Pozadí strategie Act of Aggression přenese hráče do nedaleké budoucnosti roku 2020. A není to nijak veselá budoucnost. Masivní a dlouhotrvající ekonomická krize dovedla k bankrotu nejen miliony soukromých osob, ale i řady velkých společností a dokonce i celých státních útvarů. Krize dopřává nové možnosti mnoha zločineckým organizacím a Kartelu, což je skupina, která infiltrovala řadu vládních organizací a agentur, z nichž čerpá finance a energii. OSN tomu již dále nehodlá přihlížet a je připravena zasáhnout s použitím vojenské síly.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.
Pozadí strategie Act of Aggression přenese hráče do nedaleké budoucnosti roku 2020. A není to nijak veselá budoucnost. Masivní a dlouhotrvající ekonomická krize dovedla k bankrotu nejen miliony soukromých osob, ale i řady velkých společností a dokonce i celých státních útvarů. Krize dopřává nové možnosti mnoha zločineckým organizacím a Kartelu, což je skupina, která infiltrovala řadu vládních organizací a agentur, z nichž čerpá finance a energii. OSN tomu již dále nehodlá přihlížet a je připravena zasáhnout s použitím vojenské síly.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.
Pozadí strategie Act of Aggression přenese hráče do nedaleké budoucnosti roku 2020. A není to nijak veselá budoucnost. Masivní a dlouhotrvající ekonomická krize dovedla k bankrotu nejen miliony soukromých osob, ale i řady velkých společností a dokonce i celých státních útvarů. Krize dopřává nové možnosti mnoha zločineckým organizacím a Kartelu, což je skupina, která infiltrovala řadu vládních organizací a agentur, z nichž čerpá finance a energii. OSN tomu již dále nehodlá přihlížet a je připravena zasáhnout s použitím vojenské síly.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.
Tradiční RTS Act of Aggression z dílny francouzských Eugen Systems je duchovním nástupcem jejich úspěšné strategie Act of War: Direct Action a zahrnuje i budování základen a řízení ekonomiky a zdrojů. Ty jsou rozptýleny na rozsáhlé mapě a je životně důležité pro všechny strany, aby si udržely zdroje hliníku, ropy nebo elektřiny a vzácných kovů. Hra obsahuje tři frakce. Kromě moderními technologiemi vybaveného Kartelu je možné se postavit na stranu armády Spojených států, složené spíše z veteránů, nebo Chimery, což je multifunkční vojenská organizace pod záštitou OSN.
Bitvy o zdroje a moc mezi znepřátelenými stranami probíhají na rozsáhlých klasických mapách, přičemž každá frakce vlastní mimo klasických válečných prostředků i různé druhy superzbraní. Postupně lze odemykat nové jednotky, stávající vylepšovat o nové dovednosti a schopnosti.
Prostředí ve hře je plně zničitelné a střídá se zde den s nocí. Součástí hry jsou dvě příběhové kampaně i multiplayer v podobě duelů PvP nebo 20v20.