Odkaz 14.02.2012 21:54
Diskuze
Odkaz 23.12.2011 21:31
jo, je to běžné. chvilku čumí, podrbou se na hlavě, vytáhnou kvér a naperou do tebe dávku
Odkaz 23.12.2011 21:27
Bylo V SA běžné, že mě stráže i v převleku (na obtížnost Expert) rozeznají sakumprásk na jeden metr vzdálenosti, aniž bych běžel, a hned tasí? Docela mě to irituje.
Odkaz 02.11.2011 15:06
Jasně, to byly jen příklady. Ale "feel" z tamní džungle nic moc.
A s MGS se nevytahuj :-p Ale podle traileru mi to taky tak přišlo. (Mimochodem ten deseti minutovej trailer jsem svého času viděl asi 100x)
A s MGS se nevytahuj :-p Ale podle traileru mi to taky tak přišlo. (Mimochodem ten deseti minutovej trailer jsem svého času viděl asi 100x)
Odkaz 02.11.2011 14:48
Ale jen některý, všechny ne.
Funguje to dobře třeba ve Far Cry 2.
Ve Vc a ve Far Cry 2 jsou nejlíp zpracovaný džungle, jaký jsem kdy viděl.
Funguje to dobře třeba ve Far Cry 2.
Ve Vc a ve Far Cry 2 jsou nejlíp zpracovaný džungle, jaký jsem kdy viděl.
Odkaz 02.11.2011 14:25 (poslední úprava 02.11.2011 14:25)
mám takový tušení, že ve Vietcongu to tam spoluhráči/protihráči odstrkovali, žejo :)
Odkaz 02.11.2011 14:05
tak to u mě zabodoval už první hitman... sice jsem ho nikdy nedohrál poctivě, ale tak... a mise v džungli byla THE BEST. A ten engine - poprvé a naposledy jsem tam viděl, že hrdina neprocházel kapradím, ale odstrkoval jej. Což už další díly nezopakovaly a i dneska je to ve hrách vzácný prvek.
Odkaz 02.11.2011 13:05
Walome: je to tak no...ale ty vzpomínky většinou tvořili ty dobré hry, tak co :)
RNDr: no to jo co :D jsem na to úplně zapomněl, ale tak to se jim dá odpustit, vždyť už je to deset let od doby, co hra vyšla
každopádně musím potvrdit, že u mě Hitman taky zabodoval až dvojkou, jednička mě nikdy tolik nebavila, ale pak už se to vezlo s každým dílem :)
RNDr: no to jo co :D jsem na to úplně zapomněl, ale tak to se jim dá odpustit, vždyť už je to deset let od doby, co hra vyšla
každopádně musím potvrdit, že u mě Hitman taky zabodoval až dvojkou, jednička mě nikdy tolik nebavila, ale pak už se to vezlo s každým dílem :)
Odkaz 02.11.2011 12:46
Hmm tak měnim názor, že Hitman není HC hra, professional obtížnost je totiž hodně HC :D
Odkaz 02.11.2011 09:27
malarkey: Jj. pamatuju se, že tam všichni vojáci vypadali, jako kdyby měli rtěnku a tvářenku. :D
Odkaz 02.11.2011 08:58
taky z téhle hry rádi vzpomínáte na mise v Petrohradě? Já si pamatuju, jak jsem to hrál ve chvíli, kdy za oknem sněžilo a mělo to všechno takovou působivou atmosféru :) ty vzpomínky jsou stejně úžasná věc, co :)
Odkaz 01.11.2011 12:04
Jaj, to jsou moje přidávací začátky, některý jsem upravil, ale na některý jsem očividně zapoměl :D
Odkaz 01.11.2011 10:24
Mimochodem, ten popis je na přepsání. Druhý odstavec je skoro spíš komentář...
Když si najdu čas, večer to přepíšu.
Když si najdu čas, večer to přepíšu.
Odkaz 01.11.2011 09:58
Ty nároky jsou s odstupem prostě vtipný... pamatuju, jak se mi demo sekalo :) Já vim, že to je normální, ale tak stejně.
Odkaz 15.04.2011 16:15
Nejde udělat nákej tweak abych mohl mít jen jednu silverballer s tlumičem?
2 sou uplně na h.vno .
Nechápu proč člověk prostě musí mít v ruce 2 pistole a ne jednu.
V prvním díle sem mohl mít dokonce v každý ruce jinou pistoli.
2 sou uplně na h.vno .
Nechápu proč člověk prostě musí mít v ruce 2 pistole a ne jednu.
V prvním díle sem mohl mít dokonce v každý ruce jinou pistoli.
Odkaz 31.01.2010 20:59
Mám menší problém s používáním anestetik. Když je na někoho použiju, tak se za chvilku zase probudí. Mám ale dojem, že se nějak dala nasadit větší dávka a oběť zůstane dýl uspaná, je to pravda? Popřípadě, jak to udělat?
Odkaz 01.09.2009 11:48
Bursoft: Samozřejmě, dokonce jsem i nahodil WinXP, abych to měl jisté. Zkrátka je to ta smůla :). Ale co, už jsem si zvykl (u Gothica 3) a třeba časem fakt koupím novou grafiku, hned po PS3 :)
Odkaz 01.09.2009 10:57
Jasně že je to jedno a jasně že by to měla rozjet : ).Nate má holt nějakou podivnou smůlu.Já jen uváděl matters na pravou míru.Jinak takovej základ bezproblémovýho PC jsou, jak už jsi napsal, nejnovější drivery na grafiku, DX, visual C++ redistributable a openAL.
Odkaz 01.09.2009 10:40
Paul: Nemáš to jedno? I tak je to karta, která BY TO MĚLA rozjet. Já mám v booku GF 8400m GS a H4 mi jede normálně na plno, K&L bylo horší.
Nate: Máš tam nejnovější ovladače a DirectX?
Nate: Máš tam nejnovější ovladače a DirectX?
Odkaz 01.09.2009 00:25 (poslední úprava 01.09.2009 00:26)
No byl to takovej lowendovej mainstream, před dvěma a půl lety, ano : ).Ale třeba i taková X1900Pro s ní docela vytřela podlahu.
..prostě si přestaň stěžovat, vysol nějaký dva litry na gts250 nebo r4770 a máš vystaráno:).
Jinak u nVidie je dneska lowendovej mainstream nějaká gtx260, se kterou se dá rozjet všechno na maximum, to co mám já už je takovej normál mainstream.
..prostě si přestaň stěžovat, vysol nějaký dva litry na gts250 nebo r4770 a máš vystaráno:).
Jinak u nVidie je dneska lowendovej mainstream nějaká gtx260, se kterou se dá rozjet všechno na maximum, to co mám já už je takovej normál mainstream.
Odkaz 01.09.2009 00:13
Když byla 8800 hi-end a 8400 lowend, tak co je teda 8600? :). Každopádně obě hry by na ní měly běžet bez problémů, výkon má dostatečný.
PS: Chtěl jsem uvést mainstream současné generace NV karet, jenže v tom jejich novém značení aby se čert vyznal.
PS: Chtěl jsem uvést mainstream současné generace NV karet, jenže v tom jejich novém značení aby se čert vyznal.
Odkaz 31.08.2009 23:59
Na K&L jsem právě kvůli enginu zrovna před chvílí zlomil hůl. U tohohle enginu to chce holt štěstí a plnohodnotné karty (GF8800, 9800), ne žádný mainstream (8600) nebo raději ATI (ty se staršími hrami tolik problémů nikdy neměly). Mě osobně se tedy H4 a K&L do sbírky dohraných her zařadit nemohou. Zlatý Silent Assassin, nepřetěžovaný engine s dobrou optimalizací.
Odkaz 31.08.2009 23:31
S Post-process filtrama to nemůžu hrát ani teď na booku. Prostě nevím, ale glacier engine mi v dnešní době (tím myslím i ty dva tři roky zpátky) přijde už jako dávno překonaná a zároveň špatně optimalizovaná záležitost. Třeba na H4 stačil, to jo, ale Kane & Lynch bych si s radostí vychutnal na jiném a svižnějším enginu.
Odkaz 31.08.2009 23:26
Já teda fakt nevím co máte za problémy, ale mě šlapaly všechny díly vždy v době vydání na max v pohodě, a na současném PC mi šlapou taky všechny 4 perfektně.Navíc jediné co bylo v BM náročné byly post-process efekty a ty se daly snížit popř. vypnout (ne že by to bylo potřeba).
Odkaz 31.08.2009 23:13
Mně osobně teď na booku H4 šlape taky bez problému, ale na starším komplu to byl děs a to jsem to hrál na minimum. On celkově Glacier engine byl na vrcholu v době Hitmana 3, hry jak H4 nebo Kane a Lynch na něm běží tak nějak pofiderně (na to jak vypadají by se mohly hýbat rozhodně lépe).
Odkaz 31.08.2009 22:58
Bursoft to vystihl přesně, i když takový Hitman: Blood Money moc optimalizace taky rozhodně nepobral.
Odkaz 31.08.2009 22:56
Bloodlines nejsou škaredší jen díky efektům (odlesky apod.), ale na Source hru jsou hrozně odfláklý po grafické stránce, stejně jako miliony bugů a optimalizace nic vývojářům neříkala...
Odkaz 31.08.2009 22:48
Tak Bloodlines škaredší určitě nejsou :-) Ale je pravda, že je to o vkusu, takže ti to nevyvracím, že se ti líbí méně.
Odkaz 31.08.2009 22:37
Vladan: Na dnesni hry to graficky nema to je pravda, ale ve sve dobe hodne kvalitni grafika. Sedm let stara hra a stele hodne slusne vypada. Na obhajobu mohu jeste rict, ze treba takovy Vampire: The Masquerade - Bloodlines z roku 2004, postavene na Source enginu mi prisli osklivejsi. Hral jsem SA tak mesic a pul zpet a musim rict, ze je to velice kvalitni dil, rozhodne nejde o tuctovou hru. Stale predci vetsinu dnesni produkce (nejenom stealth akci).
Odkaz 12.05.2009 20:06
Chuck: Zájem nemám, ne snad kvůli ceně ale proto že už celou sérii Hitmana mám. Každý z dílů jsem sehnal po různu z časopisů u nichž byly jejich plné verze. Kdysi jsem hrál kousek prvního dílu a docela se mě Hitman líbil.
Odkaz 12.05.2009 18:51 (poslední úprava 12.05.2009 19:00)
Neměl byste někdo zájem, event. někdo z vašich známých, o Kolekci klasiky "Hitman Antologie"? Obsahuje to díly "Codename 47", "Silent Assassin" a "Contract". Když jsem to nabízel za 70 Kč, neozval se mi na to nikdo, ale níž opravdu nepůjdu. Je jasný, že většina fandů Hitmana to už hrála, tak je to asi ten hlavní důvod nezájmu.
Odkaz 23.07.2008 18:44
Už jsou editovaný, dal jsem tam stealth a third person, což snad odpovídá (snad tam nebude někdo chtít narvat ještě first person,přestože tam ta možnost je..).
Odkaz 23.07.2008 17:54
Ja osobne bych to videl na jednoduchou skatulku "stealth akce". Vzdyt uz samotna tato skatulka to dostatecne vystihuje, u kazde stealth akce se musi premyslet, at uz je to Splinter Cell, Hitman nebo Thief. V Hitmanovi to akorat neni podminkou k uspesnemu cili (teda obvykle ne, vyjimecne si to "no-alarm" doslova vyzaduje). Me to tak prijde fajn, hrac ma moznost volby a navic kdyz se nastve (podesate na stejnym miste alarm) tak ty "panaky" muze do jednoho vystrilet :)) Tim ze se mise projdou jako klasicky FPS ale hra ztraci svy kouzlo a zazitek z ni je tak 20%......mno, proto stealth akce :-))
Odkaz 22.07.2008 22:18
sak taky zapocitavaj :) nemas predstavu jak nasere kdyz cumis ctvrt hodiny na nepreskocitelny titulky as pak ti to na konci napise 5:02:16 :)
Odkaz 22.07.2008 22:02
jako celou hru???:D trochu hardcore ne?:),ale blby bys mel kdyby se zapocitavali i videosekvence:P
Odkaz 22.07.2008 21:05
BigBoss = 0 kills, 0 alerts, 0 continues, 0 heals, celkovy cas pod 5 hodin, extereme obtiznost.
Odkaz 22.07.2008 20:57
Big Boss je a agresivni nebo ze nesmis nikoho zabit?nebo neco uplne jineho?:)
Odkaz 22.07.2008 20:54
tam je 1st person? ja to dycky rubal z tretiho :) Jinak ja se taky snazil zabit toho co nejmin, bo mam stealth vazne rad, ale zas jsem se zbytecne nefrustroval nejakym loadovanim - kdyz vim ze jsem od zacatku mise za celou pulhodinu neulozil a nekdo po me najednou vystreli tak nejsem zas takovy masochysta abych to sel loadovat pro nejaky dobry pocit z toho za malo strilim :) (jinak i jako strilecka to bylo docela slusne a kdyz mi ta hra nedava najevo "vykaslal ses na stelath tak si to ted vyzer", tak snazit se zahrat komplet na silent asasina je ciste vase osobni rozhodnuti jako kdyz ja se rozhodnu projet MGS4 na Big Boss emblem - hra to po vas nijak nevyzaduje.)
Odkaz 22.07.2008 20:42
pipboy: hrat todle jako reznik, tak to pak ztraci kouzlo a je to tuctova vec,navic ty zbrane z prvniho pohledu dycky vypadaly komicky...ja to teda osobne vzdy hral s rozvahou a kdyz se neco podelalo dal sem load, ale kdyz ti to opet nevyhovuje:D
Odkaz 22.07.2008 20:39
simulator je myslono spise to co neni v tech specifickych simulatorech a tech je taky hodne(jina technika,strileni z dela,,zamerovani....zkratka casti hry) ono uz kazda hra neco simuluje takze by se to pak dalo tvrdit o vsem:D,tady si myslim ze to zkratka nepatri...
Odkaz 22.07.2008 20:39
Pro me hra ktera hrace za akcni postup nijak nepostihuje (a titul butcher rozhodne neni postih :)) vylozene stealth fakt neni :)
No, hral jsem Thiefy 123 a Hitmany 23 a proste a jasne u Thiefa se premyslet musi, protoze tak kdyz te objevi, obvykle to znemana pruser a load, bo thief zaprve neni zadny sermir a zadruhe nepratel je temer vzdycky presila. Vyjma trojky. Hitman? Kdyz mas problem, prepni na zbran s vyssi kadenci.
Bursoft> Taky nevznikla zadna hra jako Sacrifice a nikdo tomu nerika "simulator, jako simulator posluhovace silenemu bozstvu" (nebo co ten manik vlastne byl). Tyhle dve veci tam nemaji co delat, takove oznaceni jeste s tak pitomym oduvodnenim bych moh rozdat tuctum dalsich her tady.
No, hral jsem Thiefy 123 a Hitmany 23 a proste a jasne u Thiefa se premyslet musi, protoze tak kdyz te objevi, obvykle to znemana pruser a load, bo thief zaprve neni zadny sermir a zadruhe nepratel je temer vzdycky presila. Vyjma trojky. Hitman? Kdyz mas problem, prepni na zbran s vyssi kadenci.
Bursoft> Taky nevznikla zadna hra jako Sacrifice a nikdo tomu nerika "simulator, jako simulator posluhovace silenemu bozstvu" (nebo co ten manik vlastne byl). Tyhle dve veci tam nemaji co delat, takove oznaceni jeste s tak pitomym oduvodnenim bych moh rozdat tuctum dalsich her tady.
Odkaz 22.07.2008 20:07
Simulátor, jako simulátor vraha. Žádná hra, co by se podobala Hitmanovi neexistuje a dá se říct, že dobře simuluje postup při vraždění, ať to zní sebevíc zvrhle. No a logická, tím je myšleno, že každá mise se dá zahrát na několik způsobů (čistých), takže se u toho i hodně přemýšlí, mě na tom nepřijde nic divnýho.
Odkaz 22.07.2008 16:45
Sorry, ale když se hra jmenuje "Silent Assassin", tak předpokládám, že se má hrát čistě a potichu, a asi to předpokládali i autoři.To, že tam je možnost dohrát to jako obyčejnou fps je super, ale není to náplň hry.Samozřejmě, když se něco zvrtne a holt to musíš vystřílet - co se dá dělat, tu možnost tam máš, a je to tvoje volba.
Ale když tuhle sérii miluješ jako já, a chceš mít všechny mise na nejtěžší obtížnost na hodnocení SA, tak je to skutečně hardcore a bez přemejšlení to nejde.
Z toho co jsem hrál z Thiefa, tak jsem žádnej velkej problém neměl, tam jseš prostě pořád skrčenej ve stínu a sestřeluješ louče, no : ).
Ale když tuhle sérii miluješ jako já, a chceš mít všechny mise na nejtěžší obtížnost na hodnocení SA, tak je to skutečně hardcore a bez přemejšlení to nejde.
Z toho co jsem hrál z Thiefa, tak jsem žádnej velkej problém neměl, tam jseš prostě pořád skrčenej ve stínu a sestřeluješ louče, no : ).
Odkaz 22.07.2008 16:22
Paul> to s tim thiefem to bylo osklive :)
Teda.. treba pro me to byla primarne akcni hra, nejake to nenapadne prochazeni jsem sice pravidlene provozoval a nejaky ten silent asssassin titul byl taky (ci jak se jim rikalo), ale ta hra se ani nesnazila tvarit ze by se v ni nemelo strilet po vsem co se hybe a urcite jsem neloadoval kdyz se veci trochu zvrtly :) cili premysleni.... bych re ze je tu otazkou volby, asi jako vsude jinde :)
Teda.. treba pro me to byla primarne akcni hra, nejake to nenapadne prochazeni jsem sice pravidlene provozoval a nejaky ten silent asssassin titul byl taky (ci jak se jim rikalo), ale ta hra se ani nesnazila tvarit ze by se v ni nemelo strilet po vsem co se hybe a urcite jsem neloadoval kdyz se veci trochu zvrtly :) cili premysleni.... bych re ze je tu otazkou volby, asi jako vsude jinde :)
Odkaz 22.07.2008 16:08
simulator bych tam daval jen v pripade ze je tam nake auticko ci neco ale nevybavuji si...logicka bych taky nedaval...ikdyz se musi naplanovat postup a jak treba dostat zbran k budouci obeti je to jen mala podkategorie jako u jinych her....to by kazda hra mela 30 zanru:D
Odkaz 22.07.2008 16:07
Napsal jsem jakž takž, osobně mi přijde, že je Hitman náročnější na mozek než Thief (hrál jsem jen trojku a prvních pár levelů jedničky).Ale taky bych to dal všechno pryč a nechal tam jen stealth, ať nejsou zbytečný dohady.
Odkaz 22.07.2008 15:40
Paul: Takže Thief je taky logická? I ten Half: EP2 by mohl být, musím přemýšlet jak nejlépe udělat všechny achievementy...:) Podle mě je to přehnané - přemýšlet musíš skoro u všeho, já bych tam nechal asi jen stealth akci.
Odkaz 22.07.2008 15:37
Mě tam teda víc zaráží ten simulátor než logická.Simulátor vraha neobstojí, to by se o HL mohlo říct že se jedná o simulátor vědce (ehm), o Tomb Raiderovi o simulátor vykradače hrobek, atd...
Logická by jakž takž šlo, přemejšlet se u tý hry musí, pokud to chce člověk udělat čistě na co nejlepší hodnocení (a vysokou obtížnost).
Logická by jakž takž šlo, přemejšlet se u tý hry musí, pokud to chce člověk udělat čistě na co nejlepší hodnocení (a vysokou obtížnost).
Odkaz 22.07.2008 15:34
Fg: Možná tím byl myšlen simulátor vraha...:) To už bych se spíš podivoval nad tím "logická".
Odkaz 21.07.2008 17:39
Mam takovy pocit, ze jsi preskakoval veskere videosekvence, ktere v teto hre jsou :-) Jinak bys nemohl tvrdit, ze hra postrada "moralni pocity ci vnitrni rozervanost hrdiny" a pokud bys hral dalsi dily serie tak bys zjistil, jak skvele rozvedeny tyto faktory byly. 47cka totiz od dilu Silent Assassin neni ani zdaleka tak chladnokrevny vrah jako v dile prvnim ale kdyz uz "jde do prace" tak pro nej cil ani jeho ostraha nesmi byt nicim jinym nez jen "panakem na odstreleni"....i tak to tedy muzes brat, pokud ti diky tomuto hra pripada nejakym zpusobem sucha :-)
