Ace Combat Zero: The Belkan War (v Evropě pod názvem Ace Combat: The Belkan War) je prequelem Ace Combat: Squadron Leader. Příběh je vyprávěn zpětně očima osejského novináře Bretta Thomsona, který během své kariéry vyzpovídal několik veteránů z Belkanské války. Postupně tak odkryl tajné informace z tohoto konfliktu, zejména proč tato válka vůbec vypukla a proč málem došlo ke zničení celého národa. V kampani se hráč vrací do roku 1995 (tedy 15 let před událostmi Unsung War), kde se vtělí do kůže legendárního pilota Ciphera, který měl velký vliv na výsledek Belkanské války.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.
Ace Combat Zero: The Belkan War (v Evropě pod názvem Ace Combat: The Belkan War) je prequelem Ace Combat: Squadron Leader. Příběh je vyprávěn zpětně očima osejského novináře Bretta Thomsona, který během své kariéry vyzpovídal několik veteránů z Belkanské války. Postupně tak odkryl tajné informace z tohoto konfliktu, zejména proč tato válka vůbec vypukla a proč málem došlo ke zničení celého národa. V kampani se hráč vrací do roku 1995 (tedy 15 let před událostmi Unsung War), kde se vtělí do kůže legendárního pilota Ciphera, který měl velký vliv na výsledek Belkanské války.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.
Ace Combat: The Belkan War (v Americe pod názvem Ace Combat Zero: The Belkan War) je prequelem Ace Combat: Squadron Leader. Příběh je vyprávěn zpětně očima osejského novináře Bretta Thomsona, který během své kariéry vyzpovídal několik veteránů z Belkanské války. Postupně tak odkryl tajné informace z tohoto konfliktu, zejména proč tato válka vůbec vypukla a proč málem došlo ke zničení celého národa. V kampani se hráč vrací do roku 1995 (tedy 15 let před událostmi Squadron Leader), kde se vtělí do kůže legendárního pilota Ciphera, který měl velký vliv na výsledek Belkanské války.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.
Hra nevybočuje od hratelnosti a herních mechanizmů série Ace Combat, z předchozího dílu se navíc opět vrací možnost velet své letce a dávat jim během vzdušných soubojů jednoduché rozkazy (jako je například útok na označený cíl nebo utvoření většího rozptylu stíhačů). Novinkou je tzv. "Ace Style", který na hráčově HUDu barevně rozlišuje více druhu nepřátel a neutrální objekty. Do hry se navíc vrací multiplayer, který v minulém díle cela chyběl.