Království Theylinn zažívá krušné časy. Starý král byl zabit bandity ze sousední země Qualinem a jeho syn Vortigen, jako odpověď na tento zločin zemi dobude svým vojskem. Dobývání mu ale zachutná a začne ohněm a mečem rozšiřovat svůj vliv i do okolních zemí. Jediným, kdo se mu odváží vzdorovat, je hrdina Maeldun Whiteblade, který za pomoci qalinejské šlechtičny Branwyn a jejích jednotek zažene Vortigena zpět do Theylinnu. O tři roky později Theylinn žádá hrdinu o pomoc - proti Jižním říším pochodují hordy goblinů a v cestě jim stojí jen Vortigenovo království...
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.
Království Theylinn zažívá krušné časy. Starý král byl zabit bandity ze sousední země Qualinem a jeho syn Vortigen, jako odpověď na tento zločin zemi dobude svým vojskem. Dobývání mu ale zachutná a začne ohněm a mečem rozšiřovat svůj vliv i do okolních zemí. Jediným, kdo se mu odváží vzdorovat, je hrdina Maeldun Whiteblade, který za pomoci qalinejské šlechtičny Branwyn a jejích jednotek zažene Vortigena zpět do Theylinnu. O tři roky později Theylinn žádá hrdinu o pomoc - proti Jižním říším pochodují hordy goblinů a v cestě jim stojí jen Vortigenovo království...
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.
Království Theylinn zažívá krušné časy. Starý král byl zabit bandity ze sousední země Qualinem a jeho syn Vortigen, jako odpověď na tento zločin zemi dobude svým vojskem. Dobývání mu ale zachutná a začne ohněm a mečem rozšiřovat svůj vliv i do okolních zemí. Jediným, kdo se mu odváží vzdorovat, je hrdina Maeldun Whiteblade, který za pomoci qalinejské šlechtičny Branwyn a jejích jednotek zažene Vortigena zpět do Theylinnu. O tři roky později Theylinn žádá hrdinu o pomoc - proti Jižním říším pochodují hordy goblinů a v cestě jim stojí jen Vortigenovo království...
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.
A Tale of Two Kingdoms je fantasy adventurou vytvořenou v enginu AGS (Adventure Game Studio), inspirovanou klasickými hrami společnosti Sierra. Oproti svým předobrazům zde však není možné prohrát (špatné konce existují, ale nesprávný postup nezabrání hráči hru dohrát) a velké množství herních úkolů je možné řešit více způsoby. Hra je rozdělena do osmi kapitol a kromě hlavní dějové linie obsahuje i několik nepovinných questů. Úspěšnost hráče je měřena klasicky, získaným počtem bodů, zde pojmenované jako Wisdom a Honor. Hra obsahuje celkem pět různých konců.