Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
2048 2048 2048 2048 2048
Gabriele Cirulli •  Cosmigo (3DS)
Gabriele Cirulli •  Cosmigo (3DS) •  Lucas Alexander Visual Arts (PC) •  Nicolai Clemmensen (PC)
Gabriele Cirulli •  Cosmigo (3DS) •  Lucas Alexander Visual Arts (PC) •  Nicolai Clemmensen (PC)
Gabriele Cirulli •  Cosmigo (3DS) •  Lucas Alexander Visual Arts (PC) •  Nicolai Clemmensen (PC)
Gabriele Cirulli •  Cosmigo (3DS) •  Lucas Alexander Visual Arts (PC) •  Nicolai Clemmensen (PC) •  FloppySoftware (AmstPCW) •  Legion of Doom (C16) •  Ikigai Software (Apple II)
Browser
09.03.2014
iOSAndroid
09.05.2014
3DS
19.06.2014
Browser
09.03.2014
iOSAndroid
09.05.2014
3DS
19.06.2014
PC
01.11.2018
Browser
09.03.2014
iOSAndroid
09.05.2014
3DS
19.06.2014
PC
01.11.2018
Browser
09.03.2014
iOSAndroid
09.05.2014
3DS
19.06.2014
PC
01.11.2018
Browser
09.03.2014
C16
06.04.2014
iOSAndroid
09.05.2014
3DS
19.06.2014
AmstPCW
20.10.2016
PC
01.11.2018
Apple II
listopad 2020
2048 2048 2048 2048 2048
Žánr
logická > logický rychlík *
strategie > tahová strategie
logická > logický rychlík *
strategie > tahová strategie
logická > logický rychlík *
strategie > tahová strategie
logická > logický rychlík *
strategie > tahová strategie
logická > logický rychlík *
strategie > tahová strategie

Forma
free to play free to play free to play free to play free to play
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Začínáte s různě definovanou plochou o několika čtvercích (4x4, 5x5, 8x8, nebo jiné), na které jsou náhodně umístěny dvě pole o hodnotě 2. Máte přesně čtyři možnosti, jak s hrou interagovat. Všechna pole najednou přesunete buď doleva, doprava, nahoru, nebo dolů. Když se dvě pole srazí, ve směru přesunu se spojí do čísla, které se rovná jejich součinu. Zároveň při každém přesunu vytvoříte nové pole o nejnižších hodnotách, jež musíte vzít v potaz při vymýšlení příštího pohybu. Váš úkol je prostý – spojit pole v co nejvyšší číslo a promýšlením svých dalších kroků tak vydržet ve hře co nejdéle s alespoň jedním volným polem.

Hra 2048 byla vytvořena v programovacím jazyce Java přes noc jakožto test autora, který zkoušel sám naprogramovat hru od základů. Přiznává, že se inspiroval podobně koncipovanou hrou 1024 od Veewo Studios, proto byl nesmírně překvapený, když se hra stala obrovským hitem a za ani ne týden již měla přes 4 miliony hráčů. Ke hře časem vytvořil i variantu na mobilní zařízení. Díky jednoduchému zdrojovému kódu hru spoustu lidí kopírovalo a napodobovalo. Mezi takové napodobeniny patří i verze od studia Cosmigo pro Nintendo 3DS prodávaná za 2 dolary. Autor samotný hru odmítl prodávat, protože ji nepovažuje za originální nápad.
Začínáte s různě definovanou plochou o několika čtvercích (4x4, 5x5, 8x8, nebo jiné), na které jsou náhodně umístěny dvě pole o hodnotě 2. Máte přesně čtyři možnosti, jak s hrou interagovat. Všechna pole najednou přesunete buď doleva, doprava, nahoru, nebo dolů. Když se dvě pole srazí, ve směru přesunu se spojí do čísla, které se rovná jejich součinu. Zároveň při každém přesunu vytvoříte nové pole o nejnižších hodnotách, jež musíte vzít v potaz při vymýšlení příštího pohybu. Váš úkol je prostý – spojit pole v co nejvyšší číslo a promýšlením svých dalších kroků tak vydržet ve hře co nejdéle s alespoň jedním volným polem.

Hra 2048 byla vytvořena v programovacím jazyce Java přes noc jakožto test autora, který zkoušel sám naprogramovat hru od základů. Přiznává, že se inspiroval podobně koncipovanou hrou 1024 od Veewo Studios, proto byl nesmírně překvapený, když se hra stala obrovským hitem a za ani ne týden již měla přes 4 miliony hráčů. Ke hře časem vytvořil i variantu na mobilní zařízení. Díky jednoduchému zdrojovému kódu hru spoustu lidí kopírovalo a napodobovalo. Mezi takové napodobeniny patří i verze od studia Cosmigo pro Nintendo 3DS prodávaná za 2 dolary. Autor samotný hru odmítl prodávat, protože ji nepovažuje za originální nápad.
Začínáte s různě definovanou plochou o několika čtvercích (4x4, 5x5, 8x8, nebo jiné), na které jsou náhodně umístěny dvě pole o hodnotě 2. Máte přesně čtyři možnosti, jak s hrou interagovat. Všechna pole najednou přesunete buď doleva, doprava, nahoru, nebo dolů. Když se dvě pole srazí, ve směru přesunu se spojí do čísla, které se rovná jejich součtu. Zároveň při každém přesunu vznikne na náhodném místě nové pole o nejnižších hodnotách, jež musíte vzít v potaz při vymýšlení příštího pohybu. Váš úkol je prostý – spojit pole v co nejvyšší číslo a promýšlením svých dalších kroků tak vydržet ve hře co nejdéle s alespoň jedním volným polem.

Hra 2048 byla vytvořena v programovacím jazyce Java přes noc jakožto test autora, který zkoušel sám naprogramovat hru od základů. Přiznává, že se inspiroval podobně koncipovanou hrou 1024 od Veewo Studios, proto byl nesmírně překvapený, když se hra stala obrovským hitem a za ani ne týden již měla přes 4 miliony hráčů. Ke hře časem vytvořil i variantu na mobilní zařízení. Díky jednoduchému zdrojovému kódu hru spoustu lidí kopírovalo a napodobovalo. Mezi takové napodobeniny patří i verze od studia Cosmigo pro Nintendo 3DS prodávaná za 2 dolary. Autor samotný hru odmítl prodávat, protože ji nepovažuje za originální nápad.
Začínáte s různě definovanou plochou o několika čtvercích (4x4, 5x5, 8x8, nebo jiné), na které jsou náhodně umístěny dvě pole o hodnotě 2. Máte přesně čtyři možnosti, jak s hrou interagovat. Všechna pole najednou přesunete buď doleva, doprava, nahoru, nebo dolů. Když se dvě pole srazí, ve směru přesunu se spojí do čísla, které se rovná jejich součtu. Zároveň při každém přesunu vznikne na náhodném místě nové pole o nejnižších hodnotách, jež musíte vzít v potaz při vymýšlení příštího pohybu. Váš úkol je prostý – spojit pole v co nejvyšší číslo a promýšlením svých dalších kroků tak vydržet ve hře co nejdéle s alespoň jedním volným polem.

Hra 2048 byla vytvořena v programovacím jazyce Java přes noc jakožto test autora, který zkoušel sám naprogramovat hru od základů. Přiznává, že se inspiroval podobně koncipovanou hrou 1024 od Veewo Studios, proto byl nesmírně překvapený, když se hra stala obrovským hitem a za ani ne týden již měla přes 4 miliony hráčů. Ke hře časem vytvořil i variantu na mobilní zařízení. Díky jednoduchému zdrojovému kódu hru spoustu lidí kopírovalo a napodobovalo. Mezi takové napodobeniny patří i verze od studia Cosmigo pro Nintendo 3DS prodávaná za 2 dolary. Autor samotný hru odmítl prodávat, protože ji nepovažuje za originální nápad.
Začínáte s různě definovanou plochou o několika čtvercích (4x4, 5x5, 8x8, nebo jiné), na které jsou náhodně umístěny dvě pole o hodnotě 2. Máte přesně čtyři možnosti, jak s hrou interagovat. Všechna pole najednou přesunete buď doleva, doprava, nahoru, nebo dolů. Když se dvě pole srazí, ve směru přesunu se spojí do čísla, které se rovná jejich součtu. Zároveň při každém přesunu vznikne na náhodném místě nové pole o nejnižších hodnotách, jež musíte vzít v potaz při vymýšlení příštího pohybu. Váš úkol je prostý – spojit pole v co nejvyšší číslo a promýšlením svých dalších kroků tak vydržet ve hře co nejdéle s alespoň jedním volným polem.

Hra 2048 byla vytvořena v programovacím jazyce Java přes noc jakožto test autora, který zkoušel sám naprogramovat hru od základů. Přiznává, že se inspiroval podobně koncipovanou hrou 1024 od Veewo Studios, proto byl nesmírně překvapený, když se hra stala obrovským hitem a za ani ne týden již měla přes 4 miliony hráčů. Ke hře časem vytvořil i variantu na mobilní zařízení. Díky jednoduchému zdrojovému kódu hru spoustu lidí kopírovalo a napodobovalo. Mezi takové napodobeniny patří i verze od studia Cosmigo pro Nintendo 3DS prodávaná za 2 dolary. Autor samotný hru odmítl prodávat, protože ji nepovažuje za originální nápad.
Oficiální stránky hry (https://play2048.co/)
Oficiální stránky hry (https://play2048.co/)
Oficiální stránky hry (https://play2048.co/)
Oficiální stránky hry (https://play2048.co/)
Oficiální stránky hry (https://play2048.co/)