Stovky let před událostmi Agarest: Generations of War, v době před rozpadem kontinentu, byl Agarest rozdělen pouze jediným pohořím. Na jedné straně sídlí síly světla, zatímco druhou ovládají služebníci Temných Bohů. Křehká rovnováha je narušena zvyšujícím se množstvím jednotek temnoty. Důstojník armády světla Sieghart je během hlídky smrtelně zraněn. Zachráněn je dívkou jménem Mimelia, která mu zároveň nechtěně předá zvláštní moc. Sieghart a jeho potomci tak sehrají hlavní roli v bitvě rozhodující o osudu světa.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.
Stovky let před událostmi Agarest: Generations of War, v době před rozpadem kontinentu, byl Agarest rozdělen pouze jediným pohořím. Na jedné straně sídlí síly světla, zatímco druhou ovládají služebníci Temných Bohů. Křehká rovnováha je narušena zvyšujícím se množstvím jednotek temnoty. Důstojník armády světla Sieghart je během hlídky smrtelně zraněn. Zachráněn je dívkou jménem Mimelia, která mu zároveň nechtěně předá zvláštní moc. Sieghart a jeho potomci tak sehrají hlavní roli v bitvě rozhodující o osudu světa.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.
Stovky let před událostmi Agarest: Generations of War, v době před rozpadem kontinentu, byl Agarest rozdělen pouze jediným pohořím. Na jedné straně sídlí síly světla, zatímco druhou ovládají služebníci Temných Bohů. Křehká rovnováha je narušena zvyšujícím se množstvím jednotek temnoty. Důstojník armády světla Sieghart je během hlídky smrtelně zraněn. Zachráněn je dívkou jménem Mimelia, která mu zároveň nechtěně předá zvláštní moc. Sieghart a jeho potomci tak sehrají hlavní roli v bitvě rozhodující o osudu světa.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.
Většina herních systémů vychází z prvního dílu. Vrací se tak tahové souboje, Soul Breed System a další. Hra tentokrát čítá pouze dvě generace, ale po dokončení se zpřístupní extra mód Door to the Future obsahující celou původní hru, ač se značně omezenými možnostmi volby. Verze pro konzole PS3 a Xbox 360 vyšly v roce 2011.