Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (04.04.2023 19:31): Je možný, že tebe ze starý školy by to bavilo. Mě to teda rušilo fest, protože jsem vždy šel za něčím důležitým a neměl jsem ani moc pocit, že by ten grind našel nějaké větší uplatnění, leda tak u závěrečného bosse.
Však už jsme si o tom popovídali i jinde; třeba v Octopathu mě to bavilo, tady prostě holt ne :)
@Tainaru (komentář): Náhodné souboje :) Ja tak přemýšlím v které hře jsem to zažil s největší frekvencí a arabské noci jsem tedy nehrál, tak by možná vyhráli. Ale asi SMT 3 se buffem na zvýšení četnosti soubojů, to je pak každých 2 až 5 kroků s občasným výpadkem třeba na kroků deset.

Mne náhodné souboje ruší akorát když řeším něco zásadního, třeba puzzle nebo jdu někam o čem vím ze je důležitý. Jinak často naopak vyžaduji co největší frekvenci protože se mi často stává ze něco leveluji, farmim a podobně.
Náhodné souboje mám radši než když ty příšery vidím, samo v závislosti na konkrétním soubojaku. Třeba u FF12 by náhodné souboje byli na houby. Libi se mi ten moment překvapeni a nutí mně to víc řešit vývoj postav. Ale u moderních her to už působí zastarale. Třeba DQ 11 by působil už trochu divně kdyby tam ty příšery nebyli vidět.