Čtvrtý díl série Age of Empires nás vrací zpět do středověku se všemi mechanismy a principy hry, které byly použity u Age of Empires II: The Age of Kings a jeho datadisků. Jedná se tak svým způsobem o návrat ke "kořenům". Stejně jako dříve se ujmete jedné z osmi největších civilizací této doby a budete se snažit ovládnout impérium své i protivníkovo. Opět nesmí chybět národy jako jsou například Anglie, Francie nebo Čína. Nově se však v tomto období temna objeví také Svatá říše římská, Rusko nebo Indové.
Microsoft si pro vývoj nového dílu vybral studio Relic Entertainment, dobře známé například díky strategické sérii Company of Heroes. Hra se vrací zpět k systému sběru čtyř základních surovin jako jsou jídlo, dřevo, zlato a kamení, které vesničané opět musí nosit do patřičných skladů. Systém jednotek a budov se víceméně drží původního druhého dílu, avšak jejich vylepšování je pozměněno a tak například obranné věže jsou vylepšovány individuálně. Pro postup do nového věku je nově potřeba stavět monumenty, které jsou na výběr vždy dva a mají ekonomický anebo vojenský účel.
K dispozici bude jako u předchozích dílů kampaň za čtyři civilizace, z nichž v jedné budete za Normany dobývat Anglii. Dále se podíváte do bitev Stoleté války, vzniku Mongolského impéria nebo vzestupu Ruska. Nesmí samozřejmě chybět multiplayer nebo skirmish proti AI. Novinkou by měla být schopnost ukrytí určitých jednotek a jejich využití k přepadu, nebo umístění vojáků na hradby. Objevit by se měly také nové obléhací stroje, které umožní překonání hradeb. Grafická stránka doznala jistých vylepšení, především co se týče efektů jako je ničení budov a terénu. Lepší je samozřejmě také rozlišení textur. Dočkat bychom se opět měli i námořních bitev, jaké známe z Age of Empires III.
Microsoft si pro vývoj nového dílu vybral studio Relic Entertainment, dobře známé například díky strategické sérii Company of Heroes. Hra se vrací zpět k systému sběru čtyř základních surovin jako jsou jídlo, dřevo, zlato a kamení, které vesničané opět musí nosit do patřičných skladů. Systém jednotek a budov se víceméně drží původního druhého dílu, avšak jejich vylepšování je pozměněno a tak například obranné věže jsou vylepšovány individuálně. Pro postup do nového věku je nově potřeba stavět monumenty, které jsou na výběr vždy dva a mají ekonomický anebo vojenský účel.
K dispozici bude jako u předchozích dílů kampaň za čtyři civilizace, z nichž v jedné budete za Normany dobývat Anglii. Dále se podíváte do bitev Stoleté války, vzniku Mongolského impéria nebo vzestupu Ruska. Nesmí samozřejmě chybět multiplayer nebo skirmish proti AI. Novinkou by měla být schopnost ukrytí určitých jednotek a jejich využití k přepadu, nebo umístění vojáků na hradby. Objevit by se měly také nové obléhací stroje, které umožní překonání hradeb. Grafická stránka doznala jistých vylepšení, především co se týče efektů jako je ničení budov a terénu. Lepší je samozřejmě také rozlišení textur. Dočkat bychom se opět měli i námořních bitev, jaké známe z Age of Empires III.
Čtvrtý díl série Age of Empires nás vrací zpět do středověku se všemi mechanismy a principy hry, které byly použity u Age of Empires II: The Age of Kings a jeho datadisků. Jedná se tak svým způsobem o návrat ke "kořenům". Stejně jako dříve se ujmete jedné z osmi největších civilizací této doby a budete se snažit ovládnout impérium své i protivníkovo. Opět nesmí chybět národy jako jsou například Anglie, Francie nebo Čína. Nově se však v tomto období temna objeví také Svatá říše římská, Rusko nebo Indové.
Microsoft si pro vývoj nového dílu vybral studio Relic Entertainment, dobře známé například díky strategické sérii Company of Heroes. Hra se vrací zpět k systému sběru čtyř základních surovin jako jsou jídlo, dřevo, zlato a kamení, které vesničané opět musí nosit do patřičných skladů. Systém jednotek a budov se víceméně drží původního druhého dílu, avšak jejich vylepšování je pozměněno a tak například obranné věže jsou vylepšovány individuálně. Pro postup do nového věku je nově potřeba stavět monumenty, které jsou na výběr vždy dva a mají ekonomický anebo vojenský účel.
K dispozici bude jako u předchozích dílů kampaň za čtyři civilizace, z nichž v jedné budete za Normany dobývat Anglii. Dále se podíváte do bitev Stoleté války, vzniku Mongolského impéria nebo vzestupu Ruska. Nesmí samozřejmě chybět multiplayer nebo skirmish proti AI. Novinkou by měla být schopnost ukrytí určitých jednotek a jejich využití k přepadu, nebo umístění vojáků na hradby. Objevit by se měly také nové obléhací stroje, které umožní překonání hradeb. Grafická stránka doznala jistých vylepšení, především co se týče efektů jako je ničení budov a terénu. Lepší je samozřejmě také rozlišení textur. Dočkat bychom se opět měli i námořních bitev, jaké známe z Age of Empires III.
Microsoft si pro vývoj nového dílu vybral studio Relic Entertainment, dobře známé například díky strategické sérii Company of Heroes. Hra se vrací zpět k systému sběru čtyř základních surovin jako jsou jídlo, dřevo, zlato a kamení, které vesničané opět musí nosit do patřičných skladů. Systém jednotek a budov se víceméně drží původního druhého dílu, avšak jejich vylepšování je pozměněno a tak například obranné věže jsou vylepšovány individuálně. Pro postup do nového věku je nově potřeba stavět monumenty, které jsou na výběr vždy dva a mají ekonomický anebo vojenský účel.
K dispozici bude jako u předchozích dílů kampaň za čtyři civilizace, z nichž v jedné budete za Normany dobývat Anglii. Dále se podíváte do bitev Stoleté války, vzniku Mongolského impéria nebo vzestupu Ruska. Nesmí samozřejmě chybět multiplayer nebo skirmish proti AI. Novinkou by měla být schopnost ukrytí určitých jednotek a jejich využití k přepadu, nebo umístění vojáků na hradby. Objevit by se měly také nové obléhací stroje, které umožní překonání hradeb. Grafická stránka doznala jistých vylepšení, především co se týče efektů jako je ničení budov a terénu. Lepší je samozřejmě také rozlišení textur. Dočkat bychom se opět měli i námořních bitev, jaké známe z Age of Empires III.