@Tainaru (04.04.2023 19:40): Ono mně to taky sem tam štve, neboj :)
Diskuze
@Charllize (04.04.2023 19:31): Je možný, že tebe ze starý školy by to bavilo. Mě to teda rušilo fest, protože jsem vždy šel za něčím důležitým a neměl jsem ani moc pocit, že by ten grind našel nějaké větší uplatnění, leda tak u závěrečného bosse.
Však už jsme si o tom popovídali i jinde; třeba v Octopathu mě to bavilo, tady prostě holt ne :)
Však už jsme si o tom popovídali i jinde; třeba v Octopathu mě to bavilo, tady prostě holt ne :)
@Tainaru (komentář): Náhodné souboje :) Ja tak přemýšlím v které hře jsem to zažil s největší frekvencí a arabské noci jsem tedy nehrál, tak by možná vyhráli. Ale asi SMT 3 se buffem na zvýšení četnosti soubojů, to je pak každých 2 až 5 kroků s občasným výpadkem třeba na kroků deset.
Mne náhodné souboje ruší akorát když řeším něco zásadního, třeba puzzle nebo jdu někam o čem vím ze je důležitý. Jinak často naopak vyžaduji co největší frekvenci protože se mi často stává ze něco leveluji, farmim a podobně.
Náhodné souboje mám radši než když ty příšery vidím, samo v závislosti na konkrétním soubojaku. Třeba u FF12 by náhodné souboje byli na houby. Libi se mi ten moment překvapeni a nutí mně to víc řešit vývoj postav. Ale u moderních her to už působí zastarale. Třeba DQ 11 by působil už trochu divně kdyby tam ty příšery nebyli vidět.
Mne náhodné souboje ruší akorát když řeším něco zásadního, třeba puzzle nebo jdu někam o čem vím ze je důležitý. Jinak často naopak vyžaduji co největší frekvenci protože se mi často stává ze něco leveluji, farmim a podobně.
Náhodné souboje mám radši než když ty příšery vidím, samo v závislosti na konkrétním soubojaku. Třeba u FF12 by náhodné souboje byli na houby. Libi se mi ten moment překvapeni a nutí mně to víc řešit vývoj postav. Ale u moderních her to už působí zastarale. Třeba DQ 11 by působil už trochu divně kdyby tam ty příšery nebyli vidět.