Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Anchorhead Anchorhead Anchorhead Anchorhead Anchorhead
Michael S. Gentry
Michael S. Gentry
Michael S. Gentry
Michael S. Gentry
Michael S. Gentry
PC
01.05.1998
PC
01.05.1998
PC
01.05.1998
PCAmiga
01.05.1998
PCAmigaBrowser
01.05.1998
Anchorhead Anchorhead Anchorhead Anchorhead Anchorhead
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
freeware freeware freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Textová adventura Anchorhead, která v roce 1998 získala cenu XYZZY za nejlepší "setting" (ve čtyřech dalších byla nominována), se od té doby pravidelně umisťuje na vrcholu žebříčků tohoto herního žánru. Její autor, Michael S. Gentry, vytvořil zdařilý Lovecraftovský pastiš tematizující mýtus Cthulhu.

Příběh sleduje do třech dnů rozvržený osud bezejmenné hrdinky, jejíž manžel zdědil ve fiktivním novoanglickém městečku Anchorhead rodinné sídlo. Jak žena odhaluje temnou historii města a zjišťuje chmurné detaily manželova rodu, začne rozplétat souvislosti o chystaném rituálu, jenž má na svět povolat Prastarého. V příběhu se objevují místa známá z Lovecraftových povídek, jako například řeka Miskatonik nebo města Arkham a Innsmouth. V posledním dni, který je rozdělen do segmentů, je po zvýšení napětí přidán limit na počet jednotlivých tahů. Vývoj hry trval přibližně jeden rok.
Textová adventura Anchorhead, která v roce 1998 získala cenu XYZZY za nejlepší "setting" (ve čtyřech dalších byla nominována), se od té doby pravidelně umisťuje na vrcholu žebříčků tohoto herního žánru. Její autor, Michael S. Gentry, vytvořil zdařilý Lovecraftovský pastiš tematizující mýtus Cthulhu.

Příběh sleduje do třech dnů rozvržený osud bezejmenné hrdinky, jejíž manžel zdědil ve fiktivním novoanglickém městečku Anchorhead rodinné sídlo. Jak žena odhaluje temnou historii města a zjišťuje chmurné detaily manželova rodu, začne rozplétat souvislosti o chystaném rituálu, jenž má na svět povolat Prastarého. V příběhu se objevují místa známá z Lovecraftových povídek, jako například řeka Miskatonik nebo města Arkham a Innsmouth. V posledním dni, který je rozdělen do segmentů, je kvůli zvýšení napětí přidán limit na počet jednotlivých tahů. Vývoj hry trval přibližně jeden rok.
Rozsáhlá interaktivní próza Anchorhead, která v roce 1998 získala cenu XYZZY za nejlépe navržené prostředí (ve čtyřech dalších byla nominována), se od té doby pravidelně umisťuje na vrcholu žebříčků tohoto herního žánru. Její autor, Michael S. Gentry, vytvořil zdařilý Lovecraftovský pastiš tematizující mýtus Cthulhu.

Příběh sleduje do třech dnů rozvržený osud bezejmenné hrdinky, jejíž manžel zdědil ve fiktivním novoanglickém městečku Anchorhead rodinné sídlo. Jak žena odhaluje temnou historii města a zjišťuje chmurné detaily manželova rodu, začne rozplétat souvislosti o chystaném rituálu, jenž má na svět povolat Prastarého. V příběhu se objevují místa známá z Lovecraftových povídek, jako například řeka Miskatonik nebo města Arkham a Innsmouth. V posledním dni, který je rozdělen do segmentů, je kvůli zvýšení napětí přidán limit na počet jednotlivých tahů. Vývoj hry trval přibližně jeden rok.
Rozsáhlá interaktivní próza Anchorhead, která v roce 1998 získala cenu XYZZY za nejlépe navržené prostředí (ve čtyřech dalších byla nominována), se od té doby pravidelně umisťuje na vrcholu žebříčků tohoto herního žánru. Její autor, Michael S. Gentry, vytvořil zdařilý Lovecraftovský pastiš tematizující mýtus Cthulhu.

Příběh sleduje do třech dnů rozvržený osud bezejmenné hrdinky, jejíž manžel zdědil ve fiktivním novoanglickém městečku Anchorhead rodinné sídlo. Jak žena odhaluje temnou historii města a zjišťuje chmurné detaily manželova rodu, začne rozplétat souvislosti o chystaném rituálu, jenž má na svět povolat Prastarého. V příběhu se objevují místa známá z Lovecraftových povídek, jako například řeka Miskatonik nebo města Arkham a Innsmouth. V posledním dni, který je rozdělen do segmentů, je kvůli zvýšení napětí přidán limit na počet jednotlivých tahů. Vývoj hry trval přibližně jeden rok.
Rozsáhlá interaktivní próza Anchorhead, která v roce 1998 získala cenu XYZZY za nejlépe navržené prostředí (ve čtyřech dalších byla nominována), se od té doby pravidelně umisťuje na vrcholu žebříčků tohoto herního žánru. Její autor, Michael S. Gentry, vytvořil zdařilý Lovecraftovský pastiš tematizující mýtus Cthulhu.

Příběh sleduje do třech dnů rozvržený osud bezejmenné hrdinky, jejíž manžel zdědil ve fiktivním novoanglickém městečku Anchorhead rodinné sídlo. Jak žena odhaluje temnou historii města a zjišťuje chmurné detaily manželova rodu, začne rozplétat souvislosti o chystaném rituálu, jenž má na svět povolat Prastarého. V příběhu se objevují místa známá z Lovecraftových povídek, jako například řeka Miskatonik nebo města Arkham a Innsmouth. V posledním dni, který je rozdělen do segmentů, je kvůli zvýšení napětí přidán limit na počet jednotlivých tahů. Vývoj hry trval přibližně jeden rok.