Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters
Vagabond Dog
Vagabond Dog
Vagabond Dog
Vagabond Dog
Vagabond Dog
Vagabond Dog
Vagabond Dog
PC
21.05.2014
PC
21.05.2014
PC
21.05.2014
PC
21.05.2014
PS4
10.10.2017
PC
21.05.2014
iOSAndroid
28.05.2015
PS4
10.10.2017
PC
21.05.2014
iOSAndroid
28.05.2015
PS4
10.10.2017
PS5
kompatibilní
PC
21.05.2014
iOSAndroid
28.05.2015
PS4
10.10.2017
Switch
08.04.2021
PS5
kompatibilní
Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters Always Sometimes Monsters
Žánr
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura
RPG > nezařazeno *
adventura > 2D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPCček.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Na enginu RPG Maker dosud vzniklo několik renomovaných her. Software je velmi oblíbený zejména u nezávislých her a na freeware scéně. Proto není divu, že studio Vagabond Dog vsadilo na toto lety osvědčené schéma.

Vývojáři vybudovali herní svět, v němž jsme pány svého vlastního osudu. Každý hráč si volí svého vlastního hrdinu, své jméno a vhodného partnera/rku pro život. Always Sometimes Monsters je otevřené všem lidem bez rozdílu (rasy, pohlaví, náboženského vyznání, sex. orientace). Počátek dějství má vždy stejný vzorec. Jsme krůček od toho, stát se úspěšným a uznávaným spisovatelem, aniž bychom byli nuceni využívat konexí. Jak už to tak bývá, sudičky nám zrovna dvakrát nepřály. Literátní sen se rozplynul, ocitáme se švorc, životní partner nás odkopnul a chystá si říct své „ano“ někomu jinému. Už po několikáté jsme pozadu s placením nájmu, domácímu dnes došla trpělivost.

Smyslem celé této záležitosti je postavit se znovu na vlastní nohy a pokusit se dát do pořádku jednotlivé sektory svého života. A jelikož je vyprávění vystavěno na větvících se liniích, autoři dávají hráči volnost si postupně utvářet svou vlastní unikátní cestu pokusů a omylů, které jej mají v důsledku odlišit od masy ostatních adeptů. Volby činíme buď v dialozích nebo v situacích. Trochu nezvykle titul obsahuje mini survival prvek; potřebu spát, jíst, pít (supermarket, popelnice). Nepřehlédnutelný prvek jsou také peníze a režim obchodu (prodej, nákup). Obstarat si finance jde mnoha způsoby, př. krádež, splnění questu či minihry. Ve hře se střídá den i noc, s nimiž je spjatý i systém NPC.
Oficiální stránky hry (http://www.vagabonddog.com/asm/)
Oficiální stránky hry (http://www.vagabonddog.com/asm/)
Oficiální stránky hry (http://www.vagabonddog.com/asm/)
Oficiální stránky hry (http://www.vagabonddog.com/asm/)
Oficiální stránky hry (http://www.vagabonddog.com/asm/)