@Walome (09.10.2014 21:29): Neviem ako ty, ale napríklad v Assassin's Creed som ho nespoznal :) - https://www.youtube.com/watch?v=pelsrYMk5Eg
Diskuze
@USER47 (09.10.2014 18:47): Pravdou je, že má hodně výraznej hlas. Jsem na něj narazil v I am alive a říkal jsem si ááá, Jensen.
"...Hlas jako kdyby kouřil 100 cigaret denně - chápu, že to má působit drsně, ale tohle je prostě přehnaný..."
Elias Toufexis (jeho voice actor) tak mluví normálně.
https://www.youtube.com/watch?v=flszuT3ROdo
Elias Toufexis (jeho voice actor) tak mluví normálně.
https://www.youtube.com/watch?v=flszuT3ROdo
@Zero (09.10.2014 15:27): Pravda, v traileru vlastně kouřil a v cutscéně už ne, protože hlavní hrdina přece kouřit nesmí, to mě tehdá popudilo. Dík za připomenutí :D
@Cobot (09.10.2014 15:30): Tam se statistiky rozdělujou náhodně???
@Cobot (09.10.2014 15:30): Tam se statistiky rozdělujou náhodně???
@Say (09.10.2014 15:14): Já nevim no mě prostě všechno co mě zdržuje od hraní hned po zapnutí hrozně leze na nervy. Všechny ty dlouhý videa a kecy kolem. Pamatuju na Fallout 3, kde jsem tu dětskou fázi nenáviděl a to i když zrovna tady to bylo udělané pěkně a nápad byl dobrej. I tohle mě odrazovalo od toho to zkoušet hrát znovu. Naštěstí ale celá ta hra byla marná.
je ale fakt, že jsme čím dál víc netrpělivej. pamatuju doby kdy jsme trávil několik hodin házením kostkou v Baldurs Gate kvůli lepším počátečním statistikám.
je ale fakt, že jsme čím dál víc netrpělivej. pamatuju doby kdy jsme trávil několik hodin házením kostkou v Baldurs Gate kvůli lepším počátečním statistikám.
@Walome (09.10.2014 14:00): Mám pocit, že jsem v jeho bytě zahlídnul popelník. :-D
@Say (09.10.2014 15:14): A dyť je úplně v cajku, krom těch řas. Já teda ani nevěděl, že se dá Shepard nějak změnit... ale tak každej to má jinak, to je jasný.
Ale třeba u FPS jako TES je to fakt šumák :)
Ale třeba u FPS jako TES je to fakt šumák :)
@Cobot (09.10.2014 15:10): Pokud ti vývojář nenaservíruje nějakého Geralta, tak je občas lepší si někoho uplácat sám, než tam běhat s nějakou bukvou. Třeba takový Mass Effect. Defaultního Shepharda bych v cut-scénách fakt pořád vidět nechtěl.
Customizace postavy je shit.. Mě teda modelování xichtu a navlíkání hadříků nikdy nebavilo. Asi nemám tu správnou orientaci.
@Walome (09.10.2014 14:07): Dík za upřesnění, přece jen už je to tři roky, co jsem to hrál :)
@Fatality (09.10.2014 14:01): Mezi nám děvčaty, mezi Jensenem poté a předtím není žádný rozdíl ;) (v hlase)
A souhlas, taky mám radši, když mi tvůrci nějakou postaví hodí, než když si ji musím vytvořit a pak si říkám "hmm, to mám ale hnusnej nos".
A souhlas, taky mám radši, když mi tvůrci nějakou postaví hodí, než když si ji musím vytvořit a pak si říkám "hmm, to mám ale hnusnej nos".
@PoetaBezRymu (09.10.2014 13:54): Tak to jsi asi neslyšel pořádného dřevorubce, co hulí pět krabiček denně :-D A je augmentovaný, tak samozřejmě, že se to projeví i na jeho hlase, navíc i s tím, co se mu stalo :)
Je to futuristická budoucnost, jestli jsi viděl třeba Demolition Man, tak tam byli lidé také nějakým způsobem oblečeni. Jasně, nemusí to vyhovovat všem, jen si myslím, že vzhled a hlas Adama je v pohodě.
Díkybohu, že tam úprava možná není, chlape! :-D Mně se vždy lépe sžije s postavou přesně danou, s jeho minulostí, hlasem (to mě štve na Gordonovi) i chováním.
Je to futuristická budoucnost, jestli jsi viděl třeba Demolition Man, tak tam byli lidé také nějakým způsobem oblečeni. Jasně, nemusí to vyhovovat všem, jen si myslím, že vzhled a hlas Adama je v pohodě.
Díkybohu, že tam úprava možná není, chlape! :-D Mně se vždy lépe sžije s postavou přesně danou, s jeho minulostí, hlasem (to mě štve na Gordonovi) i chováním.
@PoetaBezRymu (09.10.2014 13:54): Třeba kouří :) JC si mohl zapálit.
Nedokázat se ztotožnit s hustou postavou musí bejt smutný :(
Nedokázat se ztotožnit s hustou postavou musí bejt smutný :(
@Fatality (09.10.2014 07:09): Hlas jako kdyby kouřil 100 cigaret denně - chápu, že to má působit drsně, ale tohle je prostě přehnaný. Mluví, jako kdyby nebyl člověk, ale nějaký Terminátor ..
A vzhled nehodnotím podle toho, co se mu stalo, ale spíš tak nějak celkově. Ten účes, bradka, ty cyklistický brýle (jo vím, za to nemůže), hustej kabát ... prostě se s tou postavou takhle nedokážu ztotožnit.
Kdyby tam aspoň existovala úprava vzhledu, jako třeba v Mass Effectu ..
A vzhled nehodnotím podle toho, co se mu stalo, ale spíš tak nějak celkově. Ten účes, bradka, ty cyklistický brýle (jo vím, za to nemůže), hustej kabát ... prostě se s tou postavou takhle nedokážu ztotožnit.
Kdyby tam aspoň existovala úprava vzhledu, jako třeba v Mass Effectu ..
@PoetaBezRymu (09.10.2014 03:31): Co tě štve na hlase? Ten má výjimečně dobrý, skvělý dabing. A vzhled, no tak uznávám, že to nemusí sednout každému, ale on to nosí kvůli tomu, co se stalo na začátku.
Ach jo, jak moc mě při hraní štve hlas a vzhled hlavního hrdiny ...
@MiLaCzech (23.08.2014 17:29): Kromě zmíněných (Chuck, Sinister) by se dali atmosférou přidat i další třeba nedávno (relativně) vydaný Shadowrun Returns , a s přihmouřením oka i třeba takový Hard Reset, což je sice řežba víc než cokoliv jiného ale minimálně má celkem hezké kulisy. Pokud by vás bavili adventury tak zcela určitě Blade Runner nebo i klasický Syndicate nebo jeho nová verze (Syndicate, které je sice oproti původní dost haněna, ale opět má slušné cp kulisy. Jo a ještě mě napadá třeba Remember Me , která sice mě trochu zklamala, ale obecně to není asi až tak špatná hra.
@MiLaCzech (23.08.2014 17:29): Souhlas s Chuckem, dál se nabízí System Shock 2 (s texturovými mody) nebo Dishonored (což je taky velká paráda).
Ahoj. Rad bych pro pritelkyni nasel alternativu k teto uzasne hre, ktera se mne i ji vryla pod kuzi.... poradi nekdo hru podobnych kvalit a razeni??? DIKY VSEM.
@Matthew.J (06.07.2014 10:25): to hlavní gró věci jsou augumentace, vývoj přetváření člověka ve stroj. na nějaký číselný kód sere pes.
@M.a.t.t. (06.07.2014 10:02): :D Až mňa naplní tak budu naplněný. Ale do tej doby je pro mňa nesmysl mět na číselný kód každý sklep v paneláku.
@Matthew.J (06.07.2014 08:59): A prečo by nemohla? Stále sa bavíme o fiktívnej budúcnosti, o ktorej smerovaní aj tak nemáme všetky informácie. Možno sa tam udiala aj iná udalosť, ktorej sa budú venovať v ďalších sequeloch a ktorá ťa vysvetlením naplní ;)
@Garret (05.07.2014 22:29): Promítané obrazovky a všelijaké displaye byly už v prvním deus ex. Ale používat neco takového úplně všude nedává smysl. Mechanický zámek snad bude vždycky levnější. Stejně tak alarm na push vyjde levněj než snímač otisku dlaně.
@M.a.t.t. (05.07.2014 23:09): Mně to právě smysl ani logiku nedává. Dávalo by, kdyby augmentace nebyly mechanické. Pozdějšíma událostma myslíš co? Šedá smrt by podle mňa nezpůsobila částečný přechod od elektronických k mechanickým zámkom.
@M.a.t.t. (05.07.2014 23:09): Mně to právě smysl ani logiku nedává. Dávalo by, kdyby augmentace nebyly mechanické. Pozdějšíma událostma myslíš co? Šedá smrt by podle mňa nezpůsobila částečný přechod od elektronických k mechanickým zámkom.
@Matthew.J (05.07.2014 21:54): Divil by si sa, ale z rozhovorov s tvorcami som naopak nadobudol dojem, že práve technologickú stránku a jej naväznosť na pôvodný Deus Ex riešili dostatočne. K tomu sedí aj odomykanie schopností, buď samovoľne, alebo cez praxis kity. Pasuje to k istej technologickej zastaralosti a je to funkčné z hľadiska gameplaya a príbehu súčasne. Zatiaľ čo vo väčšine RPG je hrdina na začiatku viacmenej nula a na konci totálny frajer, V HR to dáva logiku. Zmysel dáva aj futuristickejšie, akoby optimistickejšie ladenie sveta, ktoré neskôr vplyvom udalostí prejde k špinavej zastaralosti. ;)
@Matthew.J (05.07.2014 21:54): spíš si to špatně pochopil a nedokážeš oddělit technickou zastaralost od "futurističnosti"
@Garret (05.07.2014 21:00): To, že nejsů na takové úrovni je jasné. Jediné co mně nedává smysl je jejich hromadná instalace a postupné odemykání kdykoliv a kdekoliv pomocí SW kitů. Z gameplay hlediska to toleruju, ale radost mně to nedělá.
To, že hra vypadá futurističtěj je podle mňa problém toho, že sa tvůrci s nejaků návaznosťů moc nepárali. V udržení stylu starého DE by podle mňa šlo odvést mnohem lepší prácu.
To, že hra vypadá futurističtěj je podle mňa problém toho, že sa tvůrci s nejaků návaznosťů moc nepárali. V udržení stylu starého DE by podle mňa šlo odvést mnohem lepší prácu.
@Matthew.J (03.07.2014 17:44): v HR nejsou augumentace ještě na takové úrovni, na jaké byly v původní hře. to že hra vypadá "futurističtěji" je prostě proto, že je HR o 15 let mladší.
@Matthew.J (04.07.2014 13:13): Vidíš a mně stačil jen paralyzér a Adamovy ruce. :-) Pravda, na bossáky ještě útočná puška a rotačák.
@USER47 (04.07.2014 12:08): Celý původní DE jsem hrál s kušů tak jsem si řekl, že to zkusím vyměnit za sniperku... Už jsem do ní narval 2 nebo 3 dmg upgrady. Ale celá hra sa odehrává v uzavřených místnosťách a pro sniperku využití prostě néni. A aj kdyby bylo tak ona nefunguje... Asi to přeca jenom zahodím a seženu si kuš.
@Walome (04.07.2014 11:57): )-;
@Walome (04.07.2014 11:57): )-;
Puška s tlumičem je v tomhle trochu divná. Obyč pistole je silnější (zejména s AP modem), stejně jako sniperka bez tlumiče. Osobně jsem ty větší zbraně vůbec netahal, kromě uspávací pušky, ta byla fajn.
Pokud opravdu potřebuješ tichou smrtící zbraň na dálku, vem kuši, s tou je zábava (akorát zabere dost místa, stejně tak munice).
Pokud opravdu potřebuješ tichou smrtící zbraň na dálku, vem kuši, s tou je zábava (akorát zabere dost místa, stejně tak munice).
@Matthew.J (04.07.2014 11:57): "Konzole" ;)
Ze 40 metrů dám borcovi v kukle headshot ze sniperky a on by si toho nebyt tej rany ani nevšimnul. Srsly WTF?
@Fatality (03.07.2014 19:09): Mám to úplně stejně i po přidání do košíku. Takže asi ta nabídka už neplatí.
@USER47 (03.07.2014 18:42): Ani když to dám do košíku právě :( Zkusím jim napsat přes víkend na podporu, ale asi to bude jak říkáš, že to pak v tichosti stáhli. I když zase na druhou stranu si nevzpomínám, že bych to měl v nějaké akci i když to vycházelo. Zatím mě to netrápí, ale když už jste nakousli Director's cut, tak jsem si na to vzpomněl :)
To je divný, upgrade by měl bejt asi tři nebo čtyři eura...zkus napsat na steam support. Chce to těch 20 eur i po vložení do košíku?
Taky je možný, že to byla časově omezená nabídka a později to potichu stáhli, aniž by to jakkoli ventilovali.:/
Taky je možný, že to byla časově omezená nabídka a později to potichu stáhli, aniž by to jakkoli ventilovali.:/
Neví náhodou někdo, proč když mám na Steamu DE:HR i Missing Link, že mám director's cut za plnou palbu 20 eur? Jen když je nějaká akce, tak třeba v létě to bylo za pět eur, ale myslel jsem, že vlastníci Deus Ex budou mít slevu už od základu.
Proč proboha v prequelu vypadá všecko futurističtěj než v původním dílu...
@Zoltan (29.06.2014 12:51): Nojo :)
Tuším, že se přenáší augmentace, ale inventář ne.
edit: pozdě
edit: pozdě
@deliqnt (29.06.2014 12:50): "..a možnost rozehrát New Game+, v níž se augmentace získané během předchozího hraní přenesou do hry nové."
Viz popis v profilu hry :)
Viz popis v profilu hry :)
@Bodkin (29.06.2014 12:47): To jsem si myslel no :) za chvilku budu vědět.
@deliqnt (29.06.2014 12:44): NG+ většinou značí, že začneš odznova s aktuální postavou (se kterou jsi prošel celou hru). Jak je to přesně u DE:HR-DC ale nevím.
Co je new game + ? To začnu s ňákým vybavením ?
Bodkin + CJ: Díky. :-)
@Malignus (12.06.2014 14:32): Director's Cut je vylepšená verzia základnej hry (sú tam nejaké grafické úpravy z WiiU verzie (tuším)) a hlavne je v nej zakomponované DLC Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link. Každopádne to, čo ťa zaujíma je napísané v profile [chybný odkaz na hru].
Mám malý dotaz: Co je víc? Gold verze nebo Director's Cut? Nedaří se mi na internetu najít přesný obsah obojího.
Hah, jen tak mě náhodně napadlo, zda něco takového existuje jako gif a nebyl jsem zklamán:
http://37.media.tumblr.com/tumblr_m8x1mwQCPq1rwnp75o1_400.gif
http://37.media.tumblr.com/tumblr_m8x1mwQCPq1rwnp75o1_400.gif