4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zda-li tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zda-li tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Aktuální průběh hry lze sledovat na těchto stránkách.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Aktuální průběh hry lze sledovat na těchto stránkách.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zda-li tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Aktuální průběh hry lze sledovat na těchto stránkách.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Aktuální průběh hry lze sledovat na těchto stránkách.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zda-li tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zda-li tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness je experimentální hra vytvořená pro soutěž Global Game Jam. Krátce řečeno, testuje hranice toho, co je ještě hra a co ne. Jestliže program běží 4 minuty a 33 sekund, hráč vítězí. Jediná věc, která je potřeba, je hru zapnout. Nic dalšího netřeba. Chyták je ovšem v tom, že musí jít o jedinou kopii hry na světě, jež právě běží. V průběhu se neustále kontroluje přes internet, zdali tomu tak opravdu je. Jestliže ne, hra se vypne. Jedinou grafikou hry je bílý progress bar na černém pozadí.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.
Myšlenka „hry“ je založena na hudební kompozici Johna Cage 4′33", což je 4 minuty a 33 sekund trvající ticho. Unikátnosti zážitku je dosaženo zvuky prostředí, což dělá zkušenost odlišnou pro každého z posluchačů.