající rady, vždy ochoten dědici trůnu prakticky pomoci, aby mohl Artuš během pouhých tří dní dokázat, že je mužem rytířských ctností, všestranných schopností a moudrosti. Snad mu v tom pomůže i Merlinova schopnost proměňovat mladého kralevice v různá zvířata. Svou zemi, o jejíž korunu usiluje tak může poznat ze všech možných úhlů pohledu. Na pečlivě sepsaných textech založené adventuře od Infocomu nechybí řada doprovodného obrazového materiálu. Tím získává určitou nadčasovost pro zájemce o tento typ her, pokud se nechají odradit nutností manuálně psát své příkazy a odpovědi v rozhovorech.