Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Marcel • 35 let • You gotta do what you gotta do • Praha (ČR - kraj Praha)

Momentálně rozehráno


  1. Nemova říše
    Tomb Raider II
  2. Láska nebeská
  3. Volání Cthulhu
  4. Tenkrát v Hollywoodu
  5. Nikdy se nevzdávej!
  6. Ukradené Vánoce
  7. Ve stínu pixelů
  8. Cesta do pravěku
    Tomb Raider I
  9. Ztraceno v překladu
  10. V záři reflektorů

Profil

10 nejvíce hraných her na Steamu:
1. 979.1 hodin Football Manager 2014
2. 529.3 hodin Counter-Strike 2
3. 481.5 hodin Football Manager 2023
4. 421.8 hodin Gloomhaven
5. 339.2 hodin Slay the Spire
6. 244.2 hodin Sid Meier's Civilization V
7. 239 hodin Twilight Struggle
8. 183.3 hodin Yakuza 0
9. 169.8 hodin Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
10. 154.5 hodin Stardew Valley


10 nejvíce hraných her na PS: 
1. 192 hodin Mass Effect: Legendary Edition
2. 64 hodin Uncharted: The Nathan Drake Collection
3. 59 hodin God of War 
4. 42 hodin The Last of Us Remastered
5. 32 hodin Gran Turismo 7 
6. 8 hodin NHL 17 
7. 7 hodin Rocket League 
8. 3 hodiny Astro's Playroom 
9. 3 hodiny Gauntlet 
10. 3 hodiny TowerFall Ascension 


10 nejvzácnějších achievementů:
1) Quake Live - Point Denied (Hold 3 Domination control points in an arena for at least 30 seconds) - 0.20 %
2) Gloomhaven - A cult following (Defeat the High Cultist in Guildmaster) - 0.40 %
3) Golf With Your Friends - Catch! (Play a full game of Worms on Dunk) - 0.80 %
4) Divinity: Original Sin Enhanced Edition - Sister of Mercy (You've taught Madora the value of mercy.) - 0.90 %
5) Dirty Bomb - Moving on Up 3 (Craft 10 Loadout Cards)
6) Sid Meier's Civilization V - Book'em Danno! (Find Hawaii in a random map game)
7) Sid Meier's Civilization V - Heads Up! (Find Easter Island in a random map game)
8) Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - Fire in the Hole (Kill 15 enemies with grenades)
9) Unravel Two - Airs and graces (Travel between the two barrels in At the rapids without touching the water)
10) Sid Meier's Civilization V - Searching for the Precious (Find New Zealand in a random map game)


10 nejvzácnějších odznaků:
1) Resonance - Level 6 (Foil Badge)
2) The Crow's Eye - Golden Zippo (lighted)
3) Duelyst - High Fist
4) Resonance - Level 4
5) Unravel - Flow
6) Ni No Kuni Wrath of the White Witch Remastered - Mermite


Hry se 100% achievementy (36):
Apex Legends, Botanicula, Brothers - A Tale of Two Sons, The Cat Lady, Chaos on Deponia, Counter-Strike 2, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Deponia, Duke Nukem 3D: Megaton Edition, Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered, FEZ, Gemini Rue, Goodbye Deponia, Half-Life 2, Her Story, Hero of the Kingdom, Human Resource Machine, Life is Strange, LIMBO, Machinarium, Mafia: Definitive Edition, Metal Gear & Metal Gear 2: Solid Snake, Portal, Return of the Obra Dinn, The Room, The Room Three, The Room Two, Slay the Spire, SOMA, Spyro Reignited Trilogy, The Stanley Parable, Syberia 3, To the Moon, The Turing Test, The Walking Dead, The Walking Dead: Season Two


Herní kariéra:
Ve F.E.A.R.u jsem v roce 2005 spolu s Apollo21 a Sinisterem založil nejlepší český tým Noir. Našimi dalšími členy byl např. Sandro později známý z TrackMania, či Žany-kill známý z Vietcong scény. Účastnil jsem se pod českou vlajkou Clanbase National TDM Cupu, kde jsem byl vyhlášen hráčem zápasu proti Německu, přestože jsme nakonec prohráli. Ve 2v2 s Žanym jsme jako jediní dokázali obrat o body nejlepší dvojici D-Fens se Sailorem z Finska. Jako poslední turnaj jsem vyhrál 3v3 CZ&SK Summer Cup 2007 sponzorovaný Xzone společně se Slováky Arktosem a Fofitem v týmu Mad$kills.

V Day of Defeat: Source jsem byl po krátkou dobu členem nejlepšího domácího týmu 1st Company, který vedl Beluga.

V Quake Live jsem hájil barvy Czech Quake týmu, po jeho rozpadu jsem byl členem old school týmu s názvem Blow společně s Vhitem, Santou, cumlem, Kyngem a dalšími.

Ve StarCraftu II jsem komentoval mj. i největší domácí akce včetně několika ročníků Hitpoint Národní StarCraft II ligy v Brně a později ve Svitavách (NSL 2, NSL 3, NSL 5, NSL 9), Mistrovství České republiky 2012, PokerStrategy ProLeague nebo zahraniční Intel Extreme Masters Global Challenge v roce 2011 (další informace ZDE).

V HearthStone jsem v roce 2014 dosáhl legend ranku s (v té době) nejslabším hrdinou Priestem s vlastním vymyšleným balíčkem.

V Counter-Strike: Global Offensive jsem byl nejvyšší rank Legendary Eagle Master.

5 uživatelů, kteří mi dali nejvíckrát plus:
+66 oldgamer89
+63 Toaleťák
+48 leebigh
+27 Maximus
+25 H34D


Hry, které mě zklamaly:

Alan Wake - Zřejmě díky obřímu hypu jsem nečekal temno-světlou, na kapitoly rozmělněnou hru, která se ztrácí ve svém poselství a příběhu tak temným, že samotná temnota se zhmotnila a unesla Alanovu ženu do knihy. Ten příběh pořád nechápu. A nechápe ho nikdo, protože nedává smysl.
Condemned: Criminal Origins - Rychleji i delší čas než hlavní hrdina (polda) v Condemned běhala i moje bába. I tou vařečkou uměla dávat docela po tlamě. Taser však funguje skvěle a není absolutně rasistický - na vaši afroamerickou kolegyni nefunguje. Bál jsem se jen toho, že mi zase vypadne zvuk a budu muset hru restartovat.
Crysis 2 - Betonová džungle znásilnila tu klasickou a z Crysis se stala generická ničím nevybočující akce s hezkou grafikou. Pokus o jakýsi falešný pocit naléhavosti a epičnosti to jen umocnil. Ze hry zmizelo třeba plazení a celkově stealth styl byl dost potlačen na úkor akční složky.
F.E.A.R. 2: Project Origin - Při slow-motion všechno svítilo jak v bordelu, zvýrazněné ležící zbraně, konzolovost a prakticky nula strašidelných momentů tuhle hru absolutně pohřbila. Třešničkou na dortu byl naprosto zpackaný multiplayer. Jmenovat se to jinak, dejme tomu, ale jinak je to obyčejná, tuctová, průměrná hra, kterou navíc ještě ztrapňuje Reborn.
Far Cry 3 - Přeskinovaný Assassin's Creed. Místo na budovy jsem lezl na vysílací věže, místo schovávání se v davu lidí jsem se ukrýval ve vysoké trávě a třeba postranní úkoly byly naprosto totožné. Hlavní kampaň hry je velice krátká a té omáčky kolem jsem se záhy přejedl. Inzerovaný open world se nekonal, na akční hru tam je málo akce a hledání skrytých předmětů bylo pro mě časem utrpením.
Final Fantasy VII - Podivný příběh a manga styl mi už třikrát zabránily FF VII dokončit. Začátek hry už proto umím poslepu, další část mě moc baví, ale u Gold Sauceru hře dochází dech. Každý rok to zkouším, každý rok se to opakuje.
Grand Theft Auto: Vice City - Sice jsem se královsky bavil, ale od GTA jsem vždycky čekal ponurou, šedivou atmosféru plnou jakuzy, kmotrovské mafie, zapamatování hodného města a anonymních obětí. Místo toho jsem dostal prosluněnou, růžovoučkou GTA-like hru s pornohvězdami, plážemi, chlápky v bílých oblecích a havajských košilích.
Hitman: Absolution - Název zřejmě odkazuje na nutnost posilnit se Absolut vodkou před samotným hraním, jinak si to nedovedu vysvětlit. Hra se mizerně ovládá, má špatně dávkovaný příběh a její mechanismy jsou děsivě nezáživné a často i zbytečné. Systém převleků je výsměch, trapný respawn nepřátel po načtení (jak jinak než strašných) checkpointů a v neposlední řadě instinkt už jsou jen další třešničky na dortu absolutní blbosti Hitman: Absolution.
Life is Strange - Episode 5: Polarized - Když vám v rámci žánru kvalitní adventura začne po 35 hodinách úsilí, přemýšlení nad rozhodnutími a neustálými vraceními se v čase za těmi pro vás nejlepšími výsledky, házet klacky pod nohy, zatnete zuby a pokračujete. Když vám začne těch 35 hodin krást zpátky poslední částí, připadáte si jak debil. Na co jsem to vše absolvoval? Abych si na konci vybral a) nebo b)? Ahoj, mé jméno je Christian Divine, jsem scénáristou Life is Strange a v občance mám věk 40 let, přestože mé IQ je nižší.
Mass Effect 2 - Po výtečné jedničce jsem zcela určitě nečekal ještě více zjednodušený už tak primitivní strom schopností, absenci inventáře, zvýšení akční části hry a především o spoustu informací ochuzený svět. V prvním Mass Effectu mě bavilo do hloubky pročítat Kodex a pohroužet se tak do toho úchvatného sci-fi světa, což o druhém dílu nemůžu říct. Odstranění vozítka Mako, přidání nábojů (resp. chladících zásobníků) nebo tuna zbytečných DLC jsou jen dalšími z řad menších či větších zklamání.
Portal 2 - Skvělá hra, avšak oproti předchůdci jsem byl mírně zklamán. Když jsem na pohyblivé plošině v prvním Portalu sjížděl vstříc ohnivé smrtící pasti, kde na mě čekal "dortík", nevěřícně jsem se rozhlížel, těsně před "snědením dortíku" zahlédl plošinu k umístění druhého portálu a unikl tak jisté smrti, zanechalo to ve mně skvělý dojem. Tak skvělý, že jsem od Portalu 2 čekal víc, než jsem mohl dostat.
Splinter Cell: Double Agent - Vaz této hře zlomila laťka nastavená Chaos Theory. Kvalitou gradující trilogie dostala ve svém čtvrtém díle obrovské trhliny, které způsobily konzolové ovládání, velké UI, nepochopitelná úvodní mise a chybějící titulky v anglické verzi a ta proklamovaná olbřímí rozhodnutí, která měla mít dalekosáhlý dopad na děj hry, nebyla nic než PR kecy.
StarCraft II: Legacy of the Void - Už jen rozdělení kampaně na tři díly bylo kontroverzní a třetí část to jen zdůraznila. Jednoduché, neskonale zdlouhavé a nudné rozhovory, zakončení neuspokojivé a smrt(?) Zeratula v rané části hře nikdy neodpustím :)

PC:
Intel Core i5-13600KF
Corsair Hydro Series H115i RGB Platinum
Asus Prime Z790-P
Kingston FURY 32GB DDR5 6000 MHz CL36
ASUS TUF RTX 3070 Gaming v2 O8G
Samsung 970 EVO 1 TB
OCZ Vertex 460A 240 GB
WD Caviar Black 1 TB
Creative Sound Blaster AE-7
Corsair HX750i
Phanteks Enthoo Evolv X
Asus ROG Rapture GT-AXE11000

Razer BlackWidow v3 Pro Yellow
Razer Viper Ultimate
Corsair MM300 Pro Premium Extended
Logitech G PRO X Wireless
Logitech G560
HP Omen 27 qs
Sony DualSense

Samsung Galaxy S22+ 256GB
PlayStation Classic
PlayStation 3 Slim
PlayStation 4 Limited Metal Gear Solid V Edition
PlayStation 5 DVD
Steam Deck 512 GB
Nintendo Switch OLED Pokémon Scarlet & Violet edition
Meta Quest 3 128 GB