Studio založili v roce 2011 v německém Ludwigsburgu Mereike Ottrand, Sebastian Mittag a Alexander Pieper. Studio, jež zaměstnává okolo 15 vývojářů, se zabývá návrhy nebo programováním a tvorbou her a jiného softwaru na zakázku.
První větší hra, na niž se z velké části studio podílelo je adventura The Inner World z roku 2013, na kterou si je ke spolupráci vybrali Headup Games. Na svědomí mají i menší projekty, minihry pro děti Tom & das Erdbeermarmeladebrot mit Honig nebo reklamní spoty Případy komisaře Brambory nebo vlastní hru na iPhone/iPad Cannoneer.
První větší hra, na niž se z velké části studio podílelo je adventura The Inner World z roku 2013, na kterou si je ke spolupráci vybrali Headup Games. Na svědomí mají i menší projekty, minihry pro děti Tom & das Erdbeermarmeladebrot mit Honig nebo reklamní spoty Případy komisaře Brambory nebo vlastní hru na iPhone/iPad Cannoneer.
Studio založili v roce 2011 v německém Ludwigsburgu Mereike Ottrand, Sebastian Mittag a Alexander Pieper. Studio, jež zaměstnává okolo 15 vývojářů, se zabývá návrhy nebo programováním a tvorbou her a jiného softwaru na zakázku.
První větší hra, na niž se z velké části studio podílelo je adventura The Inner World z roku 2013, na kterou si je ke spolupráci vybrali Headup Games. Na svědomí mají i menší projekty, minihry pro děti Tom & das Erdbeermarmeladebrot mit Honig nebo reklamní spoty Případy komisaře Brambory nebo vlastní hru na iPhone/iPad Cannoneer.
První větší hra, na niž se z velké části studio podílelo je adventura The Inner World z roku 2013, na kterou si je ke spolupráci vybrali Headup Games. Na svědomí mají i menší projekty, minihry pro děti Tom & das Erdbeermarmeladebrot mit Honig nebo reklamní spoty Případy komisaře Brambory nebo vlastní hru na iPhone/iPad Cannoneer.