Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (08.05.2025 19:31): Těžko říct. Třeba zrovna tebe by to bavilo, jelikož patříš mezi ty JRPG otrlejší :)
Já mám teda doteď Arabian Nights jako spodní laťku v počtu soubojů. Když v jiné hře začnu úpět, jak moc je tam soubojů, tak si vzpomenu na Arabian Nights a řeknu si, že zas tak zlé jako tady to ještě není :D
Ale tak zkus třeba úvod a uvidíš, jestli ti to sedne. Já bych tuhle hru určitě nepovažoval za nějaké must play.
Vizuálně krásné, ale trochu se bojím toho počtu random soubojů. Je to až tak extrémní?

Dnes mimo jiné vyšly retroachievmenty.
@Charllize (04.04.2023 19:31): Je možný, že tebe ze starý školy by to bavilo. Mě to teda rušilo fest, protože jsem vždy šel za něčím důležitým a neměl jsem ani moc pocit, že by ten grind našel nějaké větší uplatnění, leda tak u závěrečného bosse.
Však už jsme si o tom popovídali i jinde; třeba v Octopathu mě to bavilo, tady prostě holt ne :)
@Tainaru (komentář): Náhodné souboje :) Ja tak přemýšlím v které hře jsem to zažil s největší frekvencí a arabské noci jsem tedy nehrál, tak by možná vyhráli. Ale asi SMT 3 se buffem na zvýšení četnosti soubojů, to je pak každých 2 až 5 kroků s občasným výpadkem třeba na kroků deset.

Mne náhodné souboje ruší akorát když řeším něco zásadního, třeba puzzle nebo jdu někam o čem vím ze je důležitý. Jinak často naopak vyžaduji co největší frekvenci protože se mi často stává ze něco leveluji, farmim a podobně.
Náhodné souboje mám radši než když ty příšery vidím, samo v závislosti na konkrétním soubojaku. Třeba u FF12 by náhodné souboje byli na houby. Libi se mi ten moment překvapeni a nutí mně to víc řešit vývoj postav. Ale u moderních her to už působí zastarale. Třeba DQ 11 by působil už trochu divně kdyby tam ty příšery nebyli vidět.